
Pe 27 august 2023, un șofer Amazon a livrat un pachet în Washington, DC.
Tom Williams |. Cq-roll Call Inc |
Când Brandon Fishman își reduce cafeaua fortificată cu vitamine ŢintăPe fondul promovării de o săptămână, nu este îngrijorat de modul în care îi va afecta afacerea Amazon. Cu siguranță nu se aștepta ca vânzările sale de acolo să „cadă de pe o stâncă”.
Fishman a fost surprins. Sistemul automat al Amazon i-a detectat geanta în timpul vânzării Target săptămâna aceasta Cupa Vita Cafeaua de acolo se vinde cu 13,43 dolari, cu aproximativ 1,50 dolari mai puțin decât vinde el pe Amazon.com.
Unul dintre principiile cheie ale Amazon este că oferă „cele mai mici prețuri la cea mai largă selecție de produse de pe Pământ”. Este responsabilitatea comercianților Amazon să își îndeplinească această promisiune, iar cei care vând articole la prețuri mai mici pe site-uri concurente riscă să piardă cel mai valoros activ virtual din comerțul electronic: coșul de cumpărături. Aceasta este prima listă care apare atunci când un vizitator face clic pe un anumit produs și este, de asemenea, lista pe care cumpărătorii le cumpără atunci când fac clic pe „Adaugă în coș”.
Deși Fishman deține marca VitaCup, el a spus că i-au fost luate drepturile de cumpărare de către un distribuitor de produse din cafea.
„A trebuit să-mi pierd în mod intenționat butonul de cumpărare toată săptămâna din cauza problemelor Target, iar vânzările mele pe Amazon au scăzut semnificativ”, a spus Fishman, care vinde cafea VitaCup pe Amazon din 2017 și câștigă aproximativ 2.000 de dolari pe an.

Amazon s-a bazat de mult timp pe algoritmi care scanează în mod constant web-ul pentru a egala sau depăși prețurile produselor listate în altă parte. Alte piețe includ Walmartfolosește un sistem similar pentru a oferi cele mai ieftine prețuri.
Algoritmul Amazon a atras atenția parlamentarilor și autorităților de reglementare care susțin că sistemul este anticoncurențial. Abordarea este în centrul litigiului Comisia Federală pentru Comerț din SUA a depus un proces în septembrie, acuzând Amazon că folosește „tactici anti-reducere” și „dispozitive mari de accesare cu crawling pe internet care urmăresc constant prețurile online” pentru a înăbuși concurența.
Compania a respins taxele FTC și a spus că instrumentele de stabilire a prețurilor fac parte din gestionarea unei afaceri bune.
„Ca orice proprietar de magazin care nu dorește să vândă clienților o ofertă proastă, nu vom evidenția sau promova oferte care nu au prețuri competitive”, a scris consilierul general al Amazon David Zapolsky. într-o postare pe blog După ce a fost intentat procesul. Amazon a mai spus Vânzătorii terți își stabilesc propriile prețuri.
Un purtător de cuvânt al Amazon a refuzat să comenteze îngrijorările ridicate de vânzători.
Importanța cutiei de cumpărare
Amazon a lansat Prime Day în 2015 pentru a atrage noi membri la actualul său plan de abonament de 139 USD pe an, prezentând, de asemenea, produsele sale, în special dispozitivele electronice și alte servicii. Promoțiile au devenit un factor important de venit pentru alți retaileri, care organizează adesea evenimente de vânzări competitive în jurul Prime Day.
Analiștii JPMorgan prevăd veniturile totale din Prime Day gata să înceapă Vânzările vor atinge 7,9 miliarde de dolari în acest an, în creștere cu 11% față de 2023, potrivit unei note adresate clienților vineri și marți.
Target a început să ofere reduceri pe site-ul său pe 7 iulie, ca parte a promoției Circle Week. Circle Week are loc de obicei înainte de vânzările speciale ale Amazon.
Problema cu care se confruntă Fishman și alți vânzători se datorează modificărilor aduse de Target la promoțiile sale Circle Week. În trecut, compania afișează o reducere procentuală față de prețul obișnuit pentru a evita dezvăluirea algoritmului de preț al Amazon, a spus Fishman.
Dar în acest an, în loc să-și marcheze articolele cu o reducere de 25%, Target a arătat pentru cât de mult se vindea de fapt articolul. Fishman a spus că asta înseamnă că a fost indexat de algoritmul de prețuri al Amazon, făcându-l să-și piardă coșul de cumpărături.
Un camion de livrare electric Amazon Rivian este văzut pe Interstate 87 lângă Harriman, New York, SUA, joi, 11 aprilie 2024.
Angus Mordants |. Bloomberg |
Câștigarea Prime Shopping Box este crucială pentru ca vânzătorii să aibă succes pe Amazon. Fără aceasta, cumpărătorii pot găsi în continuare produsele unui vânzător, dar trebuie să facă un pas suplimentar de a face clic într-o fereastră separată care listează toate ofertele disponibile. FTC a susținut în proces că aproape 98% din vânzările de pe Amazon sunt finalizate prin intermediul butonului „Golden Shopping Cart”.
Mason Arnold a avut o experiență similară cu Fishman săptămâna trecută.
Arnold a spus că vânzările de mărfuri sale au crescut după ce Target a lansat Circle Week sunwick Tonicele și pulberile pe bază de plante au început să scadă pe Amazon, când și-a pierdut drepturile de cumpărare a revânzătorului.
„Singura modalitate de a recâștiga coșul de cumpărături Amazon Prime este să ne reducem prețurile pe Amazon”, a spus Arnold.
Sunwink a făcut exact asta, scăzând prețul unuia dintre produsele sale de la 23 USD la 19 USD. Vânzările au crescut de atunci, dar Arnold se îndoiește că poate obține profit la acest nivel. Retailul Amazon este deja o afacere cu marjă scăzută datorită prețurilor competitive și a tuturor taxelor de realizare, face publicitate si alte servicii.
„Am scăzut prețul, așa că în prezent pierdem bani până la rezolvarea problemei”, a spus Arnold „Nu știm care este pierderea totală, dar pentru noi sunt pierderi de cel puțin sute de mii de dolari”. el a spus.
Arnold a spus că unii revânzători îi cumpără produsele de la retaileri offline cu reduceri și apoi le vând pe Amazon la un markup, forțându-l să concureze pentru a-și vinde propria marcă.
Fishman a spus că el și alți vânzători online și-au exprimat îngrijorarea către Target. Fishman a spus că compania și-a ajustat apoi reducerile „Circle Week” la unele articole, schimbându-le în „Verificați prețul în coș”, ceea ce înseamnă că cumpărătorii trebuie să adauge produsul în coș pentru a vedea prețul. El a adăugat că schimbarea ocolește algoritmul de prețuri al Amazon.
Target a contestat acel cont și a refuzat alte comentarii.
Vânzătorii terți precum Arnold și Fishman sunt în centrul afacerii dominante de comerț electronic al Amazon. Din aproximativ 2017, acestea au reprezentat cel puțin jumătate din toate articolele vândute pe site. În primul trimestru al acestui an, acest număr a crescut la 61%.
Totuși, Fishman a spus că compania se grăbește să penalizeze vânzătorii care doar încearcă să își câștige existența. El a spus că compania a înăbușit concurența făcând acest lucru.
„Accentul lor este că vrem întotdeauna să obținem cel mai mic preț”, a spus Fishman. „Ei bine, ca marcă, dacă vreau să am o vânzare la Target timp de o săptămână, ar trebui să mi se permită. Nu ar trebui să am vânzare peste tot”.
