PC-uri Microsoft expuse la un magazin Best Buy din Secaucus, New Jersey
Melissa Repko | CNBC
Cea mai buna achizitie Noul plan a fost anunțat marți în încercarea de a inversa doi ani de scădere a vânzărilor și de a profita de un ciclu de înlocuire a achizițiilor mult așteptat din epoca pandemiei și un nou val de inovații.
Retailerul de electronice de larg consum a spus că va adăuga echipe de vânzări instruite în părțile cheie ale magazinelor sale, va crea mai multe videoclipuri YouTube pentru a stârni curiozitatea clienților și va lansa campanii de marketing cu un nou slogan: „Imaginați-vă”.
CEO-ul Best Buy, Corey Barry, a declarat pentru CNBC că clienții au declarat pentru Best Buy că experiența magazinului retailerului și tehnologia pe care o oferă și-au „pierdut puțin din strălucire”. Inovația în electronicele de larg consum a atins un platou, a adăugat ea.
„Acesta este obiectivul nostru anul acesta”, a spus ea. „Pune toate lucrurile „nou” înapoi”.
Una dintre principalele speranțe ale Best Buy de a stimula vânzările vine de la laptopurile și smartphone-urile cu inteligență artificială.
Cu toate acestea, retailerul nu se așteaptă ca vânzările sale să se îmbunătățească peste noapte. Compania a raportat al 10-lea trimestru consecutiv de scăderi ale vânzărilor comparabile, o măsură cheie care șterge impactul deschiderilor și închiderilor de magazine. Best Buy a declarat în mai că se așteaptă ca vânzările comparabile pe întregul an să fie aproximativ stabile, sau să scadă cu 3% față de anul precedent.
Best Buy se așteaptă ca veniturile să fie între 41,3 miliarde dolari și 42,6 miliarde dolari, în scădere față de 46,3 miliarde dolari anul trecut. Această gamă și-ar pune veniturile ușor sub nivelul de 43,6 miliarde de dolari din anul fiscal pre-pandemic care s-a încheiat la începutul anului 2020.
Barry a spus că consumatorii încă „iau decizii foarte clare, bazate pe valoare”.
Prețul acțiunilor Best Buy reflectă necazurile vânzărilor: la închiderea de luni, acțiunile au scăzut cu aproximativ 36% față de maximul istoric de 138 de dolari, lovit în timpul pandemiei de coronavirus.
Steven Zaccone, analist de cercetare a acțiunilor Citi Research, a îmbunătățit ratingul acțiunilor Best Buy de la „vânzare” la „cumpărare” la începutul lunii iunie, în parte din cauza valului anticipat de noi produse.
Dar el a recunoscut că tendințele devin din ce în ce mai dificil de prezis pe măsură ce consumatorii încep să se concentreze asupra portofelului după ce s-au confruntat cu cea mai mare inflație din ultimele decenii și sunt distrași de incertitudinea alegerilor prezidențiale din acest an.
„Oamenii care sunt concentrați pe termen scurt ar spune că categoria este încă în scădere”, a spus el. „Așadar, acest apel se bazează pe pivotul dorinței de a putea obține creștere.”
Tehnologie purtabilă expusă la magazinul Best Buy din Secaucus, NJ
Melissa Repko | CNBC
Ciclul de înlocuire a rădăcinilor
Directorii și investitorii Best Buy au motive să fie optimiști.În fiecare dintre ultimele două trimestre, Best Buy a vândut mai multe laptop-uri decât în aceeași perioadă a anului trecut, un semn timpuriu că ar putea începe un ciclu de înlocuire și upgrade.
Săptămâna trecută, achizițiile consumatorilor de electronice de larg consum, cum ar fi tablete, televizoare și difuzoare Bluetooth au ajutat Determină vânzările la un record de 14,2 miliarde de dolari Potrivit Adobe Analytics, acest lucru a fost văzut pe site-ul web al retailerului american în timpul evenimentului Prime de două zile al Amazon. aceasta Modificări față de anul trecut Când cumpărătorii obosiți de inflație profită de ofertele cu articole esențiale de uz casnic. (Best Buy este unul dintre comercianții care participă la vacanța de vânzare cu amănuntul creată de Amazon, oferind propriile oferte.)
Capacitatea Best Buy de a stimula vânzările depinde în parte de furnizorii săi. Este întotdeauna dornic să inoveze și să ofere clienților noi motive pentru a veni în magazinele sau site-ul său web.
În ultimele luni, măr, Samsung și Microsoft Au fost anunțate noi produse, care pot crea hype și pot crește traficul clienților. măr Lansarea unei game de iPad-uri noi în Mai. La începutul acestei luni, Samsung A lansat primul „inel inteligent” Are funcții de urmărire a sănătății care rivalizează cu propriul inel al Oura și cu Apple Watch.
În altă parte, a anunțat Microsoft Colecție de calculatoare noi În mai, acesta a inclus Copilot, un chatbot alimentat de AI. Colecția include aproximativ 40 de articole diferite, dintre care aproximativ 40% sunt exclusiv pentru Best Buy și va începe livrarea la jumătatea lunii iunie.
Barry a spus că lanțurile de retail vor beneficia pe măsură ce clienții vor vedea saltul în tehnologie și magazinele oferă afaceri complet noi, cum ar fi inelele,Poate urmări somnul, activitatea fizică și multe altele.
„Acum cinci ani nu am fi vândut niciodată bijuterii în magazinele noastre, iar acum vom avea o gamă întreagă de produse orientate spre sănătate pe care le poți purta în moduri cu adevărat unice”, a spus ea.
Best Buy lansează o nouă campanie de marketing în acest sezon de întoarcere la școală, care include o „hologramă de aprobare” numită Gram și un nou slogan, „Imaginați-vă”.
Politețe: Best Buy
Mai puține specificații, mai multe descoperiri
În loc să țâșnească despre dimensiunea televizoarelor și laptopurilor, angajații Best Buy se concentrează pe a-i ajuta pe clienți să înțeleagă cum articolele le pot economisi timp sau le pot face viața mai ușoară, a spus Barry.
Mai târziu în această vară, clienții vor vedea mai multe afișaje experiență în magazine care prezintă produse precum încărcătoare Tesla, echipamente video GoPro și mobilier Lovesac. Compania va adăuga, de asemenea, echipe dedicate în secțiunile de calculatoare, electrocasnice și home theater ale magazinelor sale, trei domenii cheie în care clienții au adesea nevoie de sprijin, a spus Barry.
Barry a spus că acești asociați de magazin vor evidenția caracteristici unice despre care s-ar putea să nu le cunoască clienții, cum ar fi laptop-uri cu o durată de viață mai mare de dublă, combinații de mașină de spălat/uscător care le permit să spele două încărcături de haine în același timp sau care pot face un Spațiul de fitness se simte ca un studio de spin.
În aplicația Best Buy, clienții vor vedea un ecran de pornire personalizat, o nouă filă Descoperire și posibilitatea de a seta alerte atunci când articolele din lista lor de dorințe sunt puse în vânzare.
Compania intenționează să lanseze peste 500 de videoclipuri pe canalul său YouTube, aplicația și site-ul său web până la sfârșitul anului. Acesta este de trei ori numărul adăugat anul trecut.
Pe măsură ce se apropie sezonul de întoarcere la școală, Best Buy va difuza reclame online, pe serviciile de streaming și pe rețelele sociale, inclusiv o „hologramă” numită Gram.
„Cu siguranță facem eforturi suplimentare pentru a ne diferenția și cred că suntem singurii care ne putem ajuta să facem ca întrebarea „ce-ar fi dacă?” să prindă viață pentru clienții noștri”, a spus Barry.
Cu toate acestea, Best Buy va implementa această strategie mai clară pentru clienți cu un buget mai restrâns. Retailerul intenționează să cheltuiască aproximativ 750 de milioane de dolari în cheltuieli de capital în acest an fiscal, cu aproximativ 50 de milioane de dolari mai puțin decât anul trecut, a spus Barry la apelul companiei privind veniturile din mai. Ea a spus că compania reduce cheltuielile pentru a „renova” cele aproximativ 900 de magazine din SUA, în loc să facă remodelări majore și să deschidă noi magazine.
Ea a declarat pentru CNBC că echipele dedicate ale companiei în anumite părți ale magazinului vor fi formate din angajați existenți, completați de angajați de la furnizori.
Un magazin Best Buy din Woodbridge, Virginia, SUA, marți, 21 mai 2024.
Nathan Howard |. Getty Images
„Legea vântului în contra a lui Murphy”
În ultimii trei ani, Best Buy s-a confruntat cu „Legea vânturilor în contra a lui Murphy”, a spus Scot Ciccarelli, analistul de cercetare a acțiunilor Truist Securities, referindu-se la zicala că „orice poate merge prost va merge prost”.
Una dintre provocările cu care se confruntă compania este că consumatorii au redus din achizițiile mai scumpe, cum ar fi smartphone-urile, deoarece costurile zilnice, cum ar fi mâncarea, gazul și chiria au crescut. Creșterea ratelor dobânzilor a încetinit tranzacțiile pe piața imobiliară, diminuând cererea pentru achiziții legate de casă, cum ar fi televizoare mai mari sau aparate noi de bucătărie.
Dar Ciccarelli a spus că vânzările neobișnuit de mari ale Best Buy în timpul pandemiei au cauzat cele mai multe probleme retailerului. Se întrerupe ritmul tipic al cumpărătorilor care înlocuiesc smartphone-uri, laptop-uri, electrocasnice și multe altele, deoarece mulți dintre ei au achiziționat tehnologia în timp ce înființau birouri de acasă, săli de sport și bucătării în timpul blocării cauzate de coronavirus.
În plus, mărcile de electronice de larg consum au lansat mai puține tehnologii care schimbă jocul, deoarece se confruntă cu închiderile temporare de fabrici și congestionarea lanțului de aprovizionare în timpul pandemiei. Fără aceste avansuri, a spus Ciccarelli, Best Buy a rămas blocat să concureze la preț, deoarece vinde aproape aceleași dispozitive ca rivalii precum Amazon și Walmart, mai ales dacă clienții nu au niciun motiv să atingă sau să simtă produsul înainte de a cumpăra.
Electronicele de larg consum au fost o categorie slab performanta in comertul cu amanuntul, cu vanzarile pana in prezent in scadere cu 4% (in dolari) si 5% (in termeni unitari) la sfarsitul lunii iunie, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, conform firma de cercetare de piata Circana). Definiția firmei de cercetare de piață include majoritatea dispozitivelor majore, precum televizoare, tablete și echipamente audio, dar exclude unele categorii vândute de Best Buy, precum electrocasnicele.
Cu toate acestea, cheltuielile pentru electronice de larg consum au crescut cu 5% anul acesta comparativ cu perioada pre-pandemică din 2019, potrivit Circana.
Paul Gagnon, consultant în industria tehnologiei de consum la Circana, a spus că o parte din creștere vine din creșterea prețurilor la computere, televizoare și alte bunuri. De exemplu, el a spus că prețul mediu al articolelor din categoria căștilor a crescut cu 60% față de 2019, deoarece consumatorii tind să prefere căștile wireless sau căștile fără fir cu bandă pentru cap, cum ar fi Apple Airpods.
Cel mai mare sezon de vânzări pentru electronice de larg consum este încă în față. Aproximativ 57% din vânzările din categorie au fost realizate istoric în a doua jumătate a anului, potrivit Circana.
Cele mai importante zile pentru electronicele de larg consum rămân în perioada întoarcerii la școală și a sărbătorilor.