
Pe 21 aprilie 2024, logo-ul Paris 2024 reprezentând Jocurile Olimpice a fost afișat lângă Turnul Eiffel din Paris pentru a întâmpina Jocurile Olimpice și Paralimpice de la Paris din 2024.
Chesnot |. Getty Images
Jocurile Olimpice de la Paris vor oferi Comcast Aceasta este o altă oportunitate de a-și spori platforma de streaming Peacock, deoarece își propune nu numai să atragă mai mulți abonați, ci și să-i păstreze.
În timp ce Jocurile Olimpice sunt a treia pentru Peacock de la debutul în 2020, ele devin și prima reală pentru NBCUniversal, mamă de la CNBC, Comcast, care își folosește drepturile media de lungă durată din SUA pentru a promova serviciul de streaming Chance.
Analistul MoffettNathanson, Craig Moffett, a spus: „În anumite privințe, Comcast începe de la zero, deoarece aceasta va fi prima dată de la Peacock de când Jocurile Olimpice au fost anulate din cauza pandemiei și a distorsiunilor fusului orar. „Dar au și oportunitatea de a învăța multe, așa că vor fi mai bine pregătiți decât înainte pentru a profita de olimpiade. “
Pentru Peacock, această Olimpiada arată mai bine decât cele anterioare din mai multe motive, cum ar fi fusurile orare favorabile – Parisul este cu șase ore înaintea coastei de est a SUA, în timp ce Tokyo 2021 este cu 13 ore înaintea Tokyo 2021. Primele zile ale pandemiei și atractivitatea orașului gazdă Paris au fost, de asemenea, un factor important.
Dar, cel mai important, Peacock va difuza pentru prima dată întregul Joc Olimpic de vară.
„Vremurile s-au schimbat pentru că Peacock nu are drepturi de a difuza toate jocurile de la Jocurile Olimpice din 2021”, a spus producătorul executiv al Jocurilor Olimpice NBC, Molly Solomon, „Dar suntem într-o eră diferită a acordurilor de drepturi de streaming. Peacock este acum streamerul Jocurile Olimpice, fie că ești un super fan sau un fan ocazional, nu există limite pentru că totul este disponibil pe Peacock.”
În timpul Jocurilor Olimpice de vară din 2021 de la Tokyo, unii fani sunt confuzi cu privire la exact ce poate fi transmis în direct pe platformele de streaming.
„Nu știu dacă se poate face o comparație bună”, a spus președintele Peacock Kelly Campbell, „Aceasta va fi cea mai cuprinzătoare destinație olimpică din istoria SUA”.
Jocurile Olimpice vin într-un moment important pentru Peacock, deoarece companiile media tradiționale își împing serviciile de streaming pentru a păstra clienții și a obține profit într-un mediu industrial volatil. Sporturile live, în special, atrag cele mai mari audiențe de la televiziunea tradițională și media de streaming.
medalie de aur olimpica TV
Simone Biles din Statele Unite cântă la bârnă în timpul rundei finale a Jocurilor Olimpice de la Tokyo 2020 la Centrul de gimnastică Ariake din Tokyo, Japonia, 3 august 2021.
Lindsay Watson |
Jocurile Olimpice au fost de multă vreme o parte importantă a calendarului sportiv al NBCUniversal. Relația datează din 1936, când radioul NBC a relatat despre evenimente. NBC a televizat pentru prima dată jocurile în timpul Jocurilor Olimpice de vară din 1964.
Parisul este cel de-al 18-lea Joc Olimpic găzduit de NBC. Comcast plătește 7,65 miliarde de dolari pentru reînnoirea contractului Acord privind drepturile media până în 2032.
Jocurile Olimpice de la Tokyo din 2020, desfășurate în 2021 din cauza pandemiei de coronavirus, au atras cea mai mică mulțime vreodată la Jocurile Olimpice de vară. Evaluările pentru Jocurile Olimpice de la Beijing din 2022 au fost cele mai scăzute de la Jocurile Olimpice de iarnă, cu evaluări semnificativ mai mici decât Jocurile Olimpice de vară.
Cu diferența de timp favorabilă și contextul Franței din acest an – de exemplu, ceremonia de deschidere va fi difuzată vineri după-amiază de pe malul Senei, echipa ecvestră va Palatul Versaillesvolei pe plajă va avea loc lângă Turnul Eiffel – NBCUniversal și alții pariază că Olimpiada va reveni la cote mari.
Un sondaj recent al Numeratorului efectuat pe peste 10.000 de consumatori arată că majoritatea consumatorilor din SUA se așteaptă să urmărească Jocurile Olimpice din acest an, cu 60% probabil să urmărească Jocurile prin transmisie în direct și 47% plănuind să le vizioneze prin TV tradițional.
În plus, agenții de publicitate se adună și la Jocurile Olimpice de la Paris. NBCUniversal a declarat în aprilie că vânzările sale de reclame pentru Jocurile Olimpice de vară au depășit 1,2 miliarde de dolari, stabilind un record olimpic.
Companii de streaming și digitale susținute de reclame, inclusiv Peacock, au văzut Un aflux mare de fonduri de publicitate Pe măsură ce piața revine.
În timp ce jocul va fi transmis în direct în timpul zilei în SUA, NBC numește noaptea „Paris Prime Time” și va include reluări ale marelui eveniment, precum și o programare aprofundată, cum ar fi interviuri.
În general, timpul olimpic al rețelei de difuzare NBC va fi mai lung decât în anii precedenți, iar rețelele de televiziune prin cablu, inclusiv Statele Unite, vor oferi, de asemenea, o cantitate mare de conținut live. Fiecare eveniment va fi transmis în direct pe Peacock, cu reluare disponibilă, astfel încât fanii să poată viziona întregul joc fără un abonament tradițional prin cablu.
În plus, spectatorii din SUA sunt susceptibili de a fi atenți la evenimente precum evenimentele de baschet pentru bărbați și femei, care prezintă formații pline de stele, confruntarea finală a Simonei Biles cu echipa de gimnastică și rivalitatea intensă a echipei de înot din SUA cu Australia.
„Cred că baschetul își va spune propria poveste în ceea ce privește evaluările și toți cei care vizionează, dar atunci când echipa SUA joacă un meci de baschet masculin, nu există nicio parte garantată a câștigului mare care să-i facă pe toată lumea să se uite”, gazda NBC Primetime și Daytime Olympics. Mike Tirico a declarat, în cadrul unei conferințe de presă săptămâna aceasta, că echipa de baschet masculin din SUA se confruntă cu o cale mai grea spre o medalie de aur decât oricând.
Manualul sportiv al lui Peacock
Grant Fisher și Abdihamid Nur concurează la proba de 5.000 m masculin în timpul probelor pe echipe olimpice din SUA din 2024 de pe stadionul Hayward din Eugene, Oregon, finala pe 30 iunie 2024.
Patrick Smith |. Getty Images Sport |
Sporturile în direct rămân ultima șansă de a atrage audiențe TV mari și pentru serviciile de streaming să se înscrie și să păstreze clienții.
Acest lucru este valabil mai ales pentru păuni.
Platforma de streaming costă 7,99 USD cu reclame sau 13,99 USD fără reclame, beneficiind de portofoliul de drepturi sportive al companiei-mamă. NFL, Premier League, NASCAR, Big Ten colegiu de fotbal, golf și emisiunile în limba spaniolă ale Cupei Mondiale joacă toate un rol în păstrarea clienților.
La începutul acestui an, Comcast explica Jocul exclusiv NFL Wild Card al lui Peacock adaugă mai mulți clienți decât se aștepta.
„Folosim jocul sălbatic ca un cârlig pentru a atrage milioane de noi abonați și apoi folosim această oportunitate pentru a le expune la conținut nou”, a spus Campbell. Ea a spus că atunci când un public numeros participă la un eveniment sportiv major, 90% din ceea ce urmăresc este divertisment.
In trei zile, estimat Potrivit furnizorului de date TV Antenna, 3 milioane de oameni s-au înscris pentru a viziona meciul Wild Card al lui Peacock NFL. Comcast a spus că jocul a păstrat mai mulți clienți decât se aștepta, iar datele Antenna arată că 71% dintre acești clienți erau încă abonați la șapte săptămâni după încheierea jocului.
Cu toate acestea, longevitatea acestor clienți rămâne de văzut. La 30 iunie, Peacock avea 33 de milioane de clienți plătitori și compania raport la inceputul saptamanii. Totalul este jos A avut aproximativ 500.000 de clienți în perioada încheiată la 31 martie.
Jocurile Olimpice anterioare difuzate pe Peacock au dus și la o creștere a înregistrărilor, potrivit Antenna.
NBCUniversal și-a aprofundat, de asemenea, pariurile pe sport, anunțând săptămâna aceasta un acord de drepturi media pe 11 ani cu NBA, care include jocuri exclusive pe Peacock începând cu sezonul 2025-2026.
„Nimic din toate acestea nu garantează că Peacock va deveni de fapt o afacere de succes”, a spus Moffitt. „Asta nu schimbă faptul că streamingul este aproape sigur o afacere mai proastă decât a fost vreodată televiziunea liniară”.
„Dar cred că este mai clar acum decât înainte că planurile lui Peacock sunt toate legate de sport”, a spus el.
Pe lângă mii de ore de evenimente live, Peacock va oferi reluări și propriul conținut original. Acestea includ emisiuni de ceasuri găzduite de Alex Cooper, care găzduiește popularul podcast „Call Her Daddy” și Scott Hanson „Zona de aur” din „NFL Red Zone”.
„Am vrut să încerc o emisiune însoțitoare „Watch Together”, la care o figură populară ar urmari împreună cu publicul”, a spus Solomon. Fanii lui Cooper, un fost jucător de fotbal din colegiu, precum și fanii olimpici sunt așteptați să se acorde. „Am ales unele dintre cele mai mari evenimente de la Jocurile Olimpice în speranța de a atrage noi fani.”
Și păunii introduce Capacitățile de inteligență artificială ale Jocurilor Olimpice. Utilizatorii vor putea obține rezumate zilnice prin vocea lui Al Michaels, gazda de lungă durată a „Sunday Night Football” și acum parte a emisiunii Amazon Thursday Night Football.
Dezvăluit: NBCUniversal, deținut de Comcast, este compania-mamă a CNBC.