
Băuturile Coca-Cola vor fi disponibile în Chicago pe 30 aprilie 2024.
Scott Olson |. Getty Images
Coca cola Compania și-a ridicat marți prognoza pentru întregul an, deoarece cererea globală pentru băuturi a crescut în al doilea trimestru.
Coca-Cola se așteaptă acum ca veniturile organice să crească cu 9% până la 10% în 2024, în creștere față de prognoza anterioară de 8% până la 9%. Compania și-a crescut, de asemenea, prognoza de creștere comparabilă a profitului la 5% până la 6% față de prognoza anterioară de 4% până la 5%.
Acțiunile companiei au crescut cu aproximativ 1% în tranzacționarea înainte de piață.
Asta a raportat compania În comparație cu așteptările de pe Wall Street, potrivit unui sondaj al analiștilor realizat de LSEG:
- Câștig pe acțiune: 84 de cenți ajustați, față de 81 de cenți așteptați
- Venituri: 12,36 miliarde USD, 11,76 miliarde USD estimate
Coca-Cola a raportat acționarilor un profit net în trimestrul II de 2,41 miliarde de dolari, sau 56 de cenți pe acțiune, în scădere de la 2,55 miliarde de dolari sau 59 de cenți pe acțiune, în aceeași perioadă a anului trecut.
Excluzând costurile de restructurare, taxele legate de valoarea mărcii de lapte Fairlife și alte articole, gigantul băuturilor a câștigat 84 de cenți pe acțiune.
vânzări netea crescut cu 3% la 12,36 miliarde USD. Veniturile organice, care exclud achizițiile, cesionările și schimburile valutare, au crescut cu 15% în trimestru.
Vânzările de cutii unitare ale Coca-Cola au crescut cu 2% în acest trimestru datorită piețelor internaționale. Valoarea elimină impactul prețurilor și al monedelor străine pentru a reflecta cererea.
Dar în America de Nord, vânzările au scăzut cu 1% în acest trimestru. Coca-Cola a declarat că vânzările de apă, băuturi pentru sport, cafea, ceai, marca comercială Coca-Cola și alte mărci de sifon în America de Nord au compensat creșterea sucuri, lactate și băuturi pe bază de plante. Concurenții Coca-Cola Pepsi S-a raportat la începutul acestei luni că Slăbiciunea consumatorilor din SUAafectând cererea pentru propriile băuturi și gustări.
Vânzările globale ale unității de băuturi răcoritoare spumante a Coca-Cola, care include sifonul omonim, au crescut cu 3% la cererea puternică din Asia Pacific și America Latină.Volumul vânzărilor în afacerile sale cu sucuri, lactate și băuturi pe bază de plante a crescut cu 2%.Vânzările în diviziile de apă, sport, cafea și ceai au fost constante, afectate de scăderea cererii de apă îmbuteliată și de vânzările mai mici de Costa Coffee în Marea Britanie.
Prețul total al Coca-Cola a crescut cu 9% față de aceeași perioadă a anului trecut, dar aproximativ jumătate din aceasta provine din hiperinflația pe unele piețe, cum ar fi Argentina.
Pentru al treilea trimestru, Coca-Cola se așteaptă ca valuta străină să cântărească din nou rezultatele sale. Compania se așteaptă ca vânzările sale nete comparabile să se confrunte cu vânt contra valutar de 4% și ca câștigurile sale comparabile pe acțiune să se confrunte cu vânturi contra valutare de 8%.