July 18, 2024

Luni, 22 aprilie 2024, la New York, Statele Unite, un lucrător contractual Amazon a tras un cărucior cu pachete gata de livrare.

Angus Mordants |

Cheltuielile online din SUA în 2019 au crescut cu 11% față de an, până la 14,2 miliarde USD AmazonEvenimentul Prime Day de 48 de ore a depășit așteptările și a stabilit un nou record, potrivit Adobe Analytics.

Adobe a spus că performanța puternică a fost determinată de cumpărăturile de la întoarcerea la școală și de un „ciclu semnificativ de reîmprospătare a produsului”, deoarece consumatorii caută să cumpere noi tablete, televizoare și difuzoare Bluetooth în masă. Aceasta este de la anul trecutcând cumpărătorii obosiți de inflație au profitat de reduceri pentru a se aproviziona cu articole esențiale de uz casnic, cum ar fi capse de cămară și rechizite de birou.

Compania se așteaptă ca cumpărătorii din SUA să cheltuiască 14 miliarde de dolari online în timpul evenimentului de două zile. Adobe urmărește tranzacțiile nu numai pe Amazon, ci și pe numeroase site-uri de vânzare cu amănuntul din Statele Unite. Evenimentul Amazon Prime Day, care are loc marți și miercuri, a devenit un mare generator de venituri pentru alți retaileri, care organizează adesea evenimente de vânzări competitive în jurul Prime Day.

Amazon a spus joi Compania a avut, de asemenea, venituri „record” din Prime Day, dar nu a dezvăluit vânzările totale pentru eveniment. Compania își promovează asistentul de cumpărături Rufus, care folosește tehnologia generativă AI recomandă produse și oferă actualizări ale comenzilor, spunând că instrumentul a „ajutat milioane” de cumpărători să navigheze pe site. Amazon A făcut-o săptămâna trecută După testarea cu un subset de cumpărători, Rufus este acum disponibil pentru toți utilizatorii din SUA.

Numeratorul urmărește achizițiile a peste 35.500 de gospodării, explica Cumpărătorii au cheltuit mai mult pe comandă anul acesta, valoarea medie a comenzii fiind de 57,97 USD, în creștere față de 54,05 USD în timpul evenimentului de anul trecut. Compania a descoperit că cumpărătorii au cumpărat stick-uri Fire TV cu marca Amazon, shake-uri de proteine ​​Premier și truse lichide IV, în timp ce bunurile de casă și articolele de uz casnic, precum și îmbrăcămintea și încălțămintea, erau cele mai populare categorii.

„Cumpărătorii cumpără mai puține articole cu bilete mari și mai puțini participanți plasează mai multe comenzi pe parcursul vânzării decât în ​​anii trecuți, un semn că oamenii încep să cumpere mai conștient și să fie mai înclinați să economisească în loc să facă stropii.

ceas:Prime Day este evenimentul masiv de marketing al Amazon

Mark Mahaney de la Evercore ISI spune că Prime Day este marele eveniment de marketing al Amazon

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *