
General Motors în timpul unei lansări media a Chevrolet Equinox EV 2024 în Detroit, pe 16 mai 2024.
Michael Weiland/CNBC
Detroit – Motoare generale Compania a declarat marți că își va încetini din nou planurile de vehicule integrale electrice, amânând și mai mult cea de-a doua fabrică de camioane electrice din SUA și… Prima mașină electrică a mărcii Buick.
acest Construcția fabricii de camioane electrice a fost amânată cu șase luni Planul de producție de vehicule electrice din Michigan nu va fi până la jumătatea anului 2026, ceea ce înseamnă, de asemenea, că General Motors nu va putea atinge obiectivul stabilit anterior de a produce 1 milion de vehicule electrice în America de Nord până în 2025.
„Ne angajăm să creștem profitabil și responsabil”, le-a spus directorul executiv al GM, Mary Barra, investitorilor în cadrul adunării acționarilor de marți. Profitul companiei în al doilea trimestru apel.
Comentariile lui Barra vin la o săptămână după ce ea și-a exprimat îngrijorarea cu privire la General Motors îndeplinește ținta de capacitate de producție a vehiculelor electrice din America de Nord.
Barra nu a furnizat un orar actualizat pentru primul vehicul electric al Buick, care este de așteptat să fie lansat în 2024. Complet electric până în 2030parte a planului GM de a oferi exclusiv vehicule electrice de consum până în 2035.
Schimbările adaugă noi întrebări despre planurile producătorului auto din Detroit pentru viitoarele fabrici de baterii, în plus față de cele două fabrici actuale ale companiei mixte din America de Nord cu LG Energy Solution. GM a anunțat anterior planuri Patru dintre aceste fabrici de mai multe miliarde de dolari în Statele Unite până în 2026.
Barra a declarat marți că compania va crește producția de baterii într-un „ritm semnificativ”.
Directorul financiar General Motors, Paul Jacobson, a refuzat să discute despre potențiale planuri de amânare sau anulare a viitoarelor fabrici de baterii pentru vehicule electrice ale producătorului auto, cu excepția a două fabrici de baterii din Ohio și Tennessee.
“Vom continua să fim ghidați de clienții noștri. Ne extindem rapid fabricile de baterii unu și doi”, a spus Jacobson la o conferință de presă. „Nu avem nimic de comentat în acest moment”.
Livrările de vehicule electrice ale General Motors în SUA cresc cu 40% pe parcursul celui de-al doilea trimestru În comparație cu 21.930 de unități în aceeași perioadă a anului trecut. Totuși, vehiculele electrice au reprezentat doar 3,2% din vânzările totale din SUA în al doilea trimestru.
Jacobson a spus că compania va consolida eforturile de asamblare în acest an pentru a realiza producția și comerțul cu ridicata a 200.000 până la 250.000 de vehicule complet electrice în America de Nord. El a spus că compania a vândut cu ridicata aproximativ 75.000 de vehicule electrice noi în prima jumătate a acestui an.
Jacobson a reiterat că GM se așteaptă ca vehiculele sale electrice să fie profitabile din punct de vedere al volumului sau al marjei de contribuție, odată ce producția va ajunge la 200.000 de unități în al patrulea trimestru.
„Suntem în continuare cu asta”, a spus Jacobson, adăugând că vânzările suplimentare de vehicule electrice sunt de așteptat să scadă câștigurile companiei, deoarece vor avea profituri variabile mai mici decât modelele tradiționale pe benzină ale GM.