
Un logo McDonald’s este afișat la un restaurant McDonald’s pe 22 iulie 2024 în Burbank, California.
Mario Tama |. Getty Images
Acum un deceniu, Subway a început să-și elimine treptat sandvișurile lungi de 5 USD. Dar acum, alte lanțuri de fast-food au revenit la prețul de 5 USD, sperând să câștige clienții care reduc cheltuielile.
cat mai mult posibil Sufragerie Pe măsură ce compania se pregătește să raporteze rezultatele din trimestrul al doilea, investitorii se așteaptă să audă că clienții își vizitează magazinele mai rar și vânzările sunt lente. putine exceptii De exemplu Chipotle. Pentru a îmbunătăți performanța trimestrului următor, cum ar fi McDonaldsTaco Bell, Burger King și la Wendy Oferte de masă introduse sau restabilite cu etichete de preț de 5 USD.
McDonald’s a spus că, deși Wall Street nu se așteaptă ca promovarea să ducă la o creștere semnificativă a vânzărilor, a crescut traficul de clienți ca urmare.
În timpul recesiunilor economice, industria restaurantelor cu servicii rapide are de obicei performanțe mai bune decât industria generală. Dar creșterile de preț din ultimii ani au determinat mulți consumatori să concluzioneze că fast-food-ul nu mai este o afacere bună. Peste 60% dintre respondenți au făcut-o recent Sondajul LendingTree spune Cheltuiesc mai puțin pe fast-food, deoarece fast-food-ul este prea scump.
Prețurile necontrolate ale meniului sperie mulți clienți de tip fast-food, inclusiv persoanele cu venituri mici, care reprezintă o parte considerabilă din baza de clienți a industriei. Sentirea unei rezistențe puternice din partea mesenilor la fast-food, cum ar fi brinks international corp. Chili’s folosește marketingul pentru a-și sublinia valoarea în raport cu costul fast-food-ului. Lanțurile de restaurante ocazionale au luat o parte de piață din industria fast-food-ului, Restaurantul Darden CEO-ul Rick Cardenas a declarat în iunie.
„Acesta este un război împotriva clienților mai puțin înstăriți”, a spus Robert Byrne, director senior de cercetare pentru consumatori la Technomic, o firmă de cercetare a pieței restaurantelor.
Schimbările în comportamentul consumatorilor sperie și Wall Street-ul. Acțiunile McDonald’s, compania-mamă a Burger King Brand international de restaurant Wendy’s a înregistrat o scădere a vânzărilor de două cifre în acest an. Taco Bell Boss Yum Brands Până în 2024, indicele va scădea cu peste 1%.
Analistul KeyBanc Eric Gonzalez a declarat pentru CNBC: „Sentimentul în rândul investitorilor este că al doilea trimestru va fi probabil un trimestru de uitat — veți vedea o mulțime de lanțuri mari care ar putea să nu poată ajunge la un consens[estimări].
Se așteaptă ca McDonald’s să raporteze veniturile din al doilea trimestru luni, în timp ce Wendy’s va raporta rezultate miercuri. Restaurant Brands și Yum Brands sunt de așteptat să raporteze câștiguri trimestriale săptămâna viitoare.
Pot mesele valoroase să genereze achiziții mai mari?
O pancartă care face publicitate la ofertele de masă la un restaurant McDonald’s din Burbank, California, pe 22 iulie 2024.
Mario Tama |. Getty Images
În general, lanțurile de fast-food tind să-și concentreze reducerile și mesele valoroase pe primul trimestru, deoarece consumatorii încearcă să economisească bani și să respecte rezoluțiile de Anul Nou după sărbători. Pe măsură ce temperaturile cresc, la fel și vânzările la restaurante, iar operatorii de obicei nu trebuie să se bazeze pe oferte pentru a atrage clienți.
Dar vara asta este diferită. Lanțurile de fast-food au nevoie de reduceri pentru a stimula traficul și vânzările.
„Realitatea este că restaurantele nu mai au suficient spațiu pentru a crește prețurile meniurilor”, a spus Byrne.
Dar mesele de valoare nu sunt doar despre creșterea traficului pietonal.
„Este vorba, de asemenea, de a converti consumatorii care vin pentru tranzacție în consumatori cu prețuri mari, introducând alte suplimente sau alte lucruri pe care le-ar putea face”, a spus Byrne „Riscul este ca ei să nu facă asta”.
Dacă clienții nu pot fi convinși să adauge un milkshake sau un alt antreu la comanda lor, reducerile reduc profiturile și devin nesustenabile pe termen lung. Aceasta este o mare îngrijorare pentru investitori, care deja bănuiesc că lanțul nu va vedea creșterea traficului la care au sperat.
“Meniul de valoare iese la sfârșitul sezonului. Există îngrijorarea că lucrurile nu se vor îmbunătăți, că va fi o cursă până la capăt”, a spus Gonzalez.
Metroul de 5 dolari are și propriul avertisment. În timp ce afacerea a fost populară în rândul clienților, a fost nepopulară în rândul operatorilor, consumându-le profiturile și exacerbând celelalte probleme ale mărcii, cum ar fi canibalizarea vânzărilor din cauza amprentei sale masive. Acest lucru a dus la închiderea restaurantelor, operatorii furioși și ani de căutare a unor noi modalități de a atrage clienți.
suspiciunea francizatului
Investitorii nu sunt singurii sceptici în privința promoțiilor, la fel și francizații, care deseori rezistă reducerilor pentru că le rănesc profiturile.
În ultimii ani, francizații au câștigat și o putere mai mare de a rezista tacticilor comerciale ale companiilor-mamă. Astăzi, mulți francizați sunt mai mari, dețin mai multe restaurante și uneori chiar au finanțare prin capital privat.
La McDonald’s, francizații s-au unit pentru a forma Asociația Națională a Proprietarilor în 2018, pentru a se opune planurilor nepopulare ale gigantului de burgeri pentru reduceri și renovare a magazinelor. De atunci, operatorii lanțului au respins și mai mult planurile managementului.
Sugestia inițială a lui McDonald este de 5 USD Masa de valoare eșuată veniți împreună, deci Coca cola Investește dolari de marketing pentru a face afacerea mai atractivă pentru operatori. CEO al Coca-Cola spune James Quincy La apelul privind veniturile de marți, vânzările de produse la pachet ale gigantului din SUA au scăzut, pe măsură ce restaurantele fast-food se luptau. Pentru a stimula cererea, Coca-Cola lucrează cu clienții din serviciile alimentare pentru a comercializa mese combinate cu alimente și băuturi, a spus Quincey.
McDonald’s luni Extinde-i valoarea meselor Fereastra inițială de patru săptămâni a trecut. Într-un memoriu către sistemul american văzut de CNBC, directorii au scris că 93% dintre restaurante au votat în favoarea extinderii.
Potrivit directorilor și datelor de trafic, promoția readuce clienții la restaurant. Potrivit unui raport de la Placer.ai, 25 iunie, ziua lansării meselor McDonald’s de 5 USD, a atras cu 8% mai multe vizite decât media medie de marți până acum în 2024. Modelul s-a repetat în zilele următoare, pe măsură ce lanțul și-a depășit media vizitelor zilnice până la zi. Placer.ai a constatat, de asemenea, că reducerile au contribuit la creșterea traficului către Buffalo Wild Wings, Starbucks și Chili’s.
Analistul Kalinowski Equity Research, Mark Kalinowski, a întrebat respondenții într-un sondaj trimestrial efectuat pe mai mult de 20 de francizați McDonald’s ce procent din vânzările lor au fost determinate de oferte de masă de 5 USD. Rata medie de răspuns a fost de 1,3%.
„Aceste răspunsuri pot sugera că oferta de masă de 5 dolari ar trebui să fie privită ca o inițiativă care poate ajuta să-i descurajeze pe unii clienți să plece în altă parte”, a scris Kalinowski într-o notă de cercetare miercuri despre descoperiri, mai degrabă decât să fie un mare promotor de vânzări.