TM Roh, șeful afacerii mobile a Samsung, a vorbit despre noile produse ale companiei la evenimentul Galaxy Unpacked din Paris, Franța, pe 10 iulie 2024. .
Arjun Kapoor CNBC
Într-un hotel de lux din centrul Parisului, șeful de telefonie mobilă al Samsung Electronics s-a așezat în spatele mai multor produse ale gigantului tehnologic, de la smartphone-uri pliabile până la un nou inel inteligent, subliniind modul în care compania sud-coreeană aduce clienții la Lock în lumea lor de produse pentru a conduce. vânzări.
TM Roh are sarcina de a aduce Samsung, cel mai mare producător de smartphone-uri din lume, în era inteligenței artificiale.
Roh a oferit un interviu amplu pentru CNBC la hotelul din Paris la începutul acestei luni, prezentând viziunea Samsung pentru Galaxy AI, suita sa de capabilități de inteligență artificială, cum se gândește compania să câștige bani prin software și produse viitoare, cum ar fi tipul de inteligență hibridă. telefon mobil.
Galaxy AI push
Acestea includ funcții precum Interpreter, care poate traduce cuvintele rostite între două persoane și Notes App, care poate înregistra audio, transcrie și rezuma ceea ce este spus sau scris.
Inteligența artificială a devenit un accent cheie pentru Samsung în acest an, deoarece urmărește să sporească vânzările telefoanelor sale premium într-un moment în care consumatorii își păstrează telefoanele mai mult timp și se feresc de cheltuieli.
„Îmbunătățim și aducem mai multe funcții AI pentru produsele noastre. Pe măsură ce consumatorii folosesc mai multe funcții AI, ei pot simți cu adevărat confortul și beneficiile pe care le aduc”, a spus Roh pentru CNBC în coreeană.
„Cred cu tărie că aceste Galaxy AI și mobile AI sunt motivații și factori puternici pentru achiziționarea de produse noi”, a adăugat el.
„Galaxy AI is here” este sloganul de pe un afiș la locația de lansare a Galaxy Unpacked – Carrousel du Louvre, un centru comercial și un loc pentru evenimente în apropierea celebrului muzeu Luvru din Paris.

A evidențiat blitz-ul de marketing al Samsung pentru a le spune utilizatorilor că telefoanele sale au acum capacități de inteligență artificială, deoarece încearcă să evite impulsul AI al Apple. Gigantul tehnologic american anunță Informații Apple iuniedar acest set de funcții AI nu va fi lansat până în toamnă și nu a fost lansat în multe regiuni. Nu este disponibil, de exemplu în China.
Cu toate acestea, mulți analiști nu se așteaptă ca aceste aplicații AI timpurii să stimuleze singure vânzările de telefoane noi.
Lu se așteaptă ca tehnologia să se dezvolte pe termen lung.
„Când te gândești la primele smartphone-uri și la internet… doar o mână de oameni foloseau smartphone-uri și internetul. Dar, pe măsură ce au progresat, pe măsură ce au devenit mai avansate, au devenit mai comune.
Monetizare prin inteligență artificială
Afacerea de telefonie mobilă a Samsung a generat în trecut venituri din vânzările de diverse smartphone-uri și alte dispozitive. Aceasta este legată de mărpe lângă încasarea veniturilor din iPhone, Miliarde de dolari din software-ul și serviciile sale.
Asta pentru că telefoanele Samsung rulează sistemul de operare Android al Google, ceea ce înseamnă că Samsung are mai puțin control asupra software-ului său și are capacitatea de a-și împinge propriile aplicații. Între timp, Apple are sistemul său de operare proprietar iOS.
Apple App Store și Google Play Store sunt cele două magazine principale de aplicații pentru sistemele iOS și, respectiv, Android.
Samsung pare să-și intensifice eforturile de dezvoltare de software, deoarece acum începe să încorporeze inteligența artificială în propriile aplicații, inclusiv o actualizare viitoare la asistentul său AI Bixby. Mai târziu în acest an, pe baza modelului lingvistic la scară largă al companiei coreene.
Roh a spus că utilizatorii accesează de obicei diferite programe de pe dispozitivele lor mobile prin magazinele de aplicații. Pe măsură ce smartphone-urile devin mai intuitive, acesta poate să nu fie întotdeauna cazul pentru inteligența artificială pe dispozitiv. Acest lucru ar putea face aplicațiile Samsung mai proeminente, iar Lu a spus că compania își consolidează propriile aplicații.
“Ne vom îmbunătăți software-ul și aplicațiile native. Prin urmare, vom furniza și îmbunătăți software-ul și aplicațiile Samsung pentru consumatori”, a spus Lu.

Asta încă nu răspunde la întrebarea cum va monetiza Samsung aceste aplicații.
Întrebat dacă Samsung va lansa un serviciu de abonament la servicii de inteligență artificială, Roh Moo-hyun a spus că compania „ascultă opiniile pieței și ale consumatorilor”, precum și sugestiile diferiților experți.
„Abonamentul poate fi o opțiune, ceea ce poate însemna că capabilitățile de inteligență artificială pot continua să fie o tehnologie de bază pentru a atrage mai mulți consumatori să cumpere hardware. Dar indiferent de direcție, vom lua decizii inteligente de dragul consumatorilor și, în același timp, timp pentru afacerile Samsung Mobile”, a spus Roh Moo-hyun.
Produse viitoare pentru realitate pliabilă și mixtă
Samsung este unul dintre pionierii telefoanelor pliabile, lansând primul astfel de dispozitiv în 2019.
Lu a sugerat că alt hardware ar putea intra pe piață în viitor, deoarece Samsung încearcă să-și extindă ecosistemul de produse. El a spus că componentele hardware necesare pentru smartphone-urile pliabile se îmbunătățesc, la fel ca și software-ul aferent.
Întrebat dacă Samsung va introduce ecrane pliabile pe alte dispozitive, cum ar fi tabletele, Roh Moo-hyun a spus: „Când integritatea hardware-ului, integritatea software-ului și a conținutului și ecosistemul sunt pe deplin mature, vom fi forțați să lansăm o mulțime de produse „Un nou factor de formă pliabil satisfăcător și aproape perfect într-o nouă categorie de produse. “
elNu a existat nicio specificație cu privire la care ar putea fi noile categorii de produse pentru aceste ecrane pliabile.

Samsung dezvoltă, de asemenea, un așa-numit set de căști de realitate mixtă. Realitatea mixtă se referă de obicei la tehnologii precum realitatea augmentată, utilizate în căștile care permit suprapunerea imaginilor digitale în lumea reală. Samsung, Google și compania de cipuri Qualcomm au format un parteneriat anul trecut pentru a dezvolta un set de căști de realitate mixtă, dar nu au existat actualizări ale dispozitivului de atunci.
Realitatea mixtă este pusă în centrul atenției odată cu lansarea Apple Vision Pro, prima incursiune a gigantului din Cupertino în categoria de produse. Roh a recunoscut că dispozitivele cu realitate mixtă sunt „unul dintre dispozitivele importante care va aduce noi experiențe mobile și noi ecosisteme”.
El a fost tare cu privire la dispozitiv, dar a declarat pentru CNBC că Samsung va anunța o nouă „platformă de realitate mixtă” în cursul anului. Roh a spus că ar putea fi un produs software, dar a refuzat să detalieze.