July 29, 2024

Potrivit datelor Apptopia partajate cu CNBC, Temu a depășit Instagram, WhatsApp, Snapchat și Shein în Apple App Store din SUA în doar 17 zile de la lansare.

Stephanie Reynolds |. AFP |

Temu și Shein au făcut furori în Statele Unite, călcându-se pe o nebunie de marketing online, oferind consumatorilor bunuri ieftine din China, fie că este vorba de o pereche de pantofi de 3 USD sau de un smartwatch de 15 USD.

Creșterea aplicațiilor de cumpărături cu reduceri și magazinul TikTok din China ByteDance a creat o nouă competiție pentru companiile de comerț electronic din SUA Amazon, eBay și etsi.

Unii experți din industrie spun că creșterea lor este în mare parte rezultatul unei lacune comerciale, așa-numita „excepție de minimis”, care permite pachetelor în valoare de mai puțin de 800 de dolari expediate din China să intre în SUA fără taxe vamale. David Zapolsky, directorul de top al politicii publice al Amazon, a numit-o o „tendință îngrijorătoare” care ar trebui să fie analizată în continuare de autoritățile de reglementare din întreaga lume.

„Cred că există o problemă cu măsura în care unele dintre modelele lor de afaceri sunt subvenționate”, a spus Zapolski într-un interviu recent pentru CNBC, unde a vorbit pe larg despre companiile chineze „La nivel tactic, pentru prețul de sticker pe care îl puteți arată Există unele reguli cu prețurile de vânzare, dar nu cred că sunt întotdeauna aplicate.”

Conversația de la Temu și Shein săptămâna aceasta se va învârti în jurul câștigurilor din tehnologie, pe măsură ce Amazon se alătură Meta, eBay și Etsy în raportarea rezultatelor din al doilea trimestru. Investitorii vor fi atenți la orice comentarii și discuții despre impactul lui Temu și Shein asupra pieței de comerț electronic cheltuieli de publicitatecare a ajutat la impulsionarea expansiunii recente a Meta.

Sezonul câștigurilor din tehnologie a început prost săptămâna trecută. Marți târziu, scrisoare a raportat a bataie usoara Venituri, dar vânzările de anunțuri pe YouTube au fost sub așteptări, ceea ce a făcut ca stocul să scadă cu 5% miercuri. Tesla acțiune Cu 12% În acea zi, a fost cea mai mare scădere din 2020, deoarece profitul a ratat așteptările, iar veniturile auto au scăzut pentru al doilea trimestru consecutiv.

Calendarul acestei săptămâni include și conținut de la măr și Microsoftde asemenea Intel, Qualcomm, înfundat și pauză.

Partenerii de marketing Facebook discută despre posibila încetinire a publicității digitale

În raportul său de joi, Amazon se așteaptă ca veniturile companiei să crească cu aproximativ 11%, până la 148,6 miliarde de dolari, potrivit LSEG. Cu toate acestea, profitul net este de așteptat să crească cu 63% de la an la an, reflectând profiturile uriașe ale companiei. initiative de reducere a costurilorinclusiv eliminarea a zeci de mii de locuri de muncă.

Deși comerțul cu amănuntul nu mai este motorul de creștere al Amazon, este încă afacerea care reprezintă majoritatea veniturilor. În prezent, produsele vândute de către vânzători terți reprezintă mai mult de 60% din produsele vândute pe site. Aici intervin Temu și Shein, deoarece comercianții au acum noi modalități de a livra produse consumatorilor americani. Aceștia sunt capabili să ofere prețuri atât de mici, în parte pentru că eliberează intermediarii vânzând direct din fabricile din China către consumatori din întreaga lume și folosesc metode de livrare mai lente.

Lansat în SUA în 2017, Shein a devenit recent un mare succes Google Facebook stimulează expansiunea prin publicitate. este Evaluare raportata 66 de miliarde de dolari. Temu, proprietar Pinduoduo Holdingscare a debutat în SUA în 2022 și a investit rapid miliarde în marketing, mai ales prin „Fă cumpărături ca un miliardar” O reclamă TV difuzată în timpul Super Bowl-ului din acest an.

Confruntat cu concurența în creștere din partea lui Temu și Shein, Amazon continuă să-și accentueze capacitățile de livrare și să se concentreze pe viteză. CEO-ul Andy Jassy a remarcat în februarie că modificările recente aduse rețelei de livrare a companiei au permis Amazon să investească în livrare mai rapidă, extinzându-și în același timp gama de produse la prețuri accesibile, obținând astfel profit.

„Avem o vorbă: nu este greu să scazi prețurile, este greu să-ți permiti să scazi prețurile”, a spus Jassy la apelul pentru veniturile din al patrulea trimestru „Același lucru este valabil pentru adăugarea de opțiuni (preț mediu de vânzare). nu e greu să-ți permiti să oferi opțiuni ASP mai mici, dar totuși îi place economia.”

Despre avantajele economice ale lui Temu și Shein, oficiali din SUA, UE și din alte părți In considerare Închiderea lacunelor comerciale și creșterea tarifelor la bunuri mai ieftine ar putea submina creșterea continuă a acestor platforme.

Luni, 22 aprilie 2024, la New York, Statele Unite, un lucrător contractual Amazon a tras un cărucior cu pachete gata de livrare.

Angus Mordants |. Bloomberg |

Un purtător de cuvânt al Temu a declarat pentru CNBC într-o declarație că nu se bazează pe scutiri de minimis pentru creșterea sa. Reprezentantul a spus că prețurile site-ului sunt competitive, deoarece compania folosește un model de aprovizionare directă din fabrică care elimină „mulți intermediari și costurile asociate acestora”.

Shein nu a răspuns la o solicitare de comentarii.

Va continua boom-ul publicitar?

Meta are alte preocupări, deoarece există unele semne că Temu ar putea reduce cheltuielile de publicitate. Datele Barclays din mai au remarcat că numărul de cumpărători noi de pe Temu a atins un vârf în al treilea trimestru al anului 2023 și a scăzut anual în ultimele două trimestre. Este posibil ca Temu să-și fi ajustat eforturile de marketing pentru a se concentra mai degrabă pe cumpărătorii existenți decât pe noi valori în aplicație, a spus compania.

„Investitorii meta s-au îngrijorat de faptul că creșterea publicității de către agenții de publicitate chinezi, în special Temu, ar putea încetini, iar datele privind activările de noi cumpărători sugerează că unele dintre aceste preocupări sunt justificate și pot fi luate în considerare în al doilea trimestru, ceea ce sugerează o decelerare a creșterii veniturilor din publicitate de aproximativ 6 puncte procentuale”, a scris Barclays într-o notă către clienți în mai. Firma recomandă cumpărarea acțiunilor Meta.

În aprilie, Meta a lansat Prognoza mai slabă decât se aștepta, determinând scăderea prețului acțiunilor. Șefa de finanțe, Susan Li, a declarat la apelul privind veniturile că compania nu a cuantificat contribuția Chinei în trimestrul respectiv, dar ea a spus că veniturile din publicitate în regiunea Asia-Pacific au crescut cu 41% față de aceeași perioadă a anului trecut, devenind regiunea cu cea mai rapidă creștere. și jocurile conduc această tendință.

Un purtător de cuvânt al Meta a refuzat să comenteze această poveste.

eBay a respins sugestiile potrivit cărora rivalii chinezi vor prelua cote de piață, șeful executivului Jamie Iannone spunând analiștilor în mai că opțiunile sale diferențiate deosebesc site-ul. Între timp, Etsy Măsurile luate Subliniați rolul vânzătorilor săi în aprovizionarea sau crearea obiectelor de artizanat.

Temu are încă un „drum lung de parcurs” în preluarea cotei de piață de la operatorii de comerț electronic mai mari

Temu și Shein ar putea fi doar un fenomen pe termen scurt în Statele Unite. Oferte publice inițiale 2020. Apoi utilizatorii fug, iar afacerea se năruie. speranţă Fii dobandit La începutul acestui an, Qoo10 din Singapore a achiziționat compania pentru 173 de milioane de dolari.

Analiștii Bank of America au declarat într-un raport din mai că Amazon și Walmart Este cel mai „izolat” de concurenții chinezi.

„Datele privind timpul de tranzit sugerează că Temu/TikTok/Shein sunt lideri din industrie în urmă în ceea ce privește vitezele de transport, ceea ce ar putea limita tracțiunea în timp”, au scris analiștii: „Credem că reducerea timpilor de expediere va fi un factor important în competiția pe termen lung”.

Bank of America a spus că timpul de expediere al lui Temu este în medie de patru până la 22 de zile, în timp ce articolele lui Shein durează între trei până la 14 zile. Amazon a mărit viteza de expediere de la două zile la o zi sau mai puțin.

Potrivit statisticilor, Amazon este în continuare cel mai mare retailer online din Statele Unite și este de așteptat să reprezinte aproximativ 40% din vânzările de comerț electronic din SUA în acest an. marketer electronic. Cu toate acestea, deși este demult promovat Fiind „detailist cu cel mai mic preț din America”, Amazon a arătat că este bine conștient de popularitatea în creștere a lui Temu și Shein.

La un eveniment din iunie cu vânzătorii chinezi, Amazon spune că planifică Potrivit unei prezentări văzute de CNBC, compania va deschide un magazin cu reduceri care vinde în mare parte produse fără marcă la prețuri sub 20 de dolari.

Vitrina va folosi aceleași reguli minime folosite de platforme precum Temu și Shein, informație Rapoartele de luna trecută au citat o persoană familiară cu planurile companiei.

Zapolsky de la Amazon a spus că compania nu și-a luat încă o poziție cu privire la dacă parlamentarii ar trebui să limiteze transporturile de micro-volum. Indiferent de ce, a spus el, Amazon trebuie să câștige consumatorii.

„Știam că trebuie să concuram cu ei”, a spus Zapolsky, „și să oferim clienților încredere că primesc cea mai bună calitate și cel mai bun preț de la Amazon”.

ceas:Prime Day este evenimentul masiv de marketing al Amazon

Mark Mahaney de la Evercore ISI spune că Prime Day este marele eveniment de marketing al Amazon

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *