
În această vedere aeriană, un client trece pe lângă un indicator în timp ce părăsește un restaurant McDonald’s din San Pablo, California, pe 3 aprilie 2023.
Justin Sullivan |. Getty Images
McDonalds Gigantul fast-food-ului prelungește valabilitatea meselor sale cu valoare de 5 USD dincolo de primele patru săptămâni pe majoritatea piețelor sale din SUA, deoarece afirmă că oferta duce traficul înapoi către restaurante.
Într-un memoriu către sistemul american, obținut luni de CNBC, directorii au scris că aproape toate unitățile de afaceri, inclusiv 93% din restaurante, au votat pentru extinderea promoției dincolo de data sa de încheiere inițială la sfârșitul acestei luni. Majoritatea locațiilor se vor extinde până în august sau intenționează să voteze dacă să facă acest lucru, se spune în nota.
Mese cu valoare de 5 USD lansate la Tabla de meniu începând cu 25 iunie Inițial, era de așteptat să dureze aproximativ o lună. Masa include un McChicken sau McDonald’s Double, patru nuggets de pui, cartofi prajiti si o bautura. Costul combinației este semnificativ mai mic decât costul achiziționării individuale a acestor articole.
„Mesajul nostru rezonează cu milioane de clienți”, au scris președintele național Myra Doria și șeful de marketing și experiența clienților din SUA, Tariq Hassan. „Clienții noștri nu concurează atunci când comandă oferta de masă de 5 USD, iar performanța timpurie arată că oferta își atinge obiectivul de a atrage oaspeții înapoi la restaurantele noastre.”
Bloomberg mai devreme a raportat decizia pentru a extinde tranzacția.
Mișcarea vine în timp ce restaurantele lansează oferte pentru a stimula traficul lent, deoarece consumatorii – în special mesenii cu venituri mici – se opun prețurilor mai mari după ani de creștere a prețurilor determinate de inflație. Mesele se confruntă cu concurența din partea altor lanțuri precum Burger King, Wendy’s, Taco Bell și chiar Starbucks, care oferă oferte de la 3 la 5 dolari, deoarece companiile caută să atragă consumatori conștienți de valoare într-un mediu competitiv.
Nota a continuat: „Trebuie să ne amintim că creșterea numărului de oaspeți conduce în cele din urmă afacerii noastre și este cheia creșterii continue”.
Coca-Cola a investit în dolari de marketing pentru a face valoarea inițială mai atractivă pentru francizați, a informat CNBC în mai. Unii susținători francizați îndeamnă companiile să ofere reduceri pentru contribuțiile viitoare Pe termen lung, este durabil pentru operatori.
Compania este programată să raporteze câștigurile pe 29 iulie.
McDonald’s a refuzat să comenteze.
