July 14, 2024

Turiștii participă la un carnaval de bere în Qingdao, provincia Shandong, China, pe 1 iulie 2023.

Fotografii Noor |. Fotografii Noor |

China este cel mai mare producător și consumator de bere din lume. Impulsat de evenimentele sportive, consumul este de așteptat să se redreseze în a doua jumătate a acestui an, produsele high-end devin populare.

CGS International se așteaptă ca consumul de bere să se redreseze în a doua jumătate a acestui an, după o scădere a consumului de bere în prima jumătate a anului, comparativ cu 2023.

Evenimentele sportive în desfășurare, cum ar fi Euro 2024, viitoarea Cupa Americii și Jocurile Olimpice de la Paris, împreună cu vremea caldă, sunt de așteptat să stimuleze cererea pentru băutură.

Analiștii CGS Lei Yang și Feifei Sun au subliniat într-un raport publicat luna trecută că vânzările de produse premium din bere pe canalele de catering și divertisment sunt de așteptat să stimuleze industria.

Vorbind despre Euro 2024, baza de date online chineză Qichacha a remarcat că barurile și magazinele sunt decorate cu mărfuri Euro 2024 și oferă mese cu tematică sportivă pentru a profita de nebunie.

Un raport din baza de date online a Chinei Qichacha arată că „piața berii arată o tendință evidentă de creștere, iar marile mărci de bere concurează pentru a lansa produse și servicii care sunt în concordanță cu scenariile de consum”.

„Cupa Europeană a aprins „economia berii””, a spus compania, adăugând că industria berii din China a arătat o tendință clară de premiumizare.

Sun și Lei au spus că tendința în favoarea berilor de ultimă generație va crește marjele de profit ale fabricilor de bere, în timp ce prețurile mai ieftine ale orzului vor reduce și mai mult costurile.

Ei au citat date de la agențiile vamale chineze și propriile cercetări care arată că prețul mediu al orzului importat din ianuarie până în aprilie a scăzut cu 30% față de aceeași perioadă a anului trecut, până la 273 USD pe tonă. „Ne așteptăm ca această tendință să continue pe tot parcursul (2024)”, au spus aceștia.

Ei prevăd, de asemenea, că, pe lângă scăderea prețurilor la orz și a prețurilor materialelor de ambalare, industria berii din China va continua să beneficieze de îmbunătățirile structurii produselor în 2024.

China nu este singura țară care vede această renaștere. În mai, a informat Reuters S-a subliniat că producătorii de bere la nivel mondial vor vinde mai multă bere în acest an, după câteva trimestre de declin.

Raportul a adăugat că Heineken, al doilea cel mai mare producător de bere din lume, a raportat prima creștere trimestrială a vânzărilor în mai mult de un an în primul trimestru al anului 2024. Creșterea vânzărilor.

Directorul executiv al Carlsberg, Jacob Aarup-Andersen, a spus că evenimente precum Jocurile Olimpice de la Paris și Euro 2024 vor stimula creșterea producătorului de bere.

„Ne așteptăm la o creștere pozitivă a vânzărilor în viitor”, a spus Aarup-Andersen, adăugând că marca ar beneficia în special de pe urma creșterii vânzărilor în Asia.

Pictograma graficului bursierPictograma graficului bursier

Ascunde conținutul

Lei și Sun au selectat două fabrici de bere chinezești, Berea Tsing Tao și China Resources bere,Deveniți principalul beneficiar al creșterii așteptate a consumului. Ele acordă industriei berii un rating de „supraponderabilitate”.

Cu toate acestea, concurența în creștere a prețurilor între fabricile de bere va pune presiune asupra marjelor de profit, a spus perechea.

Pictograma graficului bursierPictograma graficului bursier

Ascunde conținutul

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *