July 30, 2024

Pe 22 iulie 2024, un Airbus A321 a zburat la Farnborough International Air Show din Regatul Unit.

Toby Melville |

FARNborough, Anglia – Sute de comenzi de avioane plasate în ultimii ani nu au apărut la cel mai mare spectacol aerian din acest an. În schimb, accentul este pus pe luptă companie boeing și airbus Creșteți producția de avioane, răspunzând în același timp la impactul fluctuațiilor de producție cauzate de epidemie.

Analiștii spun că multe dintre probleme, în special formarea personalului nou, vor dura ani de zile pentru a se rezolva, ceea ce înseamnă că companiile aeriene, furnizorii și producătorii înșiși se vor confrunta cu dureri de cap persistente și cu o lipsă de motoare noi, mai eficiente din punct de vedere al consumului de combustibil.

Ihssane Mounir, vicepreședintele Boeing pentru lanțul global de aprovizionare și producție, a declarat: „Din perspectiva bazei noastre de aprovizionare și a companiilor aeriene, nu ne-am îndeplinit angajamentele față de acestea în ceea ce privește oportunitatea și predictibilitatea, ceea ce este un sentiment corect.” Evident, oamenii încep să-și facă propriile planuri și propriile lor bănuieli. “

Planurile de parcurs de producție pentru lunile următoare vor fi lansate în această săptămână, Airbus raportând rezultate trimestriale marți și Boeing Co. miercuri. Analiștii de pe Wall Street se așteaptă ca Boeing să piardă din nou bani în al doilea trimestru și, posibil, în următorul. Airbus și-a redus obiectivul de livrare pentru acest an.

Ordine moderată

Potrivit statisticilor, la show-ul aerian care s-a încheiat vineri, Boeing a primit un total de 96 de comenzi și angajamente, inclusiv vânzări anterior stabile, în timp ce Airbus a primit 266 de comenzi, cu mult sub cele 826 de comenzi din cadrul Paris Air Show de acum un an. Paris și Farnborough găzduiesc alternativ Expo în fiecare an.

Unul dintre cei proeminenti este Comenzile Korean Air Se aplică până la 50 de aeronave Boeing cu fustă largă, inclusiv 777X, pentru care Boeing lucrează pentru certificarea de reglementare. Compania aeriană a comandat și avioane Airbus A350-1000. În timp ce ambii producători se confruntă cu presiunile de producție, directorul executiv al Korean Air, Walter Cho, a glumit în timpul semnării comenzii Boeing: „Oricine vine primul, oricine ajunge la timp, va fi nava noastră emblematică”.

Citiți mai multe știri ale companiei aeriene CNBC

Volumul comenzilor în timpul spectacolului a fost lent, deoarece avioanele cu corp îngust, precum Boeing 737 Max și Airbus A321neo, au fost vândute în mare parte de ambii producători pentru o mare parte a deceniului. Restul Boeing totalizează aproape 5.500 de avioane, în timp ce Airbus are peste 8.000 la comandă. Multe companii aeriene din liniile aeriene Unite Pe măsură ce turismul revine în timpul epidemiei, Air India și-a rezervat și noi comenzi de avioane.

Boeing a fost deosebit de discret la spectacolul aerian – nu aduce nicio aeronavă comercială pentru demonstrații de zbor, ci se concentrează în schimb pe siguranța acestora. criză și crea probleme. Boeing, cu sediul în Arlington, Virginia, încearcă să mărească producția principalului său avion Max la aproximativ 38 de avioane pe lună, iar investitorii vor căuta săptămâna aceasta indicii cu privire la momentul în care aceste obiective pot fi atinse.

Airbus își prezintă noul avion cu corp îngust cu rază de acțiune ultra-lungă Airbus A321XLR,Aceasta este Certificat de agențiile europene de reglementare Cu câteva zile înainte de spectacol.

lipsa de piese

Ihssane Mounir, vicepreședinte senior, vânzări comerciale și marketing la Boeing, participă la o conferință de presă cu directorul comercial al AerCap, Peter Anderson, la Farnborough International Air Show, pe 19 iulie 2022, în Farnborough, Anglia.

Matthew Childs |

Christian Scherer, directorul executiv al afacerii de avioane comerciale a producătorului european, a declarat că Airbus adoptă o „abordare mai pragmatică decât oricând” prin desfășurarea a peste 200 de ingineri în lanțul de aprovizionare printre furnizori.

„Nu dorim să vedem o altă situație în viitor în care lanțurile de aprovizionare să nu creadă ceea ce le spunem, indiferent dacă creștem sau încetinim industria”, ne-a spus Scherer.

Airbus a declarat luna trecută că își va reduce obiectivul de livrare a aeronavelor pentru acest an și a spus că va încetini creșterea planificată a producției, invocând „probleme specifice lanțului de aprovizionare în curs, în principal în motoare, aerostructuri și echipamente de cabină”.

Între timp, pe lângă problemele legate de lanțul de aprovizionare, Boeing încearcă să treacă peste o criză de siguranță cauzată de un blocaj al ușii spart în ianuarie și o serie de defecte de fabricație care au încetinit producția.

Muncitori noi, salarii mici în atenție

Producția de noi avioane a fost îngreunată de pierderea lucrătorilor calificați care au fost fie disponibilizați, fie pensionați anticipat pe fondul scăderii transportului aerian a pandemiei de Covid-19. Producătorii trebuie acum să formeze noi lucrători – o provocare majoră.

„Cred că aceasta este o întrebare de trei până la cinci ani”, a spus Kevin Michaels de la firma de consultanță AeroDynamic Advisory. „Salariile trebuie reajustate pentru a face industria mai atractivă pentru muncitori”.

Munir de la Boeing a recunoscut că salariile mai mici reprezintă o problemă mai jos în lanțul de aprovizionare și a spus că Boeing însăși ar trebui să investească în formarea lor.

„Nu există nicio îndoială”, a spus el. „Nu cred că acești furnizori mai mici, care sunt esențiali pentru ecosistem, pot suporta această povară. Trebuie să ne folosim din nou bilanțul și să o facem singuri la un nivel superior. Va da roade.”

Delphine Bazaud, șefa lanțului de aprovizionare industrial și operațiuni digitale la Airbus, a declarat că pregătirea noilor lucrători din industria aerospațială, cum ar fi „brutarii, măcelarii, oameni care lucrează în domenii foarte diferite ale afacerii” va necesita mai mult timp.

Michaels de la Aerodynamics Consulting prezice că, în cazul Statelor Unite, mai multe locuri de muncă în domeniul aerospațial se vor muta în cele din urmă în străinătate „oriunde este disponibilă forța de muncă”.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *