July 4, 2024

Pe 7 februarie 2024, un avion de pasageri Boeing 767 Delta Air Lines a sosit pe Aeroportul Internațional John F. Kennedy din New York din Dublin, cu orizontul Manhattanului în fundal.

Charlie Triballo |. AFP |

Delta Airlines Miercuri, compania aeriană a declarat că rapoartele despre mâncare „stricat” la un zbor către Amsterdam au forțat avionul să fie deviat spre New York.

Miercuri, Delta Air Lines a servit paste doar în cabina principală pe aproximativ 75 de zboruri internaționale. Nu era clar dacă modificările meniului vor continua joi.

„Din abundență de precauție, echipa Delta a făcut ajustări proactiv la serviciul de mâncare și băuturi în timpul zborului pe mai multe zboruri internaționale, miercuri, 3 iulie”, a declarat un purtător de cuvânt al Delta într-o declarație pentru CNBC.

Delta Air Lines și-a cerut scuze pasagerilor pentru informații despre alimente stricate în cabina principală a unui zbor de la Detroit la Amsterdam.

„Acesta nu este un serviciu pentru care Delta este cunoscută și ne cerem scuze sincer clienților noștri pentru neplăcerile și întârzierea creată”, a spus Delta.

Ash Dhokte, șeful serviciilor de zbor al Delta, a declarat într-un e-mail adresat angajaților miercuri că compania aeriană investighează problema și „a luat măsuri corective imediate pentru a evita reapariția”.

Furnizorul de catering al Delta, Do&Co, nu a răspuns imediat unei solicitări de comentarii.

„Ca ultima noastră linie de apărare, vă rugăm să inspectați vasele înainte de a le servi și să nu serviți alimente care ar putea conține contaminanți”, a scris Docter, menționând că incidentele legate de siguranța alimentelor la bordul navelor sunt „extrem de rare”.

Incidentul a avut loc în timpul sezonului de vârf al călătoriilor de vară pentru Delta Air Lines și concurenții săi. lupta Mai mult decât călători. Henry Harteveldt, consultant de călătorie și fondator al Atmospheric Research Group, a spus că companiile aeriene servesc mii de mese pasagerilor în fiecare zi și astfel de incidente sunt rare.

“Delta ia măsuri prudente. Când aveți o sperietură de mâncare, nu doriți ca oamenii să se îmbolnăvească în avion”, a spus Harteveldt. „Mâncarea tuturor pastelor este cea mai sigură și mai inteligentă opțiune.”

Industria companiilor aeriene se confruntă cu o altă provocare: lucrătorii de la Gate Gourmet, un mare furnizor de catering la bord, ar putea intra în grevă. Mediatorii federali la începutul acestei săptămâni au scos Gate Gourmet și sindicatul său de la mediere, deschizând calea pentru o potențială grevă la sfârșitul lunii iulie.

„Gate Gourmet ne deservește la 19 stații interne și ne revizuim strategiile pentru a limita întreruperile pentru dumneavoastră și clienții noștri în cazul în care apare o întrerupere”, a spus Dhokte de la Delta într-o notă adresată angajaților miercuri.

În culisele American Airlines care fac 15.000 de mese pe zi

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *