July 25, 2024

Pe 28 martie 2024, Ford Bronco a fost expus la Salonul Auto Internațional de la New York.

Danielle DeVries | CNBC

Detroit – Vad Principalele acțiuni auto din SUA au condus la pierderi în această săptămână, deoarece rezultatele au dezamăgit și investitorii au fost sceptici cu privire la performanța viitoare.

Acțiunile Ford au scăzut cu mai mult de 17% la tranzacționarea anticipată de joi, cea mai mare scădere din 2009, din cauza problemelor legate de garanție, o problemă recurentă pentru companie.

acțiuni Motoare generale și Strantis Rezultatele lor au scăzut, de asemenea, semnificativ după ce rezultatele au fost raportate în această săptămână. acțiuni TeslaCompania, care raportează rezultate marți după-amiază, a înregistrat câștiguri modeste joi, după ce a înregistrat miercuri cea mai mare scădere de o zi din 2020.

Producătorii auto tradiționali „Detroit” – Ford, General Motors și Stellantis – sunt pedepsiți parțial din cauza incertitudinii la nivel de industrie, dar mai mult din cauza unor probleme individuale.

General Motors a scăzut cu aproximativ 7% în această săptămână Performanța a depășit așteptările de pe Wall Street și orientări îmbunătățite pentru acest an. Wall Street a fost impresionat de trimestrul, dar investitorii au ezitat în privința unei retrageri a afacerilor în creștere, a mai puțin impuls în a doua jumătate și a temerilor că profitabilitatea producătorului auto a atins vârful.

Raportul Strantis Rezultatul primei reprize „dezamăgitor”După cum a descris-o șeful executiv Carlos Tavares joi dimineață, acest lucru se datorează în mare parte problemelor în curs în operațiunile sale din America de Nord.

Acțiunile companiei listate la Bursa de Valori din New York au scăzut cu aproape 10% dimineața, tranzacționându-se aproape de cel mai scăzut nivel de 52 de săptămâni de 17,57 dolari pe acțiune stabilit în august.

Pictograma graficului bursierPictograma graficului bursier

Ascunde conținutul

Performanța acțiunilor Ford, General Motors, Stellantis și Tesla în rapoartele privind câștigurile din această săptămână.

În ciuda problemelor în curs, Stellantis a reiterat îndrumările pentru 2024, care includ o marjă operațională ajustată cu două cifre, un flux de numerar liber industrial pozitiv și cel puțin 7,7 miliarde EUR disponibile pentru investitori sub formă de dividende și răscumpărări de rentabilitate a capitalului.

„Aceasta este o industrie foarte dificilă, o perioadă foarte dificilă și toată lumea trebuie să lupte pentru performanță”, a spus Tavares. „Trebuie să muncim din greu pentru ca acest lucru să se întâmple”.

Directorii Ford au făcut observații similare când au reiterat indicațiile pentru 2024, deși indicațiile erau cu 21 de cenți sub estimarea câștigului pe acțiune ajustat. Producătorul auto a raportat încă 800 de milioane de dolari Taxe neașteptate de garanție Comparativ cu sezonul precedent.

Ghidurile Ford pentru 2024 includ câștiguri ajustate înainte de dobânzi și impozite (EBIT) între 10 și 12 miliarde de dolari.

Câțiva analiști de pe Wall Street și-au exprimat dezamăgirea față de renașterea costurilor de garanție ale Ford, dar mulți rămân optimiști cu privire la operațiunile de afaceri subiacente ale companiei.

Cel mai remarcabil, Adam Jonas de la Morgan Stanley îl clasifică în continuare pe Ford drept „cea mai bună alegere” pentru companie, în timp ce retrogradează GM la Equal Weight de la Suprapondere — Asta în ciuda rezultatelor trimestriale excelente ale producătorului auto din Detroit.

„Rezultatele sunt impresionante, având în vedere pierderile uriașe în EV, Cruise și China”, a spus Jonas într-o notă a investitorilor GM de marți. „Istoria arată că vremurile bune nu durează”.

Jonas a spus că compania vede un potențial mai mare pentru Ford, „deși credința noastră este testată de provocările continue… multe dintre care credem că sunt sub controlul conducerii”.

Acțiunile Tesla, liderul vehiculelor electrice din SUA S-a închis cu 12% miercuri Acest lucru a venit după ce producătorul de mașini electrice a raportat câștiguri trimestriale care au ratat estimările și o altă scădere a veniturilor din auto.

– CNBCMichael Bloom șiLola Kolodny a contribuit la acest raport.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *