
Dexcon Acțiunile companiei de management al diabetului au scăzut vineri cu peste 40% și au avut cea mai proastă zi din vreodată după ce compania de management al diabetului a raportat câștiguri dezamăgitoare. sezonul al doilea și a oferit îndrumări slabe.
Acțiunile au scăzut cu 45,38 dolari până la 62,47 dolari până la începutul după-amiezii, eliminând valoarea de piață a aproximativ 18 miliarde dolari. Înainte de vineri, cea mai mare scădere a avut loc în septembrie 2017, când acțiunile au scăzut cu 33% într-o singură zi. Dexcom a devenit public pentru prima dată în 2005.
Dexcon’s sursa de venit Aceasta reprezintă o creștere cu 15% la 1 miliard de dolari, de la 871,3 milioane de dolari în aceeași perioadă a anului trecut, potrivit știrilor publicate joi seară. Analiştii se aşteptau la venituri de 1,04 miliarde de dolari, potrivit LSEG.
Investitorii sunt mai preocupați de predicții. Dexcom se așteaptă la venituri pentru trimestrul al treilea de la 975 de milioane de dolari până la 1 miliard de dolari, care includ „anumite articole unice care influențează sezonalitatea în 2024”, se arată în comunicat. Dexcom și-a actualizat îndrumările întregului an fiscal, așteptând acum venituri de la 4 miliarde USD la 4,05 miliarde USD, în scădere de la estimarea sa de 4,2 miliarde USD la 4,35 miliarde USD ultimul sezon.
Dexcom oferă o suită de instrumente, cum ar fi monitoare continue de glucoză (CGM), pentru pacienții diagnosticați cu diabet. În timpul apelului pentru venituri, directorul executiv Kevin Sayer a atribuit provocările unei reorganizări a echipei de vânzări a companiei, mai puțini clienți noi decât se aștepta și veniturile în scădere per utilizator. O parte din deficit este legată de clienții care beneficiază de reduceri la un nou CGM numit G7. În plus, compania a spus că are performanțe slabe în conducta de echipamente medicale durabile (DME).
„Dealerii DME continuă să fie parteneri importanți în afacerile noastre și am avut performanțe slabe în aceste parteneriate în acest trimestru”, a spus Sayer la apel „Trebuie să ne reorientăm asupra acestor relații”.
JP Morgan Analiștii au retrogradat acțiunile pentru a reține de la cumpărare vineri și au spus că raportul a marcat o „schimbare bruscă în direcția greșită”. Analistii au spus ca mai au cateva intrebari fara raspuns, dar au fost increzatori ca performanta companiei se datoreaza unor probleme interne si nu are legatura cu schimbarile de pe piata, cum ar fi cresterea unui tratament de slabit numit GLP-1.
În timpul porțiunii de întrebări și răspunsuri a apelului privind veniturile de joi, Robbie Marcus de la JPMorgan a cerut mai multe detalii cu privire la scăderea bruscă a îndrumărilor și și-a exprimat „șoc” față de cât de perturbatoare ar putea fi schimbările aduse structurii forței de vânzări.
„Cred că trebuie făcut mai mult”, a spus Marcus, întrebând dacă GLP-1 a avut un impact.
Thayer a răspuns că companiei „în prezent îi lipsește masa critică de noi pacienți care să ne satisfacă așteptările”. El a spus că reorganizarea echipei de vânzări a dus la o schimbare a acoperirii geografice care a fost mult mai mare decât se aștepta, deoarece medicii au de-a face acum cu diferiți reprezentanți de vânzări.
Într-un raport, analiștii JPMorgan au subliniat „severitatea tendinței de scădere”, spunândDe fapt, „pare în mare parte autoprovocat și greu de înțeles pe deplin”.
În ceea ce privește necazurile DME, Sayer a spus că compania și-a pierdut „cel mai mare client generator de venituri în fiecare an”. El a adăugat că G7 s-a calificat pentru reduceri de trei ori mai repede decât predecesorul său, G6.
Șeful Dexcom Finance, Jereme Sylvain, a spus că toate aceste variabile combinate au dus la un deficit de 300 de milioane de dolari în orientarea de vârf a companiei pentru anul.
„Cu siguranță nu este ceva de care ne bucurăm”, a spus Sylvain. El a spus că, în interesul „transparenței depline”, compania trebuie să clarifice „impactul asupra restului anului”.
Analiștii de la William Blair au scris că rezultatele Dexcom au fost „dezamăgitoare”, dar viziunea lor pe termen lung rămâne neschimbată. Dexcom este bine poziționat pentru a extinde piața și a recupera pierderile recente din prețul acțiunilor, au spus aceștia.
„Aceste evoluții pe termen scurt ar trebui să fie de scurtă durată”, au scris ei într-o notă vineri.
Analiștii Leerink au fost de acord, scriind într-o notă vineri că „amploarea vânzării este oarecum exagerată” și că este puțin probabil ca problemele care afectează compania în prezent să aibă un impact semnificativ asupra traiectoriei pe termen lung a Dexcom.
În martie, Dexcom a anunțat noi produseSe numește CGM fără rețetă Stea Aprobat pentru utilizare de către U.S. Food and Drug Administration. Stelo este conceput pentru persoanele cu diabet zaharat de tip 2 care nu iau insulină. Dexcom a anunțat joi că se va lansa oficial în august.
Odată cu vânzările de vineri, acțiunile Dexcom au scăzut cu aproape 50% în acest an, în timp ce S&P 500 a crescut cu 15%.