June 30, 2024

Emmy Poehler și Maya Hawke își exprimă vocea pentru Joy și, respectiv, Anxiety, în filmul Disney și Pixar Inside Out 2.

Disney |

disney „Inside Out 2” de la Pixar este cel mai recent membru al clubului de miliarde de dolari.

Începând de duminică, filmul de animație a încasat 1,014 miliarde de dolari la nivel mondial, devenind filmul cu cele mai mari încasări din 2024 și primul din 2024. Warner Bros. “Barbie” Depășind 1 miliard de dolari la box office-ul global.

„În numele proprietarilor de teatre din toată țara și din întreaga lume, am dori să felicităm Disney pentru că a atins venituri de 1 miliard de dolari din box office, depășind orice film de animație din istorie”, a declarat Michael O’Leary, președinte și CEO al National Motion Pictures. . Mai rapid „Succesul uimitor al filmului demonstrează încă o dată că publicul din întreaga lume răspunde la filme captivante și distractive și doresc să le vadă pe marele ecran. “

Pentru Disney-Pixar Animation Center, valoarea de referință de un miliard de dolari este o victorie atât de necesară. Pixar este un studio cândva de mare succes care a avut de suferit la box office în urma pandemiei. O parte din motivul pentru cea mai mare parte a dificultăților sale este că Disney a ales să lanseze unele dintre caracteristicile sale animate direct pe serviciul său de streaming, Disney+, în timp ce cinematografele sunt închise sau chiar odată ce cinematografele se redeschid.

Drept urmare, înainte de Inside Out 2, niciun film de animație Disney de la Pixar sau studiourile sale de animație Walt Disney nu a încasat mai mult de 480 de milioane de dolari la box office-ul global din 2019.

„Inside Out 2” arată, de asemenea, importanța publicului de familie pentru box office. acest populații deservite Potrivit datelor de la EntTelligence, în timpul premierei interne a filmului, mai mult de 70% din public a vizionat filmul.

În timp ce acest public s-a prezentat în mulțime pentru a vedea filmul Super Mario Bros. al Universal Pictures, care a încasat peste 1,36 miliarde de dolari la box office-ul global, abia după lansarea recentă a filmului Super Mario Bros. s-au bucurat cu ochii tăi. . ale lui Sony „Filmul Garfield” și Paramount “dacă.”

„Inside Out 2” i-a atras și pe râvnitul demografic al tinerilor în cinematografe, 14% din trafic provenind de la tineri cu vârste între 13 și 17 ani.

Ca viitor al vizionării filmelor, acest grup este deosebit de important pentru industrie. Readucerea lor pe marele ecran a devenit o prioritate pentru studiouri și operatorii de teatru.

Următorul pentru familii și adolescenți este „Despicable Me 4” de la Universal Pictures și Illumination, care se deschide în cinematografe în weekendul de vacanță din 4 iulie.

Dezvăluit: Comcast este compania-mamă a NBCUniversal și CNBC.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *