July 18, 2024

Sigla Netflix este afișată deasupra birourilor sale corporative pe 24 ianuarie 2024 din Los Angeles, California.

Mario Tama |. Getty Images

Netflix Wall Street va urmări îndeaproape orice detalii sau evoluții pe care streamerul le va oferi despre modelul său de afaceri susținut de reclame atunci când veniturile din trimestrul al doilea vor fi raportate după încheierea de joi.

Gigantul de streaming și-a lansat nivelul susținut de reclame la sfârșitul anului 2022 și a lansat încet informații detaliate și valori privind performanța afacerii.

Iată așteptările Wall Street pentru rezultatele Netflix din trimestrul doi:

  • Câștigurile pe acțiune: LSE se aștepta la 4,74 USD
  • sursa de venit: LSEG estimează 9,53 miliarde de dolari
  • Total membri: 274,4 milioane de membri plătitori, conform StreetAccount

Publicitatea a devenit un model de afaceri din ce în ce mai important pentru companiile media pentru a îmbunătăți (sau, în unele cazuri, a permite) profitabilitatea streamingului. Prețul acțiunilor Netflix a fost majorat în ultimele trimestre, deoarece compania lucrează pentru a atrage abonați prin nivelul său mai ieftin, susținut de reclame, pe lângă lansarea reprima Despre partajarea parolei.

De asemenea, compania a început să adauge evenimente sportive live, cum ar fi NFL Joc de Crăciun Mișcarea ar putea atrage mai multe venituri din publicitate pentru streamer în următorii trei ani.

La sfârșitul primului trimestru, Netflix avea aproximativ 270 de milioane de abonați la nivel mondial, o creștere cu 16% față de aceeași perioadă a anului trecut, depășind așteptările.

Când Netflix l-a prezentat agenților de publicitate la demonstrația sa Upfront în mai, compania a spus că nivelul său de asistență publicitară a avut acumulate Numărul de utilizatori activi lunar din întreaga lume a ajuns la 40 de milioane, aproape dublu față de numărul de acum câteva luni.

Ultimul sfert Netflix a avertizat investitorii că, începând de anul viitor, va înceta să ofere numere de membri trimestriale sau venituri medii per utilizator, menționând că compania „folosește veniturile și marja operațională ca măsurători financiare principale și include implicarea (adică câți bani sunt cheltuiți). ) ca cel mai bun indicator al satisfacției clienților noștri. “

Decizia demonstrează „trecerea Netflix de la o afacere cu creștere mare, cu marjă scăzută la o afacere cu creștere lentă și cu marjă mare”, potrivit unei note a analistului de la Wedbush săptămâna trecută. Cu toate acestea, raportul subliniază că, deși Netflix este înaintea concurenților săi în streaming, transformarea este „departe de a fi finalizată”.

Pictograma graficului bursierPictograma graficului bursier

Ascunde conținutul

Cotele Netflix au fost stimulate de o reprimare a partajării parolelor și de adăugarea unui nivel mai ieftin, susținut de anunțuri.

„Pe măsură ce Netflix le cere investitorilor și jurnaliștilor să se concentreze mai puțin pe creșterea abonamentelor, se va concentra mai mult pe timpul petrecut de utilizatori, iar singurul concurent real al YouTube în ceea ce privește scara este YouTube”, a spus analistul senior eMarketer Ross Benes realizat pe măsură ce compania caută să crească orele de reclamă pe fondul unui declin la nivel de industrie a producției de conținut scriptat. “

Aceasta este o știre de ultimă oră. Vă rugăm să verificați din nou pentru actualizări.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *