July 22, 2024

CEO-ul General Motors, Mary Barra (centru), la Bursa de Valori din New York, pe 17 noiembrie 2022.

Sursa: Bursa de Valori din New York

DETROIT – Aşteptările de pe Wall Street Motoare generale Vechiul producător auto din Detroit urmează să raporteze săptămâna aceasta rezultatele din trimestrul al doilea, vânzările și prețurile constante prima jumătate Cel mai mare producător de automobile din Statele Unite.

Se așteaptă ca GM să raporteze un profit solid ajustat de 2,75 dolari pe acțiune, în creștere cu 44,2% față de anul anterior, la venituri de 45,46 miliarde dolari, în creștere cu 1,6% față de anul anterior, conform previziunilor medii ale analiștilor compilate de Financial Markets Data & Analytics.

Comparativ cu estimările de la LSEG Vad Câștigul pe acțiune ajustat în al doilea trimestru este de așteptat să fie de 68 de cenți, în scădere cu 5,2% față de trimestrul al doilea din 2023. Potrivit LSEG, veniturile Ford sunt de așteptat să crească cu 3,8% de la an la an, la 44,02 miliarde de dolari.

General Motors raportează câștiguri înainte de deschiderea pieței marți. Ford este programat să raporteze câștigurile după ce piața se închide miercuri după-amiază, compania-mamă Chrysler nu fiind departe în urmă StrantisCompania raportează câștigurile semestrial, publicând rezultatele primului semestru joi dimineață.

Mai mulți analiști de pe Wall Street se așteaptă ca GM să conducă producătorul de automobile la un nivel superior S-au oferit îndrumări până în 2024, dacă nu este majorat din nou ca parte a rezultatelor din trimestrul doi. Nu există un consens cu privire la perspectivele pentru Stellantis și Ford.

Pictograma graficului bursierPictograma graficului bursier

Ascunde conținutul

Acțiuni General Motors, Ford și Stellantis 2024.

Analistul Barclays, Dan Levy, a declarat într-o notă pentru investitori din 15 iulie: „Ne așteptăm la rezultate puternice în trimestrul II de la Ford și General Motors, determinate de prețuri favorabile; vânzările/ Mixul de produse va favoriza Ford, în timp ce GM ar trebui să beneficieze de comparații ușoare ale costurilor. „Ambele se așteaptă să își îmbunătățească orientările pentru 2024. “

Analistul Evercore, Chris McNally, rămâne „pozitiv pentru GM (în special Ford),” invocând prețurile mai mici ale producătorului auto. Cu toate acestea, Evercore încă se așteaptă ca rezultatele Ford din al doilea trimestru să fie „solide”, aproape de jumătatea superioară a orientărilor sale anunțate anterior pentru 2024.

Ghidurile Ford pentru anul includ câștiguri ajustate înainte de dobânzi și impozite (EBIT) de 10 miliarde dolari până la 12 miliarde dolari și fluxuri de numerar libere de 6,5 miliarde dolari până la 7,5 miliarde dolari.

Ghidurile GM pentru 2024 solicită câștiguri ajustate de 12,5 miliarde dolari până la 14,5 miliarde dolari sau 9 până la 10 dolari pe acțiune și un flux de numerar ajustat gratuit de la 8,5 miliarde dolari până la 10,5 miliarde dolari.

Analistul Citi Itay Michaeli a declarat într-o notă din 11 iulie către investitori că „se așteaptă ca ambele companii să raporteze rezultate trimestriale solide sau fie să afirme cu încredere îndrumările anterioare (adică, capătul superior al intervalului), fie o revizuire modestă în sus.

Pe 13 februarie 2023, CEO-ul Ford, Jim Farley, a anunțat la laboratorul de baterii al producătorului auto din suburbiile orașului Detroit că va investi 3,5 miliarde de dolari într-o nouă fabrică de baterii pentru vehicule electrice din stat pentru a produce baterii cu fosfat de litiu.

Michael Weiland/CNBC

Cu operațiunile sale principale în America de Nord și Europa, Stellantis se află într-o poziție diferită față de concurenții săi.

Se așteaptă ca producătorul auto transatlantic să raporteze profit operațional ajustat pentru prima jumătate a anului, dar investitorii sunt îngrijorați de afacerile sale din America de Nord.

Compania corectează ceea ce a descris CEO-ul Carlos Tavares Greșeala de „aroganță” Acest lucru a dus la scăderea vânzărilor, la creșterea stocurilor și la preocupările investitorilor din regiune. Comentariile au fost făcute în timpul unui eveniment pentru investitori luna trecută.

În ciuda acestor probleme, a declarat directorul financiar al Stellantis, Natalie Knight Perioada evenimentului iunie Marja de profit operațional ajustată a companiei în prima jumătate a anului va fi între 10% și 11%.

Ea a reiterat, de asemenea, îndrumările Stellantis pentru 2024, care includ marjă operațională ajustată cu două cifre, flux de numerar liber industrial pozitiv și cel puțin 7,7 miliarde de euro (8,4 miliarde de dolari) de capital disponibil investitorilor sub formă de dividende și răscumpărări.

Acțiunile Stellantis vor scădea cu peste 12% în 2024, în timp ce acțiunile GM cresc cu 36%, iar acțiunile Ford cu aproximativ 18%.

CEO-ul Stellantis, Carlos Tavares, vorbește cu presa după o zi a investitorilor la sediul central nord-american al companiei din Auburn Hills, Michigan, 13 iunie 2024.

Michael Weiland/CNBC

Tavares a remarcat că Stellantis are trei probleme: prea lent pentru a vinde inventarul de vehicule, în special la două fabrici fără nume și o lipsă de „sofisticare în ceea ce privește intrarea pe piață”.

Stellantis, care deține mărci precum Jeep și Ram în Statele Unite, se așteaptă ca veniturile să scadă cu 11,3% anual, până la 45,37 miliarde de euro (49,39 miliarde de dolari), potrivit LSEG.

Analiștii se așteaptă în continuare ca Stellantis să fie profitabil în 2024, cu câștiguri ajustate de 4,82 USD pe acțiune. Cu toate acestea, aceasta ar fi o scădere cu 18,9% față de anul trecut.

Pentru GM, Ford și Stellantis, investitorii vor urmări actualizările privind planurile lor de vehicule electrice, cheltuielile de capital și nivelurile în creștere ale stocurilor de vehicule noi din SUA

„Credem că, în ciuda unei anumite normalizări, dinamica ciclului auto din SUA poate susține în continuare fluxuri puternice de câștig (producătorii de automobile) și poate fi menținută o dinamică sănătoasă a prețurilor”, a spus Barclays’ Levy. Cu toate acestea, nivelurile stocurilor au crescut… Credem nivelurile inventarului trebuie monitorizate deoarece creșterea punctelor de date negative ar putea pune presiune asupra stocurilor (producătorilor de automobile).

— CNBCMichael Bloom a contribuit la acest raport.

Nu ratați aceste informații de la CNBC PRO

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *