
Inteligența artificială nu este doar o inovație foarte populară în tehnologie; și industria alimentară investește masiv în această tendință fierbinte.
Americanii care se îndreaptă către magazinul alimentar sau restaurantul lor fast-food favorit au observat introducerea de noi tehnologii în servicii precum chioșcurile de casă automată și chiar comanda prin inteligență artificială. prin bandă.
În timp ce consumatorii din SUA se confruntă cu inflația alimentară continuă, caută oferte și își schimbă obiceiurile de cheltuieli în consecință, industria alimentară lucrează pentru a rămâne competitivă investind în inteligența artificială pentru a ajuta la reducerea costurilor de operare a forței de muncă ridicate și a prețurilor mai mici pentru anumite articole.
De exemplu, lanțurile de fast-food precum McDonalds, Taco Bell și Wendy’s și-au reintrodus meniurile de valoare. și marii comercianți cu amănuntul Walmart și Target Prețuri reduse la anumite produse alimentare.
„În acest mediu, este foarte dificil să obții marje puternice, să ai volume uriașe și să păstrezi clienții fericiți”, a spus Neil Saunders, director general și analist de retail la GlobalData. „Este o ecuație foarte dificil de echilibrat pe un picior diferit, nu va fi pe deplin echilibrat.”
Pe fondul unui context economic dificil, McDonald’s a anunțat anul acesta planuri de a cheltui 2 miliarde de dolari pentru a folosi inteligența artificială și roboți în restaurantele și restaurantele sale. Magazinele alimentare vor cheltui 13 miliarde de dolari pentru automatizarea tehnologică până în 2022, potrivit unei cercetări de la asociația industriei alimentare FMI. FMI se așteaptă ca cheltuielile pentru inovații, cum ar fi cărucioarele de cumpărături inteligente și benzile de auto-check-out renovate, vor crește cu 400% până în 2025.
„Vedem o mulțime de beneficii în următorii ani, cu inteligența artificială și tehnologia capabile să îmbunătățească experiența clienților, facilitând în același timp munca membrilor echipei”, a declarat Joe Park, director digital și tehnologie la Yum Brands.
urmăriți videoclipul Aflați mai multe despre modul în care industria alimentară folosește inteligența artificială pentru a reinventa experiența clienților.