Fondatorul companiei Bill Shufelt (stânga) și producătorul șef de bere John Walker trec la fabrica de bere fără alcool și unitatea de producție a Athletic Brewing din Stratford, Connecticut, pe 20 martie 2019.
Spencer Pratt |. Getty Images
Athletic Brewing Company, un producător lider de bere fără alcool, a anunțat marți că a strâns o finanțare suplimentară de 50 de milioane de dolari în cadrul unei runde conduse de General Atlantic.
CEO-ul și fondatorul Athletic, Bill Shufelt, a declarat pentru CNBC că compania se așteaptă ca General Atlantic „în cele din urmă să investească substanțial”. “Gaga Box” Marți dimineața. Producătorul de bere intenționează să folosească cea mai recentă investiție pentru a crește capacitatea de producție și pentru a-și extinde gama de produse la comercianții cu amănuntul la nivel global pentru a satisface cererea în creștere a consumatorilor de bere fără alcool.
„Suntem pasionați să schimbăm modul în care adulții moderni beau și să transformăm criticii în credincioși. Suntem la începutul unei tendințe pe termen lung și suntem extrem de încântați să-l avem alături pe General Atlantic, deoarece Athletic își începe următoarea fază de creștere. , „, a declarat compania într-un comunicat Comunicat de presă.
Athletic Brewing și-a lansat fabrica de bere artizanală fără alcool în 2018 și de atunci a crescut pentru a deveni a 10-a cea mai mare fabrică de bere artizanală din SUA și a 20-a ca mărime în general din SUA, în ciuda faptului că oferă doar opțiuni fără alcool, conform clasamentului Brewers Association Brewing Company.
Potrivit NielsenIQ, Athletic deține o cotă de piață de peste 19% în berea fără alcool și conduce o creștere de 32% în categoria berii fără alcool.
„Veniturile s-au dublat mai mult de la runda noastră din seria D acum aproximativ 18 luni”, a spus Shufelt la CNBC.
Wall Street Journal a raportat marți Odată cu ultima rundă de finanțare, și evaluarea companiei s-a dublat, ajungând acum la 800 de milioane de dolari.
Compania are în prezent două fabrici de bere în Statele Unite, una în Milford, Connecticut și una în San Diego. Athletic a anunțat recent achiziționarea unei a treia fabrici de bere din SUA, situată tot în San Diego. Athletic se așteaptă ca instalația, odată operațională, să contribuie la dublarea capacității de fabricare a berii din SUA.
„Anul trecut, compania noastră a vândut peste 3 milioane de cutii, peste 100 de milioane de cutii și a generat venituri de peste 90 de milioane de dolari, iar anul acesta creștem cu mult peste aceasta”, a spus Shufelt.
Succesul companiei se datorează în mare parte Tendințe în creștere în sănătate și bunăstare Acest lucru determină interesul consumatorilor pentru băuturile nealcoolice.
Peste 40% dintre americani spun că încearcă în mod activ să bea mai puțin până în 2024, potrivit unui sondaj recent date Furnizat de NCSolutions. Datele arată că acest lucru crește la 49% atunci când interoghează Millennials și la 61% în rândul generației Z.
Companii de bere cunoscute precum Heineken, Marca ConstellationCu Corona, Anheuser-Busch Budweiser chiar a lui Diageo Guinness a urmat, de asemenea, această tendință și și-a lansat propriul produs de bere fără alcool.
„Vrem să oferim oamenilor o bere pe care să o bea șapte nopți pe săptămână și să se simtă bine”, a spus Shufelt „Am investit peste 100 de milioane de dolari în producție, ceea ce este într-adevăr fără precedent în acest segment. Vedeți calitatea diferențiată”.