July 8, 2024

Pasagerii trec prin aeroportul Chicago O’Hare pe 3 iulie 2024.

Scott Olson |. Getty Images

Cererea record de călătorii aeriene de vară nu s-a tradus în profituri record pentru companiile aeriene din SUA. Operatorii vor trebui să răspundă la această deconectare atunci când vor raporta rezultatele trimestriale în această lună.

Unele companii aeriene au prognozat cerere record, iar în unele cazuri, venituri. dar mai sus muncă și alte costuri care au afectat profiturile companiilor aeriene. Pentru a se adapta la încetinirea creșterii cererii și la alte provocări, unii operatori au Încetinit dacă nu Nu mai recrutați Comparați asta cu boom-ul de recrutare din timpul reconstrucției post-pandemie.

Și unele companii aeriene se confruntă întârziere Airbus lansează avioane noi, mai eficiente din punct de vedere al combustibilului companie boeing În același timp, a Pratt & Whitney motor tine minte avea Pământat Zeci de avioane.

Cu toate acestea, American Airlines și-a mărit capacitatea și are cu aproximativ 6% mai multe locuri în iulie decât în ​​iulie 2023, potrivit companiei de date aviatice OAG. se mentine expansiunea Biletul verificatacțiunile din sector au rămas în urmă față de piața mai largă.

acest Indexul companiei aeriene NYSE Arca, Compania, care urmărește 16 companii aeriene din SUA, și-a văzut acțiunile scăzând cu aproape 19% în acest an, în timp ce Indicele S&P 500 O creștere de peste 16%.

“Limpede ca noroiul”

Analistul Raymond James, Savanthi Syth, a declarat într-o notă vineri că situația companiilor aeriene în trimestrul al treilea a fost „clar clară”, indicând o serie de vânturi în contra, cum ar fi scăderea cheltuielilor clienților din clasa economică, impactul Jocurilor Olimpice de la Paris. privind unele rezervări europene și posibile modificări ale cererii de călătorii de afaceri.

În plus, unii călători aleg să călătorească la sfârșitul primăverii și la începutul verii, ceea ce ridică întrebări cu privire la cererea de la sfârșitul verii.

Când companiile aeriene raportează rezultatele trimestriale, investitorii vor avea o privire mai aprofundată asupra sfârșitului verii și restului anului, în mod tradițional mai lenți, începând cu Delta Airlines Joi.

Analiştii cred că Delta Air Lines cel mai bundatorită în mare parte succesului companiei aeriene în comercializarea de locuri premium mai scumpe și oferte profitabile cu compania aeriană American Express.

În aprilie, Delta Air Lines, cea mai profitabilă companie aeriană din SUA, a estimat câștiguri ajustate pentru al doilea trimestru de la 2,20 la 2,50 USD pe acțiune, în scădere față de câștigurile ajustate de 2,68 USD pe acțiune cu un an mai devreme.

Delta Air Lines, concurentul său liniile aeriene Uniterelatează săptămâna viitoare și Alaska Airlines Este alegerea de top a analistului companiei aeriene Wolfe Research, Scott Group, care a declarat într-un raport de cercetare din 28 iunie că, în comparație cu alte companii aeriene, aceste trei companii aeriene au un risc de profit mai mic și un flux de numerar mai bun.

Acțiunile Delta Air Lines și United Airlines au crescut ambele cu aproximativ 14% în acest an până pe 5 iulie, performanțe deosebit de impresionante într-o industrie care a cunoscut o mare parte din declin în acest an. Acțiunile din Alaska au scăzut cu cca.2%.

De ce companiile aeriene investesc milioane în locuri mai mari și mai luxoase

Tarifele sunt mai ieftine

Aeroporturile sunt pline de activitate în această vară. Potrivit Transportation Security Administration, aproape 3 milioane de oameni au trecut prin punctele de control ale aeroporturilor din SUA doar pe 23 iunie, stabilind un record.

Companiile aeriene au extins programele de zboruri interne și internaționale și au redus tarifele. Potrivit datelor companiei de consultanță Airline/Aircraft Projects, capacitatea SUA-Europa a crescut cu aproape 8% în iulie, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, iar noile rute sunt vizate în principal către pasagerii de agrement.

Compania de urmărire a tarifelor Hopper a raportat în iunie că tariful mediu de vară pentru zborurile din clasa economică între SUA și Europa a fost de 892 USD, comparativ cu 1.065 USD în vara anului 2023.

Conform celor mai recente date privind inflația din Statele Unite, prețurile biletelor de avion au scăzut cu aproape 6% față de anul trecut în luna mai.

Prognoza de downgrade

În ciuda creșterii numărului de pasageri, unele companii aeriene au recunoscut că vânzările au fost mai mici decât se așteptau din cauza mai multor zboruri. Linii aeriene americane 28 mai Reduce previziunile privind veniturile și profitul din trimestrul II și a anunțat plecarea directorului său comercial după ce o strategie de vânzări s-a întors.

„Dezechilibrele dintre cerere și ofertă internă au dus la un mediu de preț intern mai slab decât ne-am așteptat”, a declarat CEO-ul American Airlines, Robert Isom, a doua zi, la conferința de la Bernstein, „Există mai multă activitate de reduceri decât acum un an. Acum, capacitatea industriei este de așteptat să scadă în a doua jumătate a acestui an, ceea ce ar trebui să ajute”.

Pasageri pe aeroportul LaGuardia din New York

Leslie Josephs/CNBC

Southwest Airlines Încetează Prognoza trimestrului al doilea La sfârșitul lunii iunie, motivul a fost schimbarea tiparelor cererii. Compania aeriană din Dallas este sub presiune pentru a-și schimba rapid modelul de afaceri profitabil de mult timp, care nu are atribuiri de locuri și o singură clasă de servicii, deoarece marii rivali precum United și Delta Air Lines oferă cabine premium.

Compania aeriană lucrează la Apărați investitorii activiști Managementul investițiilor Elliott Miza de aproape 2 miliarde de dolari a fost dezvăluită June a servit la compania aeriană și a cerut o schimbare în conducere.

„Ne vom ajusta pe măsură ce nevoile clienților se schimbă”, a declarat CEO-ul Southwest Bob Jordan pe 12 iunie, în timp ce discuta potențialele noi inițiative de venituri la un eveniment din industrie găzduit de Politico.

American Airlines și Southwest Airlines urmează să raporteze rezultatele pentru al doilea trimestru la sfârșitul lunii iulie.

face o schimbare

Unii operatori care produc pierderi, de ex. JetBlue Airways și Companiile aeriene de frontierăfac deja modificări.

JetBlue are Reduceți zborurile neprofitabile Anul acesta, ne asigurăm că avioanele echipate cu clasa noastră business premium Mint, care costă de peste patru ori prețul tarifelor obișnuite de cabină, zboară pe rutele potrivite.

Între timp, Frontier Airlines și alte companii aeriene cu reduceri companiile aeriene spirit avea Taxa de modificare de anulare Pentru biletele standard de autobuz de lungă distanță și mai sus, următoarele sunt mai mari, Mișcări ale operatorilor tradiționali Pe durata epidemiei. Două companii aeriene cu buget redus au anunțat în mai că vor începe să ofere tarife combinate care includ alocarea de locuri și alte taxe suplimentare pe care le-au perceput în trecut.

spirit, luptându-se cu consecințele unui dezastru hotărârea judecătorului Compania, care a blocat preluarea companiei aeriene de către JetBlue și este compania aeriană cea mai afectată de impamantarea motorului Pratt, a avertizat săptămâna trecută aproximativ 200 de piloți că ar putea fi afectați. în vacanță anul acesta, potrivit sindicatului piloților.

La adunarea anuală a acționarilor Spirit din iunie, CEO-ul Ted Christie respinge sugestiaSpirit ia în considerare cererea de protecție în caz de faliment din capitolul 11, cu datorii de peste 1 miliard de dolari scadente în septembrie 2025.

De ce Boeing cumpără înapoi Spirit AeroSystems

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *