July 29, 2024

Mâncarea Big Mac de la McDonald’s.

Lauren DeSica |. Getty Images

McDonalds Directorii au recunoscut luni că mesenii cred că prețurile companiei sunt prea mari, deoarece consumatorii cu venituri mai mici ezită după ani de inflație ridicată.

La apelul companiei privind veniturile din al doilea trimestru de luni, directorii au spus că adoptă o „abordare criminalistică” pentru a evalua prețurile și a încerca să creeze valoare. Performanța companiei a fost mai slabă decât se aștepta sezonul al doileaCâștigurile din vânzările la același magazin au scăzut în fiecare divizie.

„Recunoaștem că avem oportunități de a ne îmbunătăți execuția valorii pe mai multe piețe mari, inclusiv în S.U.A. Consumatorii continuă să ne vadă drept lider în valoare în comparație cu concurenții noștri principali, dar este clar că diferența dintre liderii valorii s-a redus recent.

Kempczinski a spus că creșterea prețurilor îi face pe consumatori să-și reconsidere obiceiurile de cumpărare.

Lanțurile de fast-food se luptă pe măsură ce prețurile cresc și consumatorii reduc cheltuielile Atrageți meseni cu venituri mici. Un sondaj recent LendingTree a arătat că mai mult de 60% dintre respondenți au spus că au redus cheltuielile pentru fast-food, deoarece erau prea scumpe.

Directorii McDonald’s au declarat, în cadrul unui apel privind veniturile, că mesenii cu venituri mici nu trec de la lanț la alte restaurante fast-food, ci mănâncă mai puțin frecvent pe majoritatea piețelor globale ale companiei. Compania a descoperit că consumatorii se retrăgeau nu doar în SUA, ci la nivel global, în special în gospodăriile de pe piețele europene.

„În cele din urmă, ne așteptăm ca clienții să continue să simtă strângerea economiei și un cost mai ridicat al vieții într-un mediu extrem de competitiv cel puțin în următoarele trimestre”, a spus președintele McDonald’s din SUA, Joe Ehlinger. „Ca rezultat, credem Luarea în considerare a acestor factori este esențială pentru extinderea cotei de piață și restabilirea creșterii durabile a mărcii, condusă de numărul de invitați.”

McDonald’s a decis săptămâna trecută extindeDupă o perioadă inițială de patru săptămâni pentru mesele sale în valoare de 5 USD, compania a spus că a adus clienții înapoi la restaurantele sale. Nouăzeci și trei la sută dintre francizații companiei s-au angajat să extindă oferta și mai mult în vară.

25 iunie este ziua lansării meselor McDonald’s de 5 USD. Retrage cu 8% mai multVizitele de marți și-au depășit media vizitelor de până acum în 2024, iar în următoarele câteva zile, lanțul și-a depășit vizitele zilnice de la începutul anului, potrivit unui raport de la Placer.ai Averging, acest model se repetă.

Vânzările planurilor de masă de 5 USD au depășit așteptările, a spus Erlinger. Cu cele mai mari rate în rândul consumatorilor cu venituri mai mici, afacerea crește percepția mărcii asupra accesibilității valorii. Oferta a început, de asemenea, să crească numărul de oaspeți, dar nu s-a tradus încă în creșterea vânzărilor, au declarat directorii companiei la o conferință telefonică.

Masa cu valoare de 5 USD se lansează cu câteva zile înainte de sfârșitul sezonului 2.

„Timp de 70 de ani, suntem lider în valoare, pentru că asta reprezintă brandul și, sincer, avem un avantaj competitiv subiacent prin faptul că putem cumpăra produse la un preț mai mic decât oricine altcineva din industrie.” spuse Kempczinski. “Cheia este că știm cum să o facem. Am scris manualul despre valoare și lucrăm cu francizații noștri pentru a face ajustările necesare.”

— Amelia Lucas și Kate Rogers de la CNBC au contribuit la raportare

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *