Centre de distribuție automate pentru afacerea Walmart cu produse alimentare.
Cu amabilitatea: Walmart
Walmart Compania a anunțat miercuri că va deschide cinci centre automate de distribuție a alimentelor proaspete în toată țara, deoarece comercianții cu amănuntul urmăresc eficiența și își dezvoltă afacerea online cu produse alimentare.
Noile facilități ale magazinului cu reduceri au o medie de aproximativ 700.000 de metri pătrați. Zonele frigorifice și congelate au capacități automate de a stoca și recupera articole perisabile, cum ar fi căpșunile și nuggetele de pui congelate, care sunt apoi vândute în magazine sau adăugate la comenzile de comerț electronic ale clienților.
Walmart este cel mai mare magazin alimentar din Statele Unite, dar își modernizează lanțul de aprovizionare pentru a ține pasul cu numărul tot mai mare de clienți care ridică alimente din parcări sau li se livrează alimente la domiciliu. Ridicarea și livrarea din magazin stimulează creșterea companiei Comerțul electronic a crescut cu 22% în Statele Unite în ultimul trimestru.
Retailerul a automatizat facilitățile lanțului de aprovizionare din toată țara, inclusiv centre de distribuție care se ocupă de mărfuri stabile la raft și centre de onorare care ajută la împachetarea și expedierea comenzilor online. Afacerile cu marje de profit mai mari, cum ar fi automatizarea și publicitatea, a spus CEO-ul Doug McMillon în aprilie 2023. Profiturile vor crește mai repede decât vânzările în următorii cinci ani.
Dave Guggina, vicepreședinte executiv al lanțului de aprovizionare la Walmart, a declarat într-un interviu pentru CNBC că facilitățile automate oferă companiei o imagine mai precisă a inventarului și capacitatea de a duce mai rapid alimentele în magazine.
„Știm aproape instantaneu ce avem, cât și unde”, a spus el. „Știm că nivelul de competență este o îmbunătățire semnificativă față de ceea ce am putea realiza prin procese manuale sau software vechi.”
El a spus că acest lucru îi permite Walmart să îmbunătățească costurile de exploatare, anticipând mai bine cererea și cheltuind mai puțini bani pe „stoc de siguranță”, care este un produs suplimentar stocat în depozite sau în spatele magazinelor pentru a evita epuizarea completă.
Facilitățile de înaltă tehnologie permit, de asemenea, o densitate mai mare. Fiecare centru de distribuție are de două ori capacitatea de stocare și mai mult de două ori capacitatea de procesare a unui site tradițional, a spus Gugina.
Automatizarea ajută Walmart să crească cheltuielile. Compania a spus că cheltuielile de capital din acest an vor reprezenta 3% până la 3,5% din vânzările nete, ceea ce ar echivala cu aproximativ 22 de miliarde de dolari la mijlocul indicațiilor sale.total, inclusiv automatizarea și Sute de magazine remodelatemai mare decât cele 12 miliarde de dolari pe care Wal-Mart a cheltuit anual pentru cheltuieli de capital în ultimii ani.
Walmart spune că până la începutul lui 2026, aproximativ două treimi din magazinele sale vor fiServiciul va fi furnizat printr-un fel de automatizare, iar aproximativ 55% din volumul centrului de onorare va fi transportat prin facilitati automatizate. Retailerul a spus că costurile unitare medii ar putea crește cu aproximativ 20% până atunci.
Cum arată instalația de automatizare?
În interiorul unității, sistemele automate de depozitare și recuperare preiau rapid articolele de care un magazin are nevoie pentru a-și umple rafturile și le transportă într-o zonă în care acestea sunt adunate în paleți denși, gata pentru expediere către magazine. În loc să se bazeze pe muncitori pentru a stivui manual aceste articole în cuburi, cum ar fi puzzle-urile Jenga din viața reală, sistemul robotic ajută la împingerea și stivuirea lor, plasând deasupra obiecte fragile, cum ar fi ouă și piersici.
Gugina a spus că automatizarea ar putea crea paleți personalizați pentru magazine care conțin doar articolele specifice necesare pentru a onora comenzile de produse alimentare online. Aceste produse refrigerate sau congelate pot fi păstrate în spatele magazinului special pentru a onora aceste comenzi.
Centre de distribuție automate pentru afacerea Walmart cu produse alimentare.
Cu amabilitatea: Walmart
Gugina a refuzat să spună cât va costa fiecare unitate de construcție și cum se compară cu centrele tradiționale de distribuție a produselor perisabile.
Walmart arePrimul dintre cele cinci centre automate de distribuție a alimentelor proaspete a fost construit și testat în Shafter, California. Compania a deschis recent o a doua locație în Lancaster, Texas, lângă Dallas. Compania intenționează să deschidă trei clinici suplimentare în Welford, Carolina de Sud, Belvedere, Illinois și Pierce Grove, New Jersey;
Pe lângă noua clădire, Walmart a extins patru centre tradiționale de distribuție a alimentelor proaspete pentru a permite automatizarea. Va adăuga aproximativ 500.000 de metri pătrați la fiecare dintre facilitățile din Mankato, Minnesota, Garrett, Indiana; De asemenea, renovează o unitate mai veche din Winter Haven, Florida.
Automatizarea va aduce schimbări angajaților și poate elimina locurile de muncă din unele fabrici. Gugina a spus că Wal-Mart este cel mai mare angajator privat din Statele Unite, cu aproximativ 1,6 milioane de angajați și se așteaptă ca numărul total de angajați să fie același ca acum.Sau mai mult, în următorii câțiva ani.
Dar el a adăugat că Walmart vrea să crească productivitatea fără a angaja în același ritm ca și în trecut. Rolurile pe care le necesită se vor schimba, de asemenea, a spus el. De exemplu, poate fi nevoie de mai puțini oameni pe podeaua unui depozit și poate fi nevoie de mai mulți oameni pentru a conduce camioanele dintr-o flotă.
Acesta va fi și cazul centrelor automate de distribuție a alimentelor, a spus el. Lucrătorii din unitățile tradiționale ale companiei servesc ca „sportivi industriali”, mișcând sute de cutii pe oră și mergând mile pe zi. În noua unitate, ei joacă rolul de supraveghetori, a spus el.