Sticlele de Pepsi cu sigle noi și vechi pot fi văzute în magazinele alimentare din Las Vegas, SUA, pe 17 noiembrie 2023.
Jakub Bolzycki |. Fotografii Noor |
Pepsi raport Rezultatele trimestriale au fost mixte joi, deoarece cererea pentru băuturi și gustări a scăzut în America de Nord.
Compania și-a redus, de asemenea, previziunile privind veniturile pentru întregul an. PepsiCo se așteaptă acum la o creștere organică a veniturilor de aproximativ 4%, ceea ce este mai prudent decât prognoza anterioară de cel puțin 4%. Compania și-a reiterat îndrumările pentru creșterea constantă a câștigurilor în valută de bază de cel puțin 8%.
„Când spunem cel puțin 4 (la sută), vorbim mai degrabă despre 5%”, a spus directorul executiv Ramon Laguarta analiştilor în cadrul conferinţei telefonice a companiei. „Acum vorbim despre 4 sau cam asa ceva… este deosebit de relevant pentru consumatorii americani”
Acțiunile companiei au scăzut cu mai mult de 2% în tranzacțiile înainte de piață.
Iată cum raportul trimestrial al PepsiCo pentru trimestrul încheiat pe 15 iunie, în comparație cu așteptările de pe Wall Street, potrivit unui sondaj al analiștilor realizat de London Stock Exchange Group (LSEG):
- Câștig pe acțiune: ajustat 2,28 USD, estimat 2,16 USD
- Venituri: 22,5 miliarde USD, 22,57 miliarde USD estimate
PepsiCo a raportat un venit net atribuit companiei în al doilea trimestru de 3,08 miliarde dolari, sau 2,23 dolari pe acțiune, în creștere față de 2,75 miliarde dolari sau 1,99 dolari pe acțiune, în aceeași perioadă a anului trecut.
Excluzând articolele, compania a câștigat 2,28 USD pe acțiune.
Vânzările nete au crescut cu aproape 1%, până la 22,5 miliarde de dolari. Veniturile organice ale companiei (excluzând achizițiile, cesionările și schimbările valutare) pentru trimestrul respectiv au crescut cu 1,9%, datorită afacerilor internaționale ale PepsiCo.
Dar compania s-a luptat pe piața internă, afectată de rechemarile de produse și de cererea în scădere pentru produsele sale.
administrator spune în observațiile pregătite Consumatorii au devenit mai orientați spre valoare. După câțiva ani de creștere a prețurilor, Cumpărătorii boicotează Cumpărând mai puține pungi de chipsuri sau trecând la opțiuni mai ieftine cu etichete private. Inainte de, au spus directorii PepsiCo Consumatorii cu venituri mici se confruntă cu cele mai grele momente, dar Laguarta a declarat într-o conferință de joi că cumpărătorii de la toate nivelurile de venit își schimbă comportamentul de cumpărături.
Vânzările Frito-Lay din America de Nord au scăzut cu 4%, în timp ce vânzările la unitatea de băuturi a PepsiCo din America de Nord au scăzut cu 3%. Această valoare exclude prețurile și modificările valutare pentru a reflecta cererea.
Vânzările de băuturi nord-americane de la PepsiCo au continuat să se îmbunătățească, au spus directorii, un semn că eforturile sale de a atrage consumatorii înapoi încep să dea roade.Compania se bazează pe ambalaje și produse cu o marjă mai mare, precum și pe promoții în magazine la cele mai mari mărci ale sale, pentru a atrage consumatori frugali, în special marca Frito-Lay, care include Cheetos și Doritos.
„Există deja lăstari verzi pentru unele dintre lucrurile pe care le facem, iar data de 4 iulie este foarte importantă pentru noi”, a spus Laguarta.
Vânzările Quaker Foods North America au scăzut cu 17% în acest trimestru, deoarece divizia încă se ocupă de impactul retragerilor potențiale de contaminare cu salmonella emise în decembrie și ianuarie. PepsiCo se așteaptă ca vânzările din segment să se îmbunătățească în a doua jumătate a anului.