Pavlo Gonchar |
Noul director executiv al Vanguard Group a declarat luni că gigantul de gestionare a activelor s-ar putea baza pe inteligența artificială pentru a-și îmbunătăți experiența în serviciul clienți.
Vanguard, cunoscută drept o companie de brokeraj cu costuri reduse și prietenoasă cu investitorii, a fost criticată pentru serviciul său pentru clienți în ultimii ani. Una dintre plângerile frecvente în forumurile online este dificultatea de a ajunge telefonic la reprezentanții Vanguard.
CEO-ul Salim Ramji i-a spus luni lui Bob Pisani de la CNBC că îmbunătățirea experienței clienților „este o prioritate de top pentru mine” și că inteligența artificială pare a fi un viitor promițător. Modalități de a ajuta.
„Multe dintre îmbunătățirile pe care le-am văzut recent în unele dintre experiențele clienților noștri se datorează aplicării învățării automate sau a instanțelor de inteligență artificială”, a spus Ramji, care preia oficial compania. Rolurile de top din 8 iulie.
CEO-ul a indicat planificarea scenariilor și integrarea digitală ca domenii în care AI poate ajuta.
„Efectuăm o serie de experimente pe teren și piloți de teren”, a spus el.
Ramji se alătură Vanguard de la rivalul BerRock, devenind primul CEO extern al managerului de active, care valorează aproximativ 9 trilioane de dolari. Compania cu sediul în Malvern, Pennsylvania a fost o forță cheie în reducerea costurilor de investiții încă de la înființarea sa în anii 1970. Vanguard este deținută în mod privat de clienții săi și lansează de obicei noi produse și servicii mai lent decât unii dintre colegii săi de pe piața publică.
Noul director executiv nu a dat nicio indicație că plănuiește o schimbare culturală majoră la Vanguard, fondată de pionierul fondului de indici Jack Bogle. De exemplu, Ramji a spus că nu are de gând să lanseze un fond tranzacționat la bursă Bitcoin, ceea ce a fost BlackRock are un succes enorm.
„Sper să mențin în continuare scopul și misiunea companiei”, a spus Ramji.