Josh Silverman, CEO al Etsy.
Adam Jeffery | CNBC
când etsi Lansat în urmă cu aproape două decenii, site-ul a atras artizani și artizani care și-au găsit în sfârșit un loc online unde să-și vândă produsele de nișă și să ajungă la un public numeros. Dar, în ultimii ani, Etsy s-a trezit acoperit de produse generice produse de revânzători care au învățat cum să joace site-ul și să elimine produsele realizate manual.
Acum, CEO-ul Etsy, Josh Silverman, vrea compania, a cărei misiune stabilită Este vorba despre „păstrarea afacerilor umane” și întoarcerea la rădăcini.
Silverman a declarat pentru CNBC că marți, compania va face modificări majore în politicile sale de gestionare a site-ului, pentru a le „clară dintr-o privire” cumpărătorilor ce produse aparțin Etsy. Modificările includ noi file pe site-ul și aplicația sa pentru a arăta modul în care fiecare vânzător construiește anumite articole.
„Suntem poziționați să răspundem cererii de mărfuri originale și de oameni reali prin lansarea produselor Etsy”, a spus Silverman.
Etsy lansează o nouă campanie de marketing în jurul schimbării politicii, inclusiv o reclamă TV care arată olari, producători de îmbrăcăminte și alți artiști, urmată de un braț robotic spart. Noile reguli ale platformei impun ca toate proiectele să încorporeze o „atingere umană”, așa cum este subliniat în standardele sale creative. Fiecare produs trebuie să se încadreze în una dintre cele patru categorii: Realizat de vânzător (de mână sau folosind instrumente automate), Proiectat de vânzător, Selectat cu grijă de vânzător sau Achiziționat de vânzător.
Prin aceste schimbări, Etsy speră să readucă cumpărătorii și vânzătorii pe site-ul său într-o eră din ce în ce mai dominată de comerțul electronic. Amazon Există, de asemenea, parveniți, cum ar fi Temu și Shein, legate de China, care oferă cumpărătorilor bunuri ieftine livrate la ușă în câteva zile. Miza este mare pentru că estimări eMarketer Piața globală de comerț electronic este de așteptat să depășească 6 trilioane de dolari în acest an.
„Simt că există o cursă până la capăt în comerțul de marfă în acest moment și aproape toată lumea din comerțul electronic participă la acea cursă”, a spus Silverman încercând să vă vând cu 2 cenți mai ieftin sau expediat cu două ore mai repede.”
Etsy s-a străduit să răspundă dinamicii schimbătoare ale pieței. În ea cel mai recent trimestru, vânzările totale de mărfuri (adică valoarea în dolari a mărfurilor vândute pe piață) au scăzut cu 3,7% față de anul precedent, până la 3 miliarde de dolari. De la apogeul său la sfârșitul anului 2021, stocul a pierdut mai mult de 80% din valoare.
Decembrie, Etsy concediat Silverman a spus că disponibilizările s-au datorat unui „mediu macro și competitiv foarte provocator”.
Clădirea sediului Etsy NYC din New York. Magazinul de vânzare cu amănuntul online a anunțat recent că își va reduce cu 11% forța de muncă, deoarece caută să-și restructureze afacerea și să eficientizeze costurile.
Michael M. Santiago |. Michael M. Santiago Știri Getty Images |
Compania de asemenea Pentru a face față stresului Elliott Management a achiziționat aproximativ 13% din companie, devenind-o cel mai mare investitor al Etsy. Februarie, Elliott Partner Marc Steinberg alăturați-vă Consiliul de administrație al Etsy.
Roller coasterul începe devreme. Acest lucru contrastează cu Etsy, care a devenit public în 2015 și a forțat compania să înceapă să îndeplinească cerințele de creștere ale acționarilor. O cultură a simțirii bine, conștientă din punct de vedere social.
Afacerea Etsy a explodat în timpul pandemiei; Un aflux mare de cumpărători de măști. Prețul acțiunilor companiei s-a dublat de patru ori în 2020, iar numărul companiilor care vând bunuri pe site sa dublat între 2020 și 2023, la 9 milioane.
Până acum, Etsy a folosit-o „Reguli de familie” pentru a reglementa acest site web. Politica cheie este „Toate articolele vândute pe Etsy trebuie să fie realizate manual, vintage sau artizanale”.
Noile reguli sunt mai specifice și actualizate pentru a reflecta realitățile de astăzi. De exemplu, o sculptură imprimată 3D este considerată „Făcută de vânzător”. Vânzătorilor le este interzis să adauge un singur autocolant pe măștile disponibile în comerț și să pretindă că sunt realizate manual. În ceea ce privește conținutul generat de inteligență artificială, politica prevede că „artistica AI determinată de vânzători”, cum ar fi un câine care poartă o coroană, se califică drept „proiectat de vânzător”, dar descărcările digitale de „mai mult de 5.000 de solicitări ChatGPT” nu se califică ca fiind „proiectat de vânzător”. permite.
Provocări în creștere
De ani de zile, Etsy s-a străduit să-și mențină imaginea de loc pentru a vinde produse unice realizate manual, în timp ce lucrează pentru a-și consolida selecția de mărfuri pentru a concura cu rivalii mai mari. Pentru vânzătorii timpurii precum Ashley Smith, aceste modificări nu sunt întotdeauna binevenite.
Smith a început să vândă batiste de nuntă personalizate prin afacerea ei pe Etsy. albină cu bulineanul 2011.
Ashley Smith își vinde batistele personalizate pe Etsy din 2011.
Ashley Smith
Una dintre cele mai mari schimbări ale Etsy a avut loc în 2013, când compania a permis vânzătorilor să folosească parteneri de producție. Vânzătorii pot solicita asistență pentru produse de la producătorii contractuali în loc să producă produsele ei înșiși.
Abby Glasenberg a aplaudat mișcarea. Glasenberg, care conduce Magazinul ei de animale de pluș lucrat manual În 2005, ea a spus pe Etsy că asta însemna că trebuie să creeze modelul o singură dată și că putea vinde „copii nelimitate”, reducându-și astfel volumul de muncă. Ea a spus că magazinul ei Etsy a trecut de la o afacere de hobby la o carieră cu normă întreagă.
Glassenberg înțelege însă tensiunea, deoarece mulți consumatori Etsy își doresc în continuare o experiență realizată manual.
„Făcut manual nu poate fi scalat”, a spus ea. „De aceea ne place, de aceea le place oamenilor”.
Glasenberg a dat exemplul unei furculițe lucrate manual, care este forjată și tăiată de mâini umane.
„L-aș cumpăra cu 120 de dolari și l-aș folosi pentru totdeauna și m-aș îndrăgosti de el”, a spus ea. „O persoană nu poate câștiga 100.000 pe lună și de aceea ne place.”
Abby Glassenberg vinde animale de pluș și modele de cusut pe Etsy din 2005.
vecina lisa
Totuși, concurența pe o scenă mai mare este diferită, iar Smith a spus că preferința generală pentru bunuri ieftine și rapide „face o luptă dificilă pentru vânzători și Etsy”.
Temu și Shein și-au crescut prezența în Statele Unite în ultimii ani, atrăgând consumatorii americani cu reduceri profunde la îmbrăcăminte, bijuterii, mobilier pentru casă și alte produse. Silverman a recunoscut anterior că site-urile „primă o mică cotă de la toată lumea”.
El le explică acum vânzătorilor și clienților că compania va concura în propriile condiții.
„Modul de a rezolva această problemă pentru Etsy este să nu încerci să joci acel joc”, a spus Silverman.