
Participanții la paradă marșează în timpul Paradei Mândriei din Kentucky 2024, pe 15 iunie 2024, în Louisville, Kentucky.
Stephen J. Cohen |. Getty Images
Luna Mândriei se apropie de sfârșit – iar în acest an, lumea corporativă adoptă o abordare mai precaută.
Iunie tinde să aducă un val de mărfuri cu tematică curcubeu și cu siguranță reclame și postări pe rețelele sociale de la comercianți cu amănuntul și mărci de consumatori, care coincid cu paradele și alte evenimente care sărbătoresc comunitatea LGBTQ+.
Cu toate acestea, pe măsură ce alegerile prezidențiale se apropie, unele companii devin din ce în ce mai reticente în ceea ce privește diversitatea, echitatea și eforturile de incluziune pentru a evita angajarea în războaie culturale sau de a se confrunta cu respingerea clienților conservatori. Ţintă Bud Light a făcut asta acum un an.
Cel mai evident exemplu a venit joi târziu: aprovizionare cu tractoare, Un comerciant cu amănuntul care vinde hrană pentru animale, cizme de cowboy și articole de gazon în zonele rurale ale țării spune că va opri toate cheltuielile legate de diversitate și cauze de mediu. Aceasta include să nu mai sponsorizeze Pride, se spune în declarație.
Mișcarea, deși neobișnuită ca amploare, evidențiază faptul că companiile care și-au asumat angajamente de includere în ultimii ani procedează cu prudență.
Comparativ cu anii precedenți, este dificil de urmărit câte companii au împărtășit mesaje de sprijin, au donat cauzelor LGBTQ+ sau au vândut produse cu tematică curcubeu în iunie. Începând cu 21 iunie a acestui an, 45% dintre companiile Fortune 100 aveau cel puțin o postare pe rețelele sociale legate în mod explicit de Pride pe LinkedIn sau Această proporție este de 51%.
Luke Hartig, președintele Gravity Research, a declarat că volatilitatea alegerilor prezidențiale și disponibilitatea ambilor candidați de a chema companiile pe nume fac, de asemenea, mai puțin probabil ca companiile să își facă publice pozițiile.
„Este un fel ca: „Ține-ți capul în jos în timp ce trecem prin aceste alegeri”, a spus el.
Tim Bennett este co-fondatorul Tribury Productions, o companie de marketing specializată în americani LGBTQ+ care lucrează cu companii Fortune 500, inclusiv cel mai recent Procter. El a spus că din ce în ce mai mulți clienți adoptă o abordare „așteptați și vedeți” în marketingul pentru consumatorii LGBTQ+ sau decid să-și răspândească eforturile pe tot parcursul anului, mai degrabă decât să facă o mare explozie într-o lună.
„Iunie acesta va fi diferit de ultimii cinci sau șase ani”, a spus Bennett.
Pentru inițiativele și organizațiile de caritate LGBTQ+, acesta ar putea să nu fie un lucru rău. Sarah Kate Ellis, CEO al organizației nonprofit GLAAD, a declarat că vede mai multe companii care se angajează în filantropie și activism pe tot parcursul anului în moduri mai semnificative.
Ea a mai menționat că un sondaj Gravity Research a constatat că 78% dintre companii nu intenționează să-și schimbe strategia de mândrie în acest an. 13% nu erau siguri dacă vor face modificări, iar 9% au spus că plănuiesc să-și revizuiască strategiile. Gravity Research a chestionat 45 de directori corporativi și lideri Fortune 500 din diverse industrii în aprilie.
„Este foarte important ca companiile să ridice steagul și să lanseze produse pentru a sărbători mândria noastră și a comemora o lună foarte importantă pentru comunitatea noastră, și nu vreau să slăbesc asta”, a spus Ellis companiile trebuie să caute în interior pentru a se asigura că au politici și practici de resurse umane care se potrivesc cu marketingul lor extern.”
Marile companii fac și cecuri pentru cauze LGBTQ+. Un purtător de cuvânt al GLAAD a declarat vineri că organizația nu a înregistrat o scădere a donațiilor sau a sprijinului corporativ în timpul lunii Mândriei, dar nu are încă un număr total.
Vineri, când Centrul de vizitatori a Monumentului Național Stonewall s-a deschis oficial pentru a onora barul din New York, care a fost un catalizator pentru mișcarea pentru drepturile LGBTQ+, evenimentul a primit un sprijin puternic din partea comunității de afaceri.Susținătorii includ Google, Amazon, JPMorgan Chase și Booking.com.
Președintele Joe Biden a participat și la deschiderea monumentului și a ținut un discurs.
Marfa Pride Month este expusă într-un magazin Target pe 31 mai 2023 în San Francisco, California.
Justin Sullivan |. Getty Images
Efecte Bud Light și Target
Conform Gravity Research, mărcile de produse de bază sunt cele mai probabile să spună că intenționează să-și schimbe strategia Pride Month în acest an. Acest lucru poate veni de la conservatorAu boicotat Target și Bud Light anul trecut.
Target oferă linia Pride de mai bine de un deceniu. Anul trecut, însă, marele retailer S-au eliminat unele elemente și s-a mutat afișajul După ce un angajat se confruntă cu o amenințare. Tinta boicoterilorMărfurile separate pentru Mândria copiilor au fost, de asemenea, criticate pentru articole pentru cumpărătorii transgender, cum ar fi costumele de baie „pliabile”.
Anul acesta, Target nu pune marfa Pride în toate magazinele, ci le vinde doar în anumite locațiiAcest produs reprezintă 90% din vânzările totale ale Pride în 2022 și 2023.
Pe site-ul companiei și în aceste magazine selectate, cumpărătorii pot găsi o varietate de mărfuri cu tematică Pride.
Numărul de feedback-uri negative pentru seria PrideUn purtător de cuvânt al Target a declarat că costurile externe și interne din acest an sunt „semnificativ mai mici” decât în 2023.
Target a declarat într-o declarație că „s-a angajat să sprijine comunitatea LGBTQIA+ în timpul lunii Mândriei și pe tot parcursul anului” și că, pe lângă faptul că oferă produse pentru luna Mândriei, Target va participa la evenimentele Pride din toată țara și va sprijini comunitatea LGBTQ+.
Pe 21 aprilie 2023, pe un drum rural din Arco, Idaho, a apărut un semn care disprețuiește Bud Light. Producătorul de bere Bud Light Anheuser-Busch se confruntă cu reacții adverse după ce compania a sponsorizat două postări pe Instagram ale unei femei transgender.
Natalie Bellin |. Getty Images
Anheuser-Busch InBev Pe de altă parte, alte mărci importante de bere s-au retras de la sprijinul public pentru persoanele LGBTQ+.
Cântărețul Kid Rock, guvernatorul Floridei Ron DeSantis și multe altele după ce Bud Light i-a trimis cutii de bere personalizate influenței transgender Dylan Mulvaney Conservatorii au cerut boicotarea berii și a companiei mamă, Anheuser-Busch InBev. Campania de marketing coincide cu turneul de baschet al colegiului March Madness.
Vânzările Bud Light au scăzut cu aproximativ 25%, iar marca și-a pierdut statutul de cea mai vândută bere din Statele Unite, cedând poziția pe care o deținuse de mai bine de două decenii Modelului de la Constellation Brands.
AB InBev s-a distanțat de Mulvaney și l-a concediat pe vicepreședintele de marketing al lui Bud Light. În octombrie, directorul executiv al AB InBev, Michel Doukeris, a declarat că marca își va concentra mai mult marketingul pe evenimente precum jocurile sportive și concertele. A revenit și ca sponsor oficial al UFC.
Unii consumatori s-au întors la Bud Light în ultimele luni, deoarece analiștii europeni RBC estimează că vânzările mărcii în SUA au scăzut în prezent cu doar aproximativ 10%. La rândul său, Bud Light încă nu a postat un mesaj în sprijinul Lunii Mândriei pe pagina sa de Instagram sau X anul acesta.
Neil Reed, profesor de geografie la Universitatea din Toledo, care studiază industria berii, a spus că boicotul a fost extrem de intens din mai multe motive. Reed a spus că cercetările arată că loialitatea consumatorilor față de cele mai bine vândute beri poate avea mai mult de-a face cu marcă decât cu gust.
Posturile de știri de dreapta, precum Fox News, au dedicat, de asemenea, timp considerabil acoperirii controversei, prelungind durata acesteia și, potențial, ajungând la noi consumatori care au ratat reacția inițială. În plus, odată ce vânzările Bud Light scad, comercianții cu amănuntul oferă mai mult spațiu pe raft concurenților.
„Poți să-l privești dintr-o perspectivă morală, etică sau o poți privi dintr-o perspectivă pur de afaceri. Cele două de obicei nu au ca rezultat aceleași strategii”, a spus Reed.
Pe 18 martie 2024, Bursa de Valori din New York a urat bun venit pe podium pe elf Beauty (NYSE: ELF) pentru a sărbători cea de-a 20-a aniversare. Pentru a marca această ocazie, președintele și CEO-ul Tarang Amin a sunat Opening Bell® împreună cu Tara Dziedzic, șefa de listări pentru segmentul din SUA al Bursei de Valori din New York.
Reduceți diversitatea
În timp ce unele companii au devenit mai precaute cu privire la eforturile lor de a promova diversitatea, altele au intensificat măsurile de incluziune. Frumusețea zânelor, De exemplu, la mijlocul lunii mai a fost lansată o campanie publicitară provocatoare numită „Atât de multe disci”. Reclamele, care au apărut pe panouri publicitare din locații proeminente din New York City, au evidențiat că în întregul grup erau mai mulți bărbați pe nume Dick (inclusiv Richards, Riches și Ricks) decât oameni subreprezentați. Include, de asemenea, imagini ale sportivului și activistului pentru drepturile sociale Billie Jean King.
Brandul de frumusețe este una dintre cele patru companii cotate la bursă din Statele Unite, al căror consiliu este format din două treimi femei și o treime din membri diversi rasiali.
CEO-ul Elf Beauty, Tarang Amin, a spus că clienții, în special publicul de bază al cumpărătorilor din Generația Z, doresc ca mărcile să sprijine cauzele pe care le susțin. El a spus că a observat că liderii de afaceri devin din ce în ce mai ezitați să vorbeascăMai bine ca inainte.
„Valorile noastre sunt unul dintre lucrurile care îl deosebesc cu adevărat pe Elf și ceea ce se așteaptă comunitatea noastră”, a spus el.
Amin a adăugat: „Dacă nu susții ceva în care crezi cu adevărat și renunți doar pentru că ți-e frică de dezaprobarea cuiva, cred că vei pierde ocazia de a schimba cu adevărat lumea”.
Amin a spus că performanța acțiunilor companiei arată consiliul său divers și mesajul incluziv îi sporesc, de asemenea, rezultatul final. Acțiunile Elf au crescut cu aproximativ 46% în acest an, depășind câștigul S&P 500 de aproximativ 15%.
Anul acesta, evenimentele Pride continuă în altă parte în comunitatea de afaceri. Skittles, așa cum a făcut-o în ultimii cinci ani, vinde seturi Pride de bomboane de culoarea curcubeului în ediție limitată. Brandul, deținut de Mars Wrigley, va dona 1 USD pentru fiecare set Pride vândut către GLAAD, până la un maxim de 100.000 USD, cu donații egale de până la 25.000 USD.
magazinul universal macy’s În iunie, mărcile deținute, fondate și proiectate LGBTQ+ au fost evidențiate pe site-urile Bloomingdale’s, Bluemercury și brandul lor omonim. În ultimii cinci ani, operatorul magazinelor universale a strâns peste 6,2 milioane de dolari pentru The Trevor Project, o organizație nonprofit care sprijină prevenirea sinuciderii în rândul tinerilor LGBTQ+.
Ellis de la GLAAD a spus că a fost încurajată de sprijinul continuu al companiei și a spus că „vor fi pe partea dreaptă a istoriei”.
dar ea a spusMai este mult de lucru, mai ales pentru a sprijini comunitatea trans. Politicienii din toată țara au introdus proiecte de lege care ar limita îngrijirea de gen și drepturile transsexualilor.
Hartig de la Gravity Research a spus că companiile au încetat să includă persoane transgender în campaniile de marketing, după ce conservatorii i-au vizat în campanii politice și în timpul lunii Mândriei de anul trecut.
Dar nu toate reacțiile împotriva diversității corporative, echității și eforturilor de incluziune au atras atenția pe care o sperau activiștii.
Furnizorul ISS-Corporate de date și analize pentru întreprinderi din Rockville, Maryland, a declarat că a existat o creștere a propunerilor acționarilor care se opun măsurilor de mediu, sociale și de guvernare. La reuniunile companiilor Russell 3000 desfășurate între 1 ianuarie și 30 iunie anul acesta, numărul companiilor care au votat împotriva propunerilor ESG a crescut la 83 de la 55 în aceeași perioadă în 2023 și 37 în 2022.
Cu toate acestea, sprijinul alegătorilor a scăzut de la an la an, sprijinul median în 2024 fiind de 1,5%, comparativ cu 1,7% în 2023 și 2,9% în 2022.
— Amelia Lucas de la CNBC a contribuit la acest raport
Dezvăluit: CNBC este deținut de Comcast NBCUniversal, unul dintre sponsorii corporativi ai Centrului de vizitatori Stonewall National Monument.