
Căile de rulare de pe aeroportul LaGuardia din Queens, New York City, sunt pline de avioane de la United, JetBlue și Delta.
Bruce Bennett |. Getty Images
Companiile aeriene americane reduc capacitatea până la sfârșitul anului pentru a răci economia Supraofertă pe piața internă Acest lucru a dus la tarife mai mici și profituri mai mici, în ciuda cererii puternice de călătorie de vară. Pentru pasageri, acest lucru ar putea însemna că tarifele sunt pe cale să crească.
American Airlines a făcut „una dintre cele mai mari reduceri săptămânale de capacitate din industrie” săptămâna trecută, reducând capacitatea planificată pentru trimestrul al patrulea cu aproape 1%, a declarat Deutsche Bank într-un raport de duminică. Companiile aeriene se așteaptă în prezent ca numărul zborurilor să crească cu aproximativ 4% anual în ultimele trei luni ale acestui an.
„Deși reducerile generale sunt semnificative, ne așteptăm la noi reduceri de zboruri în următoarele săptămâni, deoarece companiile aeriene vor continua să-și perfecționeze programele”, a scris Michael Linenberg, analistul companiei aeriene Deutsche Bank, într-o notă.
Directorii companiilor aeriene din SUA constată o cerere puternică, dar un avalanș de zboruri pe piața internă din SUA îi obligă să anuleze planurile de creștere, ceea ce ar putea duce la creșterea tarifelor. Cel mai recent raport privind inflația din SUA de la începutul acestei luni a arătat că prețurile biletelor de avion au scăzut cu 5,1% față de anul trecut în iunie, în scădere cu 5,7% față de luna mai.
Dacă cererea de călătorie continuă să crească, reducerea capacității ar putea duce la creșterea tarifelor pentru consumatori și la creșterea profiturilor companiilor aeriene. Oferirea de tarife pe piață care sunt profitabile pentru companiile aeriene, dar acceptabile pentru consumatori este esențială pentru industrie, deoarece Consumatorii s-au retras În ceea ce privește cheltuielile în alte domenii.
Compararea performanței indicelui NYSE Arca Airline și a indicelui S&P 500.
Perspective pentru trimestrul al treilea delta și Unitate mai devreme luna asta investitori dezamăgițiDar CEO-ul lor a spus că se așteaptă ca reducerile de capacitate în industria americană să se materializeze în august, contribuind la rezultate. Southwest Airlines Venitul unitar, o măsură a veniturilor pe care le aduce o companie aeriană din volumul de zboruri pe care le zboară, este probabil să scadă în al treilea trimestru. Compania aeriană a declarat săptămâna trecută că va abandona în cele din urmă simbolul său model cu scaune deschise și introducerea de scaune cu spațiu suplimentar pentru picioare pentru a crește veniturile.
Linii aeriene americane A raportat joi o scădere cu 46% a profitului din trimestrul al doilea și a declarat că intenționează să reducă creșterea capacității în lunile următoare, după ce a crescut cu mai puțin de 1% în septembrie față de un an mai devreme.
„Capacitatea în exces a dus la un nivel de activitate de reducere mai mare decât ne-am așteptat”, a declarat directorul executiv, Robert Isom, într-un apel pentru venituri, săptămâna trecută Creștere de 3,5% în a doua jumătate a acestui an.
Companiile aeriene low-cost și cu discount au fost mai agresive în reducerea rutelor neprofitabile și în reducerea capacității. Deutsche Bank a declarat că companiile aeriene plănuiesc să scadă cu 2,2% în al patrulea trimestru, comparativ cu aceeași perioadă din 2023.
JetBlue Airwaysde exemplu, există eliminat Anul acesta am eliminat rutele care produc pierderi și am desfășurat avioane în perechi de orașe mai populare. Compania aeriană urmează să raporteze rezultatele înainte de deschiderea pieței marți.
companiile aeriene spiritÎn același timp, avertismentul precizează Pierderile depășesc așteptările Veniturile din al doilea trimestru din veniturile din afara biletelor, care includ taxe precum bagajele de cală și alocarea locurilor, au fost mai mici decât se aștepta.