July 16, 2024

Pietonii trec pe lângă un magazin german de modă de lux Hugo Boss de pe Aeroportul Internațional Shenzhen Bao’an.

Alex Day |. Sopa Images |.

Hugo Boss Acțiunile companiei au scăzut cu 10% marți, după ce compania și-a redus perspectivele de vânzări, devenind cel mai recent brand de modă de ultimă generație care avertizează asupra problemelor continue ale industriei de lux.

Casa de modă germană a declarat luni că se aștepta vânzări pe întregul an Până la 4,35 miliarde de euro (4,73 miliarde de dolari), puțin mai puțin decât previziunile anterioare Până la 4,45 miliarde de euro.

Compania a atribuit perspectivele revizuite „provocărilor macroeconomice și geopolitice continue”, citând China și Regatul Unit drept piețele cele mai provocatoare.

Acțiunea și-a redus ușor pierderile, scăzând cu 9,3% la 9:06 a.m., ora Londrei.

„Ne aflăm într-o perioadă de incertitudine macroeconomică globală semnificativă, care a afectat și rezultatele noastre din al doilea trimestru”, a declarat directorul executiv Daniel Grieder într-un comunicat.

El a adăugat: „În timp ce momentul redresării macroeconomice rămâne incert, strategia noastră de a continua să investim în mărci puternice precum BOSS și HUGO ne oferă încredere în capacitatea noastră de a continua să impulsionăm o creștere superioară tendinței și să captăm cote de piață suplimentare”.

Reducerea este a doua companie în acest an, după ce retailerul a declarat în martie că creșterea vânzărilor în 2024 va fi poate încetini la 3% la 6%. Revizuirea de luni a redus ținta de creștere valutară a grupului și mai mult la 1% până la 4%.

Hugo Boss a declarat luni că vânzările grupului din al doilea trimestru au scăzut cu 1% la 1,02 miliarde de euro, cauzate în principal de scăderea vânzărilor în Asia și Europa.

Compania a declarat într-un raport preliminar că profitul operațional al doilea trimestru a scăzut cu 42% față de an, până la 70 de milioane de euro, reflectând „tendințe de vânzări mai blânde și investiții strategice în afacere”.

Grider a spus că se așteaptă ca compania să revină la o creștere profitabilă în a doua jumătate a anului.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *