
Fandom |. Getty Images
Parlamentarii ambelor partide au introdus marți un nou proiect de lege menit să restrângă practicile de afaceri ale: Intermediarii lanțului de aprovizionare farmaceutic care a fost acuzat pe scară largă că exagerează prețurile medicamentelor eliberate pe bază de rețetă și dăunând pacienților și farmaciilor americane.
Legislația urmărește să se asigure că farmaciile comunitare pot oferi îngrijiri pacienților înscriși în programe federale de îngrijire a sănătății în timp ce primesc rambursare în ceea ce se numește un mod „echitabil și transparent”. Manager de beneficii pentru farmacie, sau PBM. Conform Farmacistilor Fight Back Act, seniorii, angajații guvernamentali și membrii militari în serviciu activ și alți pacienți acoperiți de Medicare și Medicaid ar vedea costuri mai mici de îngrijire a sănătății și mai multă libertate în alegerea farmaciei de la care să-și obțină medicamentele eliberate pe bază de rețetă. Fișa.
Reprezentanții Jake Auchincloss, D-Mass. și Diana Harshbarger, R-Tenn., au dezvăluit proiectul de lege în fața Comisiei de Supraveghere și Responsabilitate a Camerei auz Despre tactica intermediarilor de droguri de marți. Directori de la trei dintre cele mai mari PBM-uri – Grupul UnitedHealthOptum Rx, CVS Healthmarcajele de îngrijire și CignaExpress Scripts – va depune mărturie împotriva acuzațiilor că joacă un rol în creșterea costurilor de îngrijire a sănătății, pe măsură ce controlul federal asupra practicilor lor crește.
Noul proiect de lege se alătură a zeci de eforturi bipartizane la nivel federal și de stat pentru a reforma PBM-urile, care negociază reduceri cu producătorii de medicamente în numele companiilor de asigurări, al angajatorilor mari și al planurilor federale de sănătate. Acești intermediari creează, de asemenea, liste de medicamente (numite și formulare) care sunt acoperite de asigurări și rambursează farmaciilor costurile de prescripție.
Dar parlamentarii și producătorii de medicamente susțin deopotrivă că PBM-urile au suprataxat programele de reduceri pe care le-au negociat, au plătit mai puțin farmaciile și nu au reușit să transmită pacienților economiile din aceste reduceri. Auchincloss a spus că aceste practici au permis PBM-urilor să obțină venituri de 300 de miliarde de dolari din situația în mijlocul lanțului de aprovizionare cu medicamente dintre producători și pacienți.
În același timp, PBM consideră că companiile de medicamente ar trebui să stabilească prețuri mari de listă pentru medicamentele lor, argumentând că strategiile lor protejează pacienții de facturile medicale mari.
Anul trecut, cu sprijin bipartizan, comitetele Camerei și Senatului au avansat o legislație care vizează PBM și O propunere a trecut cu o majoritate covârșitoareCamera Reprezentanților în decembrie. Dar impulsul pentru legislație a stagnat de când Congresul a exclus reforma PBM dintr-un pachet masiv de cheltuieli guvernamentale la începutul acestui an.
Între timp, administrația Biden a intensificat presiunea asupra PBM în timp ce americanii se luptă să își permită medicamentele eliberate pe bază de rețetă. Comisia Federală pentru Comerț este Planifică să dai în judecatăCaremark, Express Scripts și OptumRx, conform rapoartelor anterioare ale CNBC.
Pietonii trec pe lângă un magazin CVS din San Francisco, California, în noiembrie.
Justin Sullivan |. Getty Images
Noul proiect de lege ar face unele dintre aceleași lucruri ca legislația anterioară, cum ar fi să facă unele practici de afaceri PBM mai transparente și interzicerea prețurilor de răspândire, sau taxarea planurilor pentru medicamente mai mult decât plătesc farmaciilor.
Dar Auchincloss a condus un alt studiu. Legea PBMProiectul de lege care a fost adoptat de Parlament anul trecut spunea că noua sa legislație este „mai mare, mai strictă” și se concentrează pe farmacii. Anunțul de marți despre proiectul de lege a numit-o, de asemenea, „cea mai cuprinzătoare reformă PBM introdusă vreodată la nivel federal”.
„Încearcă să pună întrebarea din perspectiva unui farmacist: „Ce îi împiedică pe farmaciști să prospere ca proprietari de mici afaceri și să ofere consiliere clinică și farmacologică pacienților pe care îi deservesc?”, a spus Auchincloss pentru CNBC: „Abordăm în mod sistematic barierele la acea misiune… Acest proiect de lege este despre acei farmaciști care luptă împotriva lăcomiei corporative.”
Auchincloss a remarcat că proiectul de lege propune un nou model de rambursare a farmaciilor care s-ar concentra pe așa-numitul cost mediu național de achiziție al medicamentelor sau Expansiune. Această măsurătoare măsoară prețul mediu pe care farmaciile îl plătesc pentru a cumpăra medicamente de la producători sau angrosişti, pe baza sondajelor pe factură.
„Acest lucru va asigura că costul real al mărfurilor este pe baza prețului”, a spus Auchincloss, adăugând că modelul de rambursare a facturii este cel mai relevant pentru medicamentele generice, mai degrabă decât pentru medicamentele eliberate pe bază de rețetă.
Farmaciile folosesc adesea sisteme complexe de plată, mai degrabă decât să le plătească direct în funcție de cât cheltuiesc pe medicamente. Acest model implică o rețea multistratificată de companii de asigurări, producători, PBM-uri și farmacii, rezultând taxe și majorări care sunt ascunse față de costul inițial al medicamentului.
Alte eforturi din proiectul de lege includ solicitarea PBM-urilor să împărtășească 80% din reduceri cu pacienții și interzicerea altor practici. Ar interzice strategii, cum ar fi solicitarea pacienților să cumpere medicamente de marcă atunci când sunt disponibile medicamente generice mai ieftine, direcționarea pacienților către farmaciile afiliate PBM și excluderea oricărei eliberări în farmacii în rețea.
Harshbarger a declarat într-o declarație că proiectul de lege va „pune în aplicare reformele atât de necesare pentru a opri frauda la farmaciile independente, pentru a face medicamentele care salvează vieți mai accesibile pentru pacienți și pentru a implementa soluții care economisesc banii contribuabililor”.