July 8, 2024

când Walmart La începutul acestei veri, discounterul a anunțat că va adăuga etichete digitale pentru rafturi în mai multe magazine, spunând că mutarea va elimina o altă sarcină obositoare din listele de sarcini ale lucrătorilor din magazine.

Clienții nu văd neapărat așa. Pe TikTok, unii au criticat prețul de înaltă tehnologie ca fiind primul pas către cel mai mare retailer din SUA care folosește prețuri în creștere, practica de creștere și scădere a prețurilor în funcție de cerere, similar cu prețul de creștere a Uber.

Un purtător de cuvânt al Walmart a spus că compania nu folosește tehnologia pentru stabilirea prețurilor dinamice acum sau în viitor.

Cu toate acestea, gigantul de retail se alătură unei liste tot mai mari de companii care se confruntă cu frustrarea profundă a consumatorilor din cauza prețurilor ridicate și temerilor că vor crește în continuare. Mulți comercianți cu amănuntul, restaurante și alte companii de bunuri de larg consum au înregistrat o scădere a vânzărilor, deoarece cumpărătorii au redus cheltuielile. Companiile încearcă acum să convingă clienții că oferă cele mai bune oferte, conducând la o creștere a reducerilor, promoțiilor și meselor de valoare.

Jean-Pierre Dubé, profesor de marketing la Universitatea din Chicago Booth School of Business, a declarat că consumatorii s-au săturat de prețurile înșelătoare. Ei văd articole mai mici pe rafturi, plătesc o suprataxă și se simt presați să dea bacșiș pentru ceva pe care angajații nu au dat bacșiș în trecut.

„Am atins un punct de fierbere în acest sens”, a spus el.

Etichetele electronice ale raftului Walmart ar putea deschide calea pentru prețuri dinamice, spune CEO-ul Supermarket Guru

Companiile care stochează rafturile magazinelor susțin că percepțiile consumatorilor sunt părtinitoare. Prețurile la alimente sunt Anul trecut a crescut doar cu 1%. înapoi la nivelurile pre-pandemice. consumator Puterea de cumpărare a crescut și ea Pe măsură ce inflația se răcește și piața muncii rămâne puternică, câștigurile reale medii pe oră pentru lucrătorii din sectorul privat s-au îmbunătățit, potrivit Biroului de Statistică a Muncii.

Alte costuri majore sunt cheltuielile majorate ale americanilor, cum ar fi facturile la electricitate și chiria, care au crescut în ultimele 12 luni.

Reprezintă Coca-Cola, Procter & Gamble și alte zeci de companii de produse de larg consum. „Dar realitatea este că ceea ce s-a întâmplat în magazinele alimentare și farmaciile în ultimele 12 până la 18 luni nu este sursa inflației materiale”.

Un sondaj al Centrului de Cercetare May Pew a arătat că 62% dintre adulții din SUA Spune că inflația este „o problemă foarte mare în țară astăzi” Un procent mai mare decât oricine altcinevaEi au fost întrebați despre probleme precum imigrația ilegală, violența cu armele, crimele violente și deficitul bugetar federal.

Chiar dacă inflația se răcește, raportul a rămas în general stabil. Într-un sondaj al Centrului de Cercetare Pew de acum un an, 65% dintre americani au spus că inflația este o problemă foarte mare.

Inflația a devenit, de asemenea, o problemă majoră în campania prezidențială. Fostul președinte Donald Trump îl acuză pe președinte Joe Bidenîn timp ce Biden a dat vina pe lăcomia corporativă.

Președintele SUA Joe Biden ține un discurs despre reducerea costurilor pentru gospodăriile americane în timpul vizitei sale la Goffstown, New Hampshire, 11 martie 2024.

Kevin Lamarque |

Deflația și inflația sunt în centrul atenției

Inflația produselor alimentare poate reveni la nivelurile de dinainte de pandemie, dar asta nu atenuează frustrarea americanilor care cheltuiesc mult mai mult decât au făcut cu doar câțiva ani în urmă.

Consumatorii, întreprinderile și Rezerva Federală vor primi cele mai recente date despre inflație joi, când guvernul federal va raporta despre indicele prețurilor de consum pentru iunie.

Dianna Campbell, în vârstă de 69 de ani, producător și consultant de televiziune din Manhattan, a spus că a observat că prețurile au crescut și rămân ridicate, fie pentru detergentul de rufe sau pentru mesele de la restaurant.

„Ai plătit mai mult, dar mi-ai dat mai puțin și calitatea a fost mai proastă”, a spus ea.

Campbell nu este singurul consumator furios contracție și expansiunepractica de a reduce dimensiunea produsului mai degrabă decât prețul.

În ultimul an, cuvântul a devenit o expresie de uz casnic prin referințe în cultura pop și politică. În martie, ambele părți monstru de prăjituri Biden a evidențiat inflația contractantă, care urmărește să reducă dimensiunea gustarii sale iubite și care încearcă să distrugă batoanele Snickers. (Mars, compania-mamă a Snickers, neagă că a economisit bani pe batoanele de ciocolată).

Clienții au văzut multe alte exemple când au mers la magazinul alimentar.

Într-un raport despre scăderea inflației, senatorul Bob Casey, D-Pa., a cerut lui Gatorade să treacă de la sticle de 32 de uncii la versiuni de 28 de uncii și să păstreze același preț.

Gatorade neagă că își schimbă ambalajul pentru a obține profit. Pepsi Purtătorul de cuvânt Andrea Foote a declarat pentru CNBC că sticlele de Gatorade de 28 de uncii există de mai bine de un deceniu și că extinderea distribuției lor face parte din strategia pe termen lung a companiei, mai degrabă decât un răspuns la climatul economic actual.

De asemenea, comercianții cu amănuntulAcuzat că a redus dimensiunea mărfurilor cu etichetă privată. De exemplu, Walmart a redus numărul de role de prosoape de hârtie Great Value de la 168 la 120, dar nu a scăzut prețul. Purtătorul de cuvânt al companiei, Tricia Moriarty, a spus că aceasta nu este o contracție și o umflare, deoarece Walmart a reformulat produsul pentru a face fiecare foaie mai absorbantă.

Conștientizarea porțiilor reduse a dus la reacții recente Chipotle. După ce unii clienți au crezut că bolurile lor de taco sunt mici, au început să filmeze lucrătorii care își plasau comenzile și să posteze filmările pe TikTok.

CEO Chipotle despre tendințele TikTok: Nu am micșorat niciodată porțiuni, filmările ar fi fost nepoliticoase cu angajații

în timpul unui interviu Jim Cramer pe CNBC „Sunt înnebunit după bani” La sfârșitul lunii mai, CEO-ul Brian Niccol a spus că Chipotle nu reduce dimensiunile porțiilor și a numit tendința TikTok de a filma muncitorii „un pic nepoliticos”.

„Toată treaba este cam nebună pentru mine”, a spus el. „Întotdeauna spunem că vrem să oferim oamenilor porții mari. Vrem să le oferim ceea ce își doresc”.

Analistul Wells Fargo, Zachary Fadem, a testat el însuși această teorie când a comandat și a cântărit 75 de boluri de burrito de la opt restaurante Chipotle din New York. Greutatea bolurilor de burrito variază în funcție de locație, ceea ce a determinat analiștii să concluzioneze că problema este consistența, nu contracția și extinderea.

Pe 26 aprilie 2023, în Austin, Texas, un client a plătit la restaurantul Chipotle Mexican Grill.

Brandon Bell |. Getty Images

Dar sentimentul de a plăti mai mult și de a primi mai puțin nu există doar în mintea consumatorilor. A devenit o experiență obișnuită, deoarece cumpărătorii se aprovizionează cu alimente și se pregătesc pentru grătare în curte.

Luați 4 iulie anul acesta ca exemplu, Clienții plătesc în medie 71,22 USD Potrivit American Farm Bureau Federation, acesta poate găzdui 10 persoane pentru un picnic. O creștere de 5% față de anul trecut și o creștere de 30% față de 2019.

Prețul a fost întârziat

la Wendy Walmart și Wal-Mart au fost, de asemenea, supărați recent din cauza preocupărilor legate de a fi înșelați.

La sfârșitul lunii februarie, directorul executiv Kirk Tanner le-a spus investitorilor că Wendy’s va testa funcții, inclusiv „prețuri dinamice”, încă din 2025, cum ar fi ajustarea prețurilor meniului pentru a stimula cererea în perioadele mai lente ale zilei. Wendy’s a spus mai târziu că nu intenționează să crească prețurile atunci când cererea este cea mai mare și a dat vina pe rapoartele înșelătoare din presă pentru zarvă.

Miercuri, 28 februarie 2024, un restaurant Wendy’s Co. din Queens, New York, SUA.

Yuki Iwamura |. Bloomberg |

Recent, utilizatorii rețelelor sociale au criticat decizia Walmart de a introduce tehnologie care poate schimba rapid și ușor prețurile. Retailerul a început să adauge etichete digitale pentru rafturi la mai multe dintre magazinele sale și intenționează să instaleze etichete digitale pentru rafturi în 2.300 de locații, sau aproximativ jumătate din magazinele sale din SUA, până în 2026.

Purtătorul de cuvânt al Walmart, Cristina Rodriguez, a spus că etichetele digitale pentru rafturi sunt concepute pentru a economisi timp. Luminile lor LED clipesc pentru a oferi îndrumare personalului magazinului care își aprovizionează stocul sau pentru a-i ajuta să găsească produse pentru comenzile online ale clienților. Ele elimină nevoia ca personalul magazinului să înlocuiască etichetele tradiționale de hârtie.

Rodriguez a spus că Walmart „nu intenționează să schimbe frecvența sau să implementeze o abordare diferită a prețurilor”. Toate modificările de preț vor fi în continuare aprobate de echipa de vânzări, a spus ea. Cu această tehnologie, lucrătorii magazinelor ar trebui să stea în fața raftului și să folosească o aplicație mobilă pentru a crește sau a scădea prețurile, a spus ea.

Reacția vine de la ani în care cumpărătorii s-au simțit înșelați de prețuri mai mari, a spus Dube de la Universitatea din Chicago.

„Răspunsul firesc din partea consumatorilor este: „Sună ca un alt lucru nedrept pe care compania încearcă să ni-l facă”, a spus el. „Se presupune că aceasta este doar o altă încercare de a le da peste cap”.

Dar el a adăugat că prețurile dinamice ar putea oferi o licărire de speranță dacă restaurantele și comercianții cu amănuntul o urmăresc. Prețurile ar putea scădea sau ar putea crește, a spus el. În Europa, de exemplu, unele magazine alimentare coboară prețurile la sfârșitul zilei pentru a accelera vânzările de produse de panificație sau produse perisabile și pentru a reduce risipa de alimente. Dacă Wendy’s scade prețurile în afara sezonului, clienții pot obține de fapt mese mai ieftine, a spus el.

Cumpărători într-un magazin Walmart, marți, 5 martie 2024, în Secaucus, New Jersey, Statele Unite.

Gabby Jones |. Getty Images

Mai multe reduceri de preț, mese de mare valoare

Dar consumatorii nu vor trebui să aștepte mult pentru a începe să vadă prețuri mai mici.

Pe măsură ce traficul pietonal scade la comercianții cu amănuntul și la restaurante, unii se bazează pe valoare pentru a atrage clienți. În ultimele luni, Ţintă, McDonaldsAldi etc. Consolidați reducerile de preț și lansați noi oferte pentru clienți.

Walmart a declarat că a scăzut prețurile la aproape 7.000 de articole din categoriile sale alimentare în primul trimestru al acestui an. AmazonÎn ultimele șase luni, Whole Foods a redus prețurile cu aproximativ 25%, inclusiv pentru aproape 900 de articole cu etichetă privată. De la McDonald’s la Starbucks la Burger King, multe lanțuri de fast-food au lansat recent noi mese de valoare pentru a stimula vânzările.

Companiile de produse de larg consum inversează, de asemenea, cursul pe măsură ce vânzările scad, iar investitorii sunt îngrijorați de vânzările în urmă. În timpul Covid, companiile ca Mondelez Oprirea promoțiilor, deoarece acestea se concentrează pe satisfacerea cererii și rezolvarea întreruperilor lanțului de aprovizionare.

Dar acum Mondelez se numără printre companiile care speră să reangajeze consumatorii cu prețuri mai mici. Compania de gustări, care deține barurile Oreos și Cliff’s, se așteaptă la un an provocator pentru afacerile sale din SUA, deoarece consumatorii cu venituri mai mici își cumpără biscuiții și biscuiții mai rar. Directorii Mondelēz au declarat în iunie că plănuiesc promoții pentru mărci precum Chips Ahoy!, care tind să piardă teren în fața produselor cu etichetă privată mai ieftine. De asemenea, compania a scăzut prețurile pentru unele dimensiuni de pachete mai mari de la aproximativ 4 USD la sub 4 USD.

„Prioritatea este de a continua creșterea companiei și a continua creșterea vânzărilor”, a declarat Luca Zaramella, directorul financiar Mondelez, luna trecută, la Conferința Evercore ISI Consumer & Retail.

Kroger, care vinde multe dintre aceste articole, a observat și el tendința.

Directorul executiv al Kroger, Rodney McMullen, a declarat la un apel pentru venituri la mijlocul lunii iunie că marca cheltuia mai mult din fondurile proprii pentru a oferi reduceri clienților și pentru a crește vânzările. Nivelurile de promovare sunt similare cu cele dinaintea pandemiei, a spus el.

Pe măsură ce vânzările și reducerile se instalează, rămâne de văzut dacă companiile pot potoli furia consumatorilor.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *