July 1, 2024

În timpul anchetei, National Transportation Safety Board (NTSB) din Portland, Oregon, SUA a constatat că Boeing 737-9 MAX al zborului Alaska Airlines 1282 a fost obligat să efectueze o aterizare de urgență, cu un gol în fuselaj și în zona prizei fuselajului. la 7 ianuarie 2024. zi.

Consiliul Național pentru Siguranța Transporturilor din SUA | prin Reuters

Procurorii americani plănuiesc să solicite pledoarie companie boeing Avocații familiilor victimelor au declarat duminică că resping un potențial acord ca o „afacere dragă” cu privire la acuzațiile legate de două accidente mortale ale 737 Max.

Avocații Departamentului de Justiție, familiile victimelor și avocații acestora s-au întâlnit duminică timp de aproximativ două ore pentru a discuta planul, au spus avocații.

Boeing a refuzat să comenteze și nu era clar dacă va accepta acordul de pledoarie. O pledoarie de vinovat i-ar putea complica capacitatea de a obtine contracte guvernamentale. Boeing este un important contractant de apărare.

Departamentul de Justiție nu a răspuns imediat unei solicitări de comentarii.

Departamentul de Justiție al SUA a declarat în mai că examinează dacă Boeing a încălcat un acord din 2021 care a protejat compania de acuzațiile federale legate de prăbușirile din 2018 și 2019 ale celui mai vândut avion 737 Max, care a dus la moartea tuturor celor 346 de persoane de pe ambele zboruri. Conform acordului, Boeing a spus că va plăti 2,5 miliarde de dolari.

Departamentul de Justiție al SUA a revizuit protocol în spatele panoului ușii a explodat Un nou 737 Max 9 își ia zborul Alaska Airlines Zborul din ianuarie a declanșat o nouă criză de siguranță și control al calității pentru unul dintre cei mai mari doi furnizori de avioane comerciale din lume. Așa-numitul acord de urmărire penală amânată a fost stabilit să expire cu câteva zile înainte ca panoul ușii să explodeze.

Boeing a recunoscut în 2021 că doi dintre piloții săi au înșelat Administrația Federală a Aviației, ascunzând adăugarea unui nou sistem de control al zborului înainte ca avionul să intre în zborul comercial. Ulterior, sistemul a fost implicat în două accidente.

Unul dintre avocați, Paul Cassell, a declarat că acordul de recunoaștere a vinovăției va cere Boeing să plătească o amendă suplimentară de aproximativ 247 de milioane de dolari și va necesita instalarea de monitoare externe la Boeing. Cassell a numit noul acord „o palmă în față”.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *