July 1, 2024

Cafeneaua Starbucks din Cracovia, Polonia, 29 februarie 2024.

Beata Zaouzel |. Fotografii cu Beata Zaouzernur |

Starbucks Cafenelele din toată țara încep să schimbe modul în care gestionează comenzile de băuturi, inclusiv ajustări menite să reducă blocajele și alte perioade lungi de așteptare care au afectat lanțul.

Revizia are loc în timp ce gigantul cafelei se pregătește să facă față unei creșteri așteptate a comenzilor prin aplicația sa mobilă.

În centrul programului se află „Sistemul Siren Craft” de la Starbucks, o serie de procese concepute pentru a simplifica locurile de muncă ale baristilor și pentru a accelera servirea clienților. Starbucks a declarat că peste 10% din cele 10.000 de magazine ale sale au implementat sistemul, care include modificări ale comenzilor de producție pentru băuturi calde și reci. Potrivit companiei, acesta va fi implementat în America de Nord până la sfârșitul lunii iulie.

Directorii speră că schimbările vor oferi Starbucks un impuls atât de necesar. Aprilie, companie Raportează rezultate dezamăgitoare pentru al doilea trimestru, vânzările la același magazin din SUA au scăzut cu 3%, iar traficul clienților a scăzut cu 7%. Lanțul de cafea și-a redus perspectivele pentru 2024.

Starbucks raportează că rata comenzilor neonorrate în aplicația sa mobilă este la vârsta adolescenței și spune că există mai puțini clienți ocazionali. CEO-ul Laxman Narasimhan a menționat nevoia de îmbunătățiri în magazine.

Katie Young, vicepreședinte senior pentru operațiunile de magazine la Starbucks, a declarat într-un interviu pentru CNBC că cea mai imediată schimbare necesară pentru cafenele este să gestioneze mai bine situațiile neașteptate.

„Este abilitatea de a fi flexibil și de a răspunde la lucruri pe care nu le putem prezice”, a spus ea.

Schimbările în magazine vor fi cheie în această lună, deoarece Starbucks începe luni să-și deschidă aplicația pentru membrii care nu beneficiază de recompense, ceea ce compania crede că va crește traficul și comenzile.

„Simțul meu este că au o cerere foarte mare în anumite magazine și spațiul din bucătărie este mic, trebuie să găsești modalități de a fi mai eficient”, a spus Peter Saleh, managing director al BTIG.

Pierderea clienților din cauza comenzilor lente și a altor probleme din magazin ar putea costa pe Starbucks într-un moment deosebit de vulnerabil. Confruntați cu inflația continuă, americanii au devenit mai conștienți de costuri, în unele cazuri reducând băuturile și gustările de dimineața sau după-amiaza. Narasimhan a declarat în aprilie că consumatorii au fost mai precauți în cheltuieli.

În ultimele săptămâni, Starbucks a făcut ceva neobișnuit și a adăugat opțiuni combinate de mâncare și băutură de 5 USD. Comunicarea valorii către clienți face, de asemenea, parte din planul dvs. de solicitare de afaceri.

Sistemul de fabricare Kraken

Young a spus că Starbucks a diagnosticat blocaje de mai bine de un an, de când compania și-a lansat planul de reinventare în 2022. În acel moment, Howard Schultz era la cârmă, revenind într-un moment în care mișcarea sindicală era în plină expansiune și preferințele consumatorilor se schimbau. Schimbările care au loc la cafenea au fost prezentate pentru prima dată în această toamnă și vor fi implementate în următorii câțiva ani. Narasimhan îi va succeda lui Schultz în martie 2023.

Procesul Siren Craft System a fost dezvoltat pe baza feedback-ului angajaților cu privire la problemele care le împiedicau să facă băuturi și să se conecteze cu clienții.

Starbucks intenționează să adauge un rol asemănător liniilor de restaurante, un „apelant” care părăsește linia pentru a ajuta la rezolvarea blocajelor din cafenele și pentru a se ocupa de sarcini precum umplerea paharelor sau oferirea de asistență atunci când sosesc mulțimi neașteptate. Compania intenționează să formeze angajații existenți sau să adauge noi baristi după cum este necesar.

„Unul dintre punctele dureroase pe care le vedem este că espressoarele noastre funcționează adesea tot timpul, acesta fiind unul dintre motivele pentru care partenerii noștri nu pot să se înregistreze. Un alt lucru pe care îl vedem și pe care nu îl observați este un lucru obligatoriu. magazin Care parte a zonei va fi aglomerată”, a spus Yang. „De fapt, aveam nevoie de un partener care să se concentreze pe oprirea producției și să ajute atunci când lucrurile erau ocupate.”

Starbucks va schimba și ordinea în care sunt făcute băuturile. Înainte de asta, chiar dacă comenzile de băuturi calde erau pe primul loc, băuturile reci erau prioritizate de la început până la sfârșit, deoarece espresso era ultimul pas. Acest lucru ar putea provoca blocaje în trafic într-un restaurant cu autoturism, de exemplu, dacă o persoană a comandat una din fiecare băutură, deoarece băuturile reci erau gata în timp ce băuturile calde erau încă produse.

Macoy McGlaughlin, managerul magazinelor First și Walker Starbucks din Seattle, a declarat că producerea băuturilor în ordinea în care sunt plasate permite un proces mai rapid și mai eficient.

„De fapt, avem o secvențiere adecvată între hot rods și cold rods, mai degrabă decât tendința obișnuită de cold rod, pentru a oferi clienților o experiență consistentă. Așa că le facem de fapt în ordinea în care vin.”, a spus McGlaughlin, adăugând că cafenelele s-au simțit mai ocupați, dar clienții din magazine și restaurante cu autoturism își luau băuturile mai repede.

Barista va avea, de asemenea, mai mult control asupra Digital Production Manager al companiei, un sistem iPad care controlează succesiunea comenzilor pe diverse canale, inclusiv cafenele, comenzi mobile și drive-thru. Lucrătorii vor avea o mai mare flexibilitate în schimbarea priorităților de ordine.

Extensia aplicației Starbucks

Young a spus că modificările aduse aplicației au adăugat un sentiment de urgență lansării instruirii Siren. Ea crede că magazinul va fi gata dacă traficul pietonal crește.

Platformele terțe vor accepta, de asemenea, comenzile și plata pe mobilpentru a ajunge la mai mulți clienți.

Traficul și volumul de muncă sunt probabil să crească, deoarece unii baristi au ridicat întrebări cu privire la personal și programare de-a lungul anilor, în special cei care doresc să se organizeze cu sindicatele muncitorilor. Lucrătorii reprezentați de sindicat acordă în mod constant prioritate acestei probleme în timpul investigațiilor interne și al reuniunilor comitetului de negociere.

Starbucks a declarat că a făcut progrese semnificative în ceea ce privește personalul și programarea în ultimii doi ani.

Saleh de la BTIG a spus că compania a fost neobișnuit de lentă să se miște.

„Sistemul Siren a fost lansat pentru prima dată la Ziua Investitorului 2022, cu Howard (Schultz) la cârmă”, a spus Saleh „Din punct de vedere istoric, Starbucks nu a întârziat niciodată să facă nimic. Se mișcă rapid și găsesc ceea ce le place și le lansează. repede.”

Modificările aduse de Siren Craft au „redus semnificativ” aspecte precum timpii de așteptare a comenzilor, a spus Young. Starbucks a spus că în magazinele în care utilizează sistemul Siren Craft pentru a optimiza operațiunile, numărul clienților serviți în orele de vârf a crescut, rezultând o creștere estimată a vânzărilor comparabile de 1 punct procentual anual.

„Suntem foarte încrezători în investiția pe care am făcut-o în sistemul nostru de personal și în toată precizia pe care o putem aduce”, a spus Yang. „Dar niciun sistem sau efort intern nu ar fi putut prevedea că astăzi, un grup de elevi de liceu a decis să-și adune toți prietenii și să vină la ora 14:00, un moment în care de obicei nu vedem prea multe afaceri”.

Alte modificări ale magazinului includ lansarea lentă a noilor echipamente sub același nume Siren, inclusiv mașini de gheață personalizate, sisteme de distribuire a laptelui și blendere mai rapide pentru a reduce pașii barista și pentru a aduce băuturi clienților mai rapid. Investiția în echipamente va dura mulți ani, a spus Young. Ea a adăugat că echipamentele actualizate, împreună cu noi procese de instruire, au avut ca rezultat o rentabilitate semnificativă a investiției. Până la sfârșitul acestui an, zece la sută din magazine vor fi echipate cu dispozitive Siren.

Young a spus că Starbucks dorește ca clienții să simtă că timpul de așteptare este mai bine gestionat și că „chiar și atunci când este ocupat, toată lumea este într-un loc bun”.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *