July 29, 2024

Pe 6 iulie 2024, restaurantul fast-food McDonald’s din Manhattan, New York.

Beata Zaouzel |. Fotografii cu Beata Zaouzernur |

După un al doilea trimestru provocator, McDonalds Directorii le-au spus operatorilor de restaurante și analiștilor că, în timp ce fac eforturi pentru extinderea ofertei, se reorientează asupra modului de a reangaja consumatorii prin oferte. Platforma sa de luat masa cu o valoare de 5 USD.

Într-un memoriu pentru sistemul american, obținut luni de CNBC, președintele companiei americane, Joe Erlinger, a declarat că McDonald’s va avea dificultăți să comercializeze produse la prețuri accesibile clienților, adăugând că se așteaptă că „provocările din industrie și competiția” vor continua pe tot parcursul anului. EllengerOperatorii sunt încurajați să privească spre anul viitor pentru a crea impuls pentru anul viitor, adăugând că „cultivarea unei mentalități pe termen lung este esențială pentru succesul unei companii”.

„Este posibil să întoarcem situația și să ne restabilim poziția de lider în valoare și accesibilitate, dar nu se poate întâmpla peste noapte”, a scris el, „Acest lucru se va realiza printr-o acțiune susținută și coordonată pentru a le arăta clienților că suntem On partea lor”.

Compania a raportat luni rezultate sub așteptările analiștilor atât cu privire la venituri, cât și la profit. Vânzările la același magazin au scăzut pe toate segmentele, inclusiv pe segmentele sale majore Piețele din SUA au scăzut cu 0,7%. Compania prognozase un trimestru dificil, iar acțiunile sale au crescut luni pe baza rezultatelor.

De asemenea, Ehlinger a recunoscut că compania „a căzut scurt” în unele zone din Statele Unite în acest trimestru. El a menționat că numărul clienților din același magazin a fost negativ pentru al patrulea trimestru consecutiv, iar numărul de articole pe tranzacție a scăzut la niveluri medii.

„Continuăm să pierdem cota de trafic pentru consumatorii cu venituri mai mici”, a scris el. Dar el a adăugat că încercarea mesei cu valoare a fost cea mai mare în rândul consumatorilor cu venituri mici și că percepțiile despre valoarea McDonald’s au început să se îmbunătățească.

companie își va extinde mesele cu valoare de 5 USD după primele patru săptămâni Gigantul fast-food spune că oferta conduce traficul înapoi către restaurantele sale. Într-un memoriu către sistemul american, obținut de CNBC săptămâna trecută, directorii au scris că aproape toate unitățile de afaceri, inclusiv 93% din restaurante, au votat pentru extinderea promoției dincolo de data sa de încheiere inițială la sfârșitul acestei luni. Majoritatea locațiilor se vor extinde până în august sau intenționează să voteze dacă să facă acest lucru, se spune în nota.

Ehlinger a părut să sugereze deciziile viitoare cu privire la extensii și produsele de valoare viitoare în nota de luni. Directorii au declarat în cadrul conferinței telefonice că francizații din SUA sunt într-o poziție financiară bună pentru a investi în produsul de valoare și că acum lucrează cu proprietarii pentru a evalua profitabilitatea lor generală.

„Valoarea și accesibilitatea fac parte din ADN-ul nostru de când ne-am deschis prima dată, dar trebuie, de asemenea, să reducem decalajul de accesibilitate și trebuie să continuăm să luăm măsuri pentru a le arăta clienților noștri că ascultăm… trebuie să continuăm să luăm măsuri, „A scris Ellinger în memoriu. Avem deja un plan solid pentru a doua jumătate a anului, dar urmează câteva decizii importante care ne vor permite să concuram și să construim un impuls și mai mare în ultimele cinci luni și în 2025.

McDonald’s nu a răspuns imediat la cererea de comentarii a CNBC.

Nu ratați aceste informații de la CNBC PRO

Profiturile și veniturile McDonald's scad așteptările pe măsură ce retragerea consumatorilor se intensifică

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *