July 2, 2024

Arhitectura SEA a Geely Automobile permite ca vehicule de diferite dimensiuni să fie produse în aceeași fabrică.

CNBC |. Evelyn Cheng

Beijing – Compania de vehicule electrice din China Zekel General Motors a declarat luni că livrările de vehicule au atins un nivel record în iunie, oferindu-i cele mai multe livrări în prima jumătate a anului dintre companiile chineze listate în SUA care vând doar vehicule pur electrice.

de bun augurUnitatea sa Zeekr a livrat luna trecută 20.106 de vehicule, aducând livrările până în prezent la 87.870 de vehicule.

Aceasta este mai bună decât NiohLivrările în primele șase luni ale anului 2024 sunt de 87.426 de vehicule, deși Nio continuă să își revină de la performanța slabă de la începutul acestui an, livrările atingând un record de 21.209 de unități în iunie.

Motoare Xpeng Încă în urmă, un total de 52.028 de vehicule au fost livrate în primele șase luni ale anului, inclusiv 10.668 de vehicule în iunie.

Când includ vehicule hibride, masina ideala Încă în frunte până acum. În iunie au fost livrate 47.774 de vehicule, iar în prima jumătate a anului au fost livrate un total de 188.981 de vehicule. Majoritatea mașinilor companiei vin cu rezervoare de combustibil pentru a extinde autonomia bateriei.

Credit Suisse spune că „războiul prețurilor” dintre producătorii de mașini electrice din SUA și China se va intensifica

Acțiunile Zeekr au scăzut cu 3,2% în tranzacțiile din SUA peste noapte, în timp ce Li Auto și NIO au crescut ambele cu peste 6%. Acțiunile Xpeng Motors au crescut cu aproape 5,2%.

Marca Aito, pe care Huawei l-a dezvoltat împreună cu producătorul auto Seres, oferă și hibrizi și a livrat 184.286 de vehicule în primele șase luni ale acestui an.

Companii de smartphone-uri și electrocasnice Mei A spus că volumul livrărilor de mașini în iunie a depășit 10.000 de vehicule, iar volumul total de livrare a vehiculelor de la compania cotată în Hong Kong a depășit 25.000 de vehicule SU7 electric a fost lansat la sfârșitul lunii martie.

BYD În prima jumătate a anului, au fost livrate 1,6 milioane de vehicule de pasageri cu energie nouă, o creștere de aproape 29% față de anul trecut. Ponderea vehiculelor hibride plug-in este puțin mai mare decât cea a vehiculelor pur electrice, iar rata de creștere este mai rapidă, la 39,5%, în timp ce cea a vehiculelor cu baterie pură este de 17,7%.

Acest lucru reflectă cât de mult din vânzările de vehicule cu energie noi din China sunt conduse de hibrizi, mai degrabă decât de vehicule pur alimentate de baterii, deoarece anxietatea de autonomie rămâne o preocupare principală pentru consumatorii chinezi.

Companiile auto trebuie să îmbunătățească procesul de încărcare a bateriilor Wan Gang, cunoscut drept liderul strategiei Chinei pentru vehicule electrice. spus la o întâlnire săptămâna trecută.

Potrivit statisticilor, vânzările de vehicule cu energie noi în China au reprezentat 47% din vânzările de autoturisme în acest an. Date de la China Passenger Car Association, care oferă date de la jumătatea lunii pentru luna anterioară. Aceasta este o creștere față de rata de penetrare de 32% la începutul anului.

Ca parte a eforturilor sale de a stimula consumul, China a lansat anul acesta Politica de schimb Încurajarea vânzărilor de vehicule cu energie nouă. Multe companii au redus prețurile pentru a rămâne competitive și au lansat mașini noi la Salonul Auto de la Beijing, care s-a încheiat pe 5 mai.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *