
\Vizitatorii expoziției trec pe lângă sigla Google la standul Google de la Hannover Messe 2024.
Julian Stratenschulte |. Image Alliance |
După ani de întârziere, Google a spus că nu va mai anula și înlocui cookie-urile de la terți în browserul său web Chrome, o practică folosită de mult timp de agenții de publicitate.
Cookie-urile sunt mici bucăți de cod pe care un site le trimite către browserul unui vizitator și rămân atunci când vizitatorul vizitează alte site-uri web. Această abordare a alimentat creșterea ecosistemului de publicitate digitală și capacitatea acestuia de a urmări utilizatorii pe mai multe site-uri web pentru a viza reclame.
Google spune că se va lansa în 2020 sfârşitul sprijinului Vom începe să folosim aceste module cookie la începutul anului 2022, odată ce ne dăm seama cum să răspundem nevoilor utilizatorilor, editorilor și agenților de publicitate și găsim instrumentele pentru a reduce soluțiile.
În acest scop, Google a lansat proiectul „Privacy Sandbox” pentru a găsi o soluție care să protejeze confidențialitatea utilizatorilor și să permită utilizarea liberă a conținutului în rețeaua deschisă. Google explica În ianuarie, s-a declarat „foarte încrezător” în progresul propunerilor sale de înlocuire a modulelor cookie, care includ „învățare federată pe cohorte”, care, în esență, ar grupa oamenii pe baza unui comportament de navigare similar, adică doar „ID-uri de grup” în loc de ID-uri individuale de utilizator. va fi folosit pentru a-i viza.
Dar în iunie 2021, Google împinge înapoi calendar pentru a oferi industriei de publicitate digitală mai mult timp pentru a dezvolta planuri de publicitate mai atentă la confidențialitate. Apoi, până în 2022, spune compania Feedback-ul sugerează că agenții de publicitate au nevoie de mai mult timp pentru a trece la alternativele cookie de la Google, dar unii se opun, susținând că va avea un impact semnificativ asupra afacerii lor.
într-o Articol de blog Luni, compania a declarat că a primit feedback de la agenții de publicitate și de la autoritățile de reglementare în cea mai recentă decizie de a anula planurile de eliminare a cookie-urilor terță parte din browserele sale.
Compania a spus că, prin testare, și-a dat seama că tranziția va necesita „lucrare semnificativă din partea multor jucători” și ar avea impact asupra editorilor, agenților de publicitate și practic pe toți cei implicați în publicitatea online.
„Nu renunțăm la cookie-urile de la terți, dar introducem o nouă experiență în Chrome, care le permite oamenilor să facă alegeri informate care se aplică întregii lor navigari pe web și pe care le pot ajusta în orice moment”, a scris vicepreședintele de confidențialitate. Cutie cu nisip Anthony Chavez. „Discutăm această nouă cale cu autoritățile de reglementare și ne vom angaja cu industria pe măsură ce este lansată”.