Șeful departamentului de afaceri mobile al Samsung, TM Roh, vorbește despre Galaxy AI la evenimentul Galaxy Unpacked din Paris, Franța.
Arjun Kapoor CNBC
Dar China, cea mai mare piață de smartphone-uri din lume, a fost o luptă pentru Samsung în ultimii ani. Cota de piață a smartphone-urilor este mai mică de 1% Producătorii locali precum Huawei domină.
Samsung are Ani de încercare de a ajusta strategia în China Dar cu puțin succes. Acum, gigantul tehnologic speră că inteligența artificială poate oferi smartphone-urilor sale caracteristicile de care au nevoie pentru a atrage utilizatorii chinezi.
„Dezvoltăm și vom dezvolta capabilități Galaxy AI special pentru această piață”, a declarat TM Roh, șeful afacerii mobile a Samsung, pentru CNBC în coreeană, printr-un traducător.
„Cred că, lucrând din greu pentru a crea inteligență artificială mobilă pentru China și inteligență artificială mobilă care să răspundă nevoilor consumatorilor chinezi, prin avansarea acestei tehnologii, aceasta va ajuta la recuperarea noastră pe piața chineză”, a spus el.
Roh Moo-hyun nu a dezvăluit situația specifică a Galaxy AI în China, dar a spus că se va baza pe cooperarea cu companiile locale de tehnologie și internet.
De exemplu, anul acesta, Baidu Combinat cu ei Ernie chatbot vine pe smartphone-ul Samsung Galaxy S24un parteneriat între două companii.
Inteligența artificială a Chinei este complexă pentru că Reglementări stricte privind tehnologia și controlul Beijingului asupra peisajului online.
Companiile străine care doresc să lanseze capabilități AI în China ar putea avea nevoie de parteneriate cu companii locale.
Apple și-a anunțat Informații Apple Nu a fost dată nicio dată pentru lansarea suita de funcții AI din acest an în China, deoarece este probabil Se confruntă cu provocări similare ca Samsung.
Francisco Jeronimo, vicepreședinte pentru cercetarea echipamentelor la IDC Europa, Orientul Mijlociu și Africa, a declarat pentru CNBC că aducerea capabilităților AI în China „nu va avea un impact imens asupra averii sale”, deoarece cunoașterea mărcii Samsung este atât de scăzută, iar jucătorii chinezi sunt lansând și aplicații rivale.
“Știm cu toții că China este piața și țara lider în domeniul inteligenței artificiale. Ce unicitate poate aduce Samsung pe piață care îi va face pe consumatorii chinezi să abandoneze smartphone-urile Huawei, Xiaomi și Honor și să cumpere Samsung, întrebă Geronimo?”
Roh a recunoscut că concurența pe piața de smartphone-uri din China este „mai intensă decât oriunde altundeva”.
El a spus că strategia Samsung în China se bazează pe aducerea pe piață a dispozitivelor de înaltă calitate și extinderea canalelor de distribuție și de vânzare cu amănuntul.
Roh Moo-hyun a spus: „În prezent, deși este sporadic, facem progrese pas cu pas și lucrăm împreună pentru a crea produse și caracteristici pe care consumatorii le doresc și le pot satisface nevoile”.