
O bicicletă Peloton este văzută într-un showroom din New York, SUA, miercuri, 1 noiembrie 2023.
Michael Nagel |. Getty Images
Peloton Nu se mai confruntă cu o criză de lichiditate care se profilează Refinanțarea în masă a datoriilorDar compania mai are un drum lung de parcurs pentru a-și repara afacerea și a reveni la profit.
La sfârșitul lunii mai, compania de fitness conectată a asigurat un nou împrumut pe termen de 1 miliard de dolari, a strâns 350 de milioane de dolari în bancnote convertibile și a asigurat o nouă linie de credit de 100 de milioane de la JPMorgan Chase & Co. și Goldman Sachs. Toate urmează să expire în 2029.
Refinanțarea reduce datoria Peloton de la aproximativ 1,75 miliarde dolari la aproximativ 1,55 miliarde dolari și amână data de scadență viitoare a împrumuturilor pe care este posibil să nu aibă numerar pentru a le rambursa.
Înainte de refinanțare, Peloton trebuie să ramburseze datoria de aproximativ 800 de milioane de dolari până în noiembrie 2025. Împrumutul pe termen scade în mai 2027.
Pentru Peloton, care nu a mai înregistrat profit net din decembrie 2020 și a înregistrat o scădere a vânzărilor timp de nouă trimestre consecutive, sarcina datoriei presupune amenințare existențială și a intensificat preocupările investitorilor cu privire la posibil faliment.
Acum, Peloton a refinanțat, atenuând preocupările investitorilor cu privire la lichiditate și oferindu-i spațiul de respirație de care avea nevoie pentru a-și schimba afacerea.
Experții în restructurare au declarat pentru CNBC că faptul că compania a reușit să obțină aceste împrumuturi arată că investitorii cred în capacitatea companiei de a-și adapta afacerea și, în cele din urmă, de a rambursa împrumuturile.
Liz Coddington, șefa de finanțe, a declarat pentru CNBC: „Această refinanțare ne pune într-o poziție mai bună decât înainte pentru a oferi o creștere durabilă și profitabilă și pentru a avea o bază financiară mai puternică decât înainte. și investitorii noștri văd și asta. „Cred că ei cred povestea. Ei cred în ceea ce încercăm să facem și noi credem în asta și credem în transformarea afacerii noastre. Deci acesta este doar un vot uriaș de încredere în viitorul lui Peloton. “
Peloton în pericol
Deși refinanțarea poate cumpăra Peloton ceva timp, este departe de a fi un panaceu. Conform termenilor, Peloton va cheltui acum aproximativ 133 de milioane de dolari pe an în dobânzi, în creștere față de aproximativ 89 de milioane de dolari anterior. Acest lucru va îngreuna eforturile Peloton de a menține un flux de numerar liber pozitiv.
Coddington a recunoscut pentru CNBC că plățile mai mari ale dobânzilor vor „afecta” fluxul de numerar liber, dar a spus că aceasta face parte din motivul pentru care compania a început să reducă costurile la începutul lunii mai. Programul este de așteptat să reducă cheltuielile anuale de funcționare cu peste 200 de milioane de dolari.
Chiar și cu plăți mai mari ale dobânzilor, Coddington se așteaptă ca compania să poată menține un flux de numerar liber pozitiv, fără ca afacerea să fie nevoie să „crească semnificativ pe termen scurt”.
„Planul de reducere a costurilor ne face să ne simțim mai confortabil în această privință”, a spus Coddington.
În timp ce Peloton insistă că investitorii au cumpărat refinanțarea sa pentru că cred în strategia sa, unii ar putea încerca să se pună într-o poziție mai bună dacă compania eșuează.
Soros Fund Management și Silverpoint Capital, doi dintre cei mai mari deținători de datorii ai Peloton, sunt cunoscute că investesc uneori în companii aflate în dificultate.Deoarece împrumuturile Peloton în care au investit au fost garantate, acestea erau aproape de vârful structurii de capital. Dacă Peloton nu poate să-și întoarcă afacerea și ajunge în poziția de a lua în considerare sau de a declara faliment, creditorii săi vor fi bine poziționați pentru a prelua controlul companiei.
„Cred că este oportunist să refinanțezi substanțial”, a spus Evan DuFaux, un analist de situații speciale la CreditSights și un specialist în datorii în dificultate. „Cred că este doar o mișcare inteligentă, oportunistă și puțin complicată”.
Silver Point a refuzat să comenteze. Soros nu a răspuns la o solicitare de comentarii.
Va exista o reducere suplimentară a costurilor în viitor?
Poziția de numerar a lui Peloton este mult mai bună decât era acum câteva luni, dar compania încă trebuie să abordeze următoarele probleme probleme de cerere întrebări care l-au împins de când s-a încheiat pandemia de Covid-19 și să ne dăm seama ce fel de afacere va fi în viitor.
„Aceasta este într-adevăr o abordare hold-up, deoarece refinanțarea în sine câștigă timp, dar nu rezolvă de fapt niciuna dintre problemele de bază ale Peloton”, a spus Neil Saunders, directorul general al GlobalData Retail. „Acestea sunt foarte diferite de refinanțare.
După ce fostul CEO Barry McCarthy pleacă și doi membri ai consiliului, Karen Boone și Chris Bruzzo, preiau conducerea, Peloton trebuie să decidă: dacă este o companie Companii de conținut, cum ar fi Netflix Este pentru fitness sau o companie de hardware are nevoie de o nouă strategie pentru a-și vinde echipamentul scump?
Până acum, să le faci pe amândouă s-a dovedit fără succes.
„Vor trebui să ia unele decizii cu privire la ce părți ale modelului pot supraviețui, ce părți nu pot supraviețui sau ce pot face pentru a merge mai departe fără a pierde valoarea extraordinară a mărcii pe care o au încă acum, mai ales cu loialitatea.
„Banii nu rezolvă totul, problema este cu cât luați mai mulți bani și cu cât refinanțați mai mult… cu atât problema devine mai mare”, a adăugat el.
Simeon Siegel, un analist de retail la BMO Capital Markets, a declarat că Peloton și-ar putea rezolva problemele uitând temporar de a încerca să-și dezvolte afacerea și, în schimb, să se concentreze pe „îmbrățișarea” milioanelor de fideli ai mărcii.
El a menționat că compania are aproximativ 1,6 miliarde de dolari în venituri recurente din abonamente cu o marjă mare și că profitul brut al afacerii depășește 1,1 miliarde de dolari.
“Problema este că pierd bani. Dacă generați un miliard de dolari în profit brut recurent, cum puteți pierde bani?”, a spus Siegel. „Ei bine, iei tot profitul brut și îl folosești pentru a încerca să urmărești o nouă creștere.”
Dacă Peloton reduce cheltuielile de cercetare și dezvoltare, marketing și alte cheltuieli corporative, ar putea genera aproximativ 500 de milioane de dolari în EBITDA, a spus el. Bugetul de marketing al Peloton, de exemplu, este de aproximativ 25% din vânzările anuale și chiar dacă compania ar reduce acest lucru la 10%, ar fi în continuare în „eșalonul superior al majorității mărcilor”, a spus Siegel.
„Pentru o companie care arde numerar, datoria lor este groaznică, dar pentru o companie care câștigă 500 de milioane de dolari în EBITDA, datoria lor nu este deloc groaznică”, a spus el „Afacerea lor generează o mulțime de numerar. Trebuie să înceteze să cheltuiască .”
În mai, a anunțat Peloton 15% dintre angajații corporativi vor fi tăiați, dar poate fi mai reticent să abandoneze strategia de creștere. Fondatorul Peloton, John Foley, și-a stabilit obiectivul de a-și crește numărul de membri la 100 de milioane, obiectiv pe care McCarthy l-a adoptat după ce a preluat conducerea. Peloton avea aproximativ 6,6 milioane de membri la sfârșitul lunii martie, cu mult în urma acestui obiectiv pe termen lung.
Peloton a tăcut cu privire la strategia sa de când compania și-a anunțat planurile de reducere a costurilor, plecarea lui McCarthy și un alt raport dezastruos al câștigurilor la începutul lunii mai. Compania a spus că caută un nou director executiv permanent și că angajarea sa va oferi indicii despre direcția companiei.
Dacă angajează un alt „CEO tehnologic cu creștere mare” ca McCarthy – Cine a lucrat la Netflix și Spotify – atunci Peloton s-ar putea confrunta cu aceeași problemă, a spus Siegel. Dar dacă alege pe cineva diferit, ar putea semnala o schimbare de strategie.
magie de conținut
O schimbare notabilă pe care o face Peloton este programul său de programare live. Compania oferă în prezent cursuri live șapte zile pe săptămână din studioul său din New York, dar începând de miercuri, acestea se vor muta la șase zile. Luna trecută, cursurile live la studioul său din Londra au fost schimbate de la șapte zile la cinci zile.
„Vom continua să creăm, să creăm conținut social, să renunțăm la cursuri noi”, a declarat Jen Cotter, directorul de conținut al Peloton, pentru CNBC „Cred că vom folosi spațiul pe care l-am petrecut în cursurile live în acea zi pentru a crea noi planuri, noi modalități de a oferi o abordare sănătoasă, noi categorii de afaceri, cum ar fi alimentația și odihna și somnul, dar nu suntem chiar atât de profundi pe cât ne-am planificat.
Schimbarea va economisi niște bani companiei, dar este mai mult o oportunitate de a utiliza mai bine personalul de producție decât o măsură de reducere a costurilor, a adăugat ea.
De exemplu, compania a încheiat un parteneriat cu Hyatt Hotels în luna mai pentru a încerca să genereze noi venituri și să diversifice fluxurile de venituri. Ca parte a acordului, sute de hoteluri Hyatt vor fi echipate cu dispozitive Peloton, iar oaspeții vor putea urmări cursuri Peloton personalizate pe televizoarele din camerele de hotel din aproximativ 400 de locații. Schimbările de program vor permite angajaților să producă conținut pentru proiecte precum Hyatt Partners.
Schimbarea vine după ce trei antrenori Peloton – Kristen McGee, Kendall Tull și Ross Rayburn – au decis să nu-și reînnoiască contractele cu compania. Vestea a stârnit îngrijorare în rândul fanilor înflăcărați ai lui Peloton, care se temeau că antrenorii, unul dintre atuurile sale de bază, vor pleca în masă.
Cote insistă că despărțirea este pe cale amiabilă – iar ușa este deschisă dacă sportivii vor să se întoarcă.
“Tot ceea ce pot spune este că au decis să plece. Tuturor antrenorilor li s-au oferit contracte și vreau să spun că avem un profund respect și apreciere pentru contribuția lor și dacă vor să încerce ceva nou, atunci bine, da.” spuse Kurt.
„Deși ne vor lipsi, suntem ca o echipă sportivă profesionistă”, a adăugat ea. „Sportivii părăsesc echipa, dar încă iubești jucătorii, încă iubești echipa, așa că sperăm cu adevărat că această schimbare îi va face pe membrii noștri să înțeleagă că este în regulă și da, o să ne fie dor de ei, dar da Da , este în regulă ca oamenii să încerce alte lucruri.
Când Peloton și-a reînnoit contractul de antrenor, McGee, Toole și Rayburn au plecat cu toții.
Ca parte a retragerii conținutului live, unii instructori pot preda mai puține clase. Nu este clar dacă vreun antrenor a suferit reduceri de salariu ca urmare sau dacă McGee, Toole și Rayburn pleacă din cauza diferențelor de salariu.
Când a fost întrebat, Cote a refuzat să răspundă.