CEO-ul Delta Air Lines, Ed Bastian, a fost intervievat la New York, Statele Unite, luni, 7 noiembrie 2022.
Gina Moon |. Bloomberg |
Delta Airlines Directorul executiv Ed Bastian a declarat că o întrerupere masivă a IT la începutul acestei luni, care a lăsat blocați mii de clienți, va costa compania 500 de milioane de dolari.
Bastian a spus că cifra reprezintă nu doar venituri pierdute, ci „zeci de milioane de dolari în compensații și cheltuieli hoteliere pe zi” pe parcursul a cinci zile.
Compania aeriană anulează mai mult de 4.000 de zboruri, deoarece o eroare provoacă o întrerupere a curentului grevă în masă Actualizările de software au durat de mii de ori Microsoft Sistemele din întreaga lume sunt offline. Bastian a spus că compania a trebuit să resetați manual 40.000 de servere.
Alte companii aeriene și-au revenit mai repede, în timp ce perturbările în cascadă ale Delta și reacția clienților s-au declanșat ancheta De către Departamentul de Transport al SUA.
Bastien a călătorit la Paris săptămâna trecută și a spus CNBC:cutie de țipeteMiercuri, compania aeriană va solicita daune pentru întrerupere, adăugând: „Nu avem de ales”.
“Dacă vrei să intri în ecosistemul Delta mai întâi din punct de vedere tehnologic, trebuie să testezi ceea ce ai. Nu poți intra în operațiuni critice 24/7 și să ne spui că avem o eroare”, a spus Bastian.
Până acum, a adăugat Bastian, CrowdStrike nu a oferit Delta niciun ajutor financiar în afară de furnizarea de consultanță gratuită pentru a face față consecințelor întreruperii.
Delta Air Lines luni Angajați un avocat reputat David Boies solicită despăgubiri de la CrowdStrike și Microsoft. Boyce este cel mai bine cunoscut pentru că a reprezentat guvernul SUA în cazul său de referință antitrust împotriva Microsoft.
Perturbarea este o dezamăgire rară pentru o companie aeriană care s-a poziționat ca companie aeriană. companie aeriană premium Dintre companiile aeriene din SUA, profitabilitatea și performanța la timp sunt printre cele mai bune.
„Trebuie să ne protejăm acționarii. Trebuie să ne protejăm clienții, angajații noștri de pierderi, nu doar de costuri, ci de pierderea mărcii, de pierderea reputației și de pierderea conductei fizice”, a spus Bastian.
Aceasta este o știre de ultimă oră. Vă rugăm să verificați din nou pentru actualizări.