
Carlos Tavares, CEO al gigantului auto Stellantis, vorbește cu reporterii la un eveniment media comun între Stellantis și Zero Sports Cars în Hangzhou, provincia Zhejiang, estul Chinei, pe 14 mai 2024.
– |. AFP |
Detroit – Producător de automobile Strantis Compania intenționează să își reducă din nou numărul de angajați din SUA printr-o gamă largă de achiziții voluntare pentru a reduce costurile și a crește profiturile.
Compania a spus într-un e-mail adresat angajaților marți dimineață că va oferi un pachet voluntar de indemnizație angajaților americani care nu fac parte din sindicat „în anumite funcții la nivel de vicepreședinte și mai jos”.
Compania a raportat Rezultate dezamăgitoare ale primei reprize Acesta a spus săptămâna trecută că concedieri involuntare ar putea avea loc dacă nu participă destui angajați la programul de cumpărare. Angajații eligibili vor primi un e-mail la jumătatea lunii august cu instrucțiuni despre cum să obțină oferta personalizată, se arată în comunicat.
Stellantis confirmă planul de achiziție, anunțat pentru prima dată de știri auto, marți devreme după-amiaza.
„În vreme ce Stellantis continuă să combată presiunile inflaționiste și, mai important, să ofere consumatorilor vehicule accesibile și de înaltă calitate, rămânem angajați să luăm măsurile necesare pentru a reduce costurile și pentru a proteja viitorul pe termen lung al companiei”, a spus compania într-un comunicat. . dezvoltare durabilă.
CEO-ul Stellantis, Carlos Tavares misiune de reducere a costurilor Compania a fost înființată în ianuarie 2021 prin fuziunea dintre Fiat Chrysler și PSA Group din Franța. .
Măsurile de economisire a costurilor includ remodelarea lanțului de aprovizionare și a operațiunilor companiei, precum și reducerile anterioare de locuri de muncă.
„Ne angajăm să executăm strategia noastră „Dare Forward 2030” și trebuie să continuăm să ne adaptăm prin eficientizarea operațiunilor și găsirea de eficiențe pentru a ne îmbunătăți competitivitatea pentru a ne asigura sustenabilitatea viitoare”, a spus compania într-un e-mail marți și creștere.
Mai mulți directori seniori ai Stellantis au declarat anterior pentru CNBC că disponibilizările timpurii au fost dificile, dar eficiente. Alții, care au vorbit sub rezerva anonimatului din cauza impactului potențial, au descris activitățile ca fiind extenuante și chiar excesive.
Tavares a respins săptămâna trecută sugestiile conform cărora eforturile masive de reducere a costurilor ale companiei cauzează probleme producătorului auto.
“Când nu livrați din orice motiv… s-ar putea să doriți să găsiți un țap ispășitor. Este ușor să reduceți bugetul. Este greșit”, a spus Tavares.
Potrivit documentelor publice, din decembrie 2019 până la sfârșitul anului 2023, Stellantis a concediat 15,5% dintre angajați, adică aproximativ 47.500 de angajați. Disponibilizări suplimentare în SUA și Italia în acest an care implică mii de muncitori din fabrici au stârnit indignarea sindicatelor din ambele țări.
Stellantis a implementat ultima dată un program de cumpărare voluntară în noiembrie, oferind ofertele aproximativ jumătate dintre lucrătorii săi cu guler alb din SUA.