

Pe măsură ce consumatorii devin mai pretențioși cu privire la cum și unde își fac vacanța, companiile de croazieră concurează pentru bugetele de călătorie ale americanilor. Caraibe regale Gândiți-vă că vă scurtați programul și că vă umpleți zilele cu evenimente și oportunități exclusive îi va ține pe clienți cuplati.
„Cred că mentalitatea noastră este bazată pe experiență”, a spus directorul general al Royal Caribbean, Jason Liberty, săptămâna aceasta la emisiunea „Squawk on the Street” de la CNBC. „Mai mult de jumătate dintre oaspeții noștri, de fapt, atunci când chestionați acești oaspeți, care sunt Millennials sau mai tineri, aproximativ 42 de ani”. % spun că în următoarele 12 luni, planurile lor sunt de fapt să plece într-o experiență de vacanță mai scurtă.
Royal Utopia of the Seas este a doua cea mai mare navă de croazieră din lume, cu o capacitate maximă de aproape 5.800 de pasageri. Are 13 piscine, 21 de locuri de luat masa, două cazinouri și multe altele. Aceasta este a doua navă de croazieră pe care Royal Caribbean l-a adus pe piață în șase luni. „Free Press” a declarat că cererea lacomă de nave de croazieră după epidemie nu a slăbit încă.
„Nu vedem nicio respingere din partea consumatorilor, fie că plănuiesc o experiență de vacanță mai departe… (sau) apoi, pe navă, ies și continuă să cheltuiască”, a spus Liberty. „Nu vedem comportamentul consumatorilor în orice zonă a navei”.
Pentru a-și extinde afacerea și a-și extinde atractivitatea, Royal Caribbean se uită la cum să concureze mai bine cu alte tipuri de vacanțe alese de clienți, cum ar fi schi, cazinouri sau parcuri tematice.
„Când ne uităm la ceea ce fac oaspeții noștri când nu sunt cu noi, merg la Orlando, merg la Vegas, merg în stațiuni all-inclusive”, a spus Liberty. „Ceea ce încercăm să facem este să ne asigurăm că experiența noastră, fie că este la bordul unei nave sau pe insula noastră privată, este extrem de competitivă cu o vacanță la uscat.”
Analistul Morningstar de călătorii și agrement, Jamie Katz, consideră că strategia Liberty de a atrage vizitatorii parcului tematic Disney funcționează.
„Călătorii din SUA nu au întotdeauna timp să facă o croazieră de șase până la opt zile din cauza programului de lucru și a calendarului școlar al copiilor”, a spus Katz, „Croazierele de trei zile oferă clienților mai multe opțiuni”.
plan de extindere
Unul dintre avantajele aducerii pe piață a unei noi ambarcațiuni este că puteți taxa mai mult.
„Vedeți o primă de preț considerabilă”, a spus Patrick Scholes, analist de călătorii și agrement la Truist Securities, „În mod istoric, industria în ansamblu a stabilit prețul navelor noi la o primă de 20% față de navele existente”.
Scholes a spus că creșterile de preț pentru Utopia din Royal Caribbean ar putea fi și mai mari.
Liberty a spus că se așteaptă ca prețurile mai mari să continue în a doua jumătate a anului, invocând un „decalaj de valoare” între croaziere și vacanțele la uscat.
concurenți carnavalPrețurile au crescut și pe fondul cererii puternice.
„Nu am văzut semne de încetinire a consumului, ceea ce am văzut este o accelerare”, a declarat CEO-ul Josh Weinstein pentru CNBC, după ultimul raport al companiei de la jumătatea lunii iunie.

Analiștii notează că călătoriile de croazieră sunt una dintre puținele domenii ale industriei de turism și ospitalitate care continuă să înregistreze creșteri semnificative de preț. săptămâna trecută, Delta Airlines Prețurile publicate au fost mai slabe decât anul trecut. Analiştii de la HSBC se aşteaptă ca preţurile biletelor de avion să rămână aceleaşi sau să scadă în 2024 ca în 2023.
Mai mulți analiști și investitori vor fi la bordul Utopia săptămâna aceasta pentru a înțelege mai bine cum diferă nava de concurenții săi.
Un domeniu de interes este impactul tehnologiei de ultimă oră: Liberty spune că inteligența artificială ajută Utopia să reducă risipa alimentară cu 30 până la 40 la sută. De asemenea, compania folosește inteligența artificială pentru a ajuta la stabilirea prețurilor dinamice și la gestionarea inteligentă a datelor clienților.
În afară de Utopia, gigantul de croazieră nu are multe nave care vin online.
Royal Caribbean are în prezent cel mai puternic carnet de comenzi din industrie. Icon of the Seas al companiei, cea mai mare navă de croazieră din lume, cu o capacitate de 7.600 de pasageri, a făcut furori la începutul acestui an.
În timpul celui mai recent apel al Royal Caribbean privind veniturile, directorii au spus că rezervările Icon vor rămâne puternice până în 2025.
„Intrăm într-o perioadă de doi până la trei ani în care foarte puține nave vin online. De obicei, oferta industriei crește cu 5% până la 7% pe an”, a spus Scholes.
Dar construirea unui vas mare de croazieră necesită multă muncă. Analiștii de pe Wall Street estimează că va dura trei până la cinci ani pentru a comanda și livra o navă.
linie norvegiană de croazieră Se lucrează pentru a aduce pe piață opt nave noi în următorii șase ani.
Croaziere VikingCompania, care a devenit publică la începutul acestui an, cu acțiunile sale mult peste prețul de cotare, va aduce pe piață trei noi nave de croazieră oceanice în următorii trei ani, fără a include navele de croazieră fluviale.