July 31, 2024

Sigla StubHub este situată la sediul său din San Francisco.

Andre Sokolow |. Image Alliance |

Procurorul general din Washington, D.C., Brian Schwalb, a dat în judecată platforma de bilete online StubHub miercuri, acuzând prețuri înșelătoare și neloiale.

Procesul susține că StubHub a folosit reclame înșelătoare pentru tarife mici pentru a atrage consumatorii care ar plăti mai mult după ce au trecut printr-un proces dificil de plată.

„Nu a fost un accident, StubHub și-a ascuns în mod deliberat prețurile reale pentru a crește profiturile în detrimentul clienților săi”, a spus Schwalb într-un comunicat.

Platforma de bilete, evaluată la peste 16 miliarde de dolari, a luat în considerare o ofertă publică inițială de vară. Cu toate acestea, la începutul acestei luni, compania a anunțat că va face acest lucru Amânarea ofertei publice inițiale până după Ziua Muncii, invocând condiții dificile de piață.

Procesul procurorului general susține că platforma de ticketing a folosit un sistem numit „drip pricing” care folosea numărătoare inversă pentru a crea un fals sentiment de urgență. Plângerea susține că StubHub a crescut semnificativ „taxele de livrare și servicii” fără o explicație adecvată.

Procesul vine pe fondul criticilor din partea consumatorilor și a parlamentarilor cu privire la taxele ascunse sau „nedorite” percepute de vânzătorii de bilete. Alte companii, inclusiv companiile aeriene, s-au confruntat și cu acuzații de prețuri înșelătoare.

Procuratura generală a declarat în proces că, din 2014 până în 2015, StubHub a folosit „prețuri generale”, în care prețurile anunțate includ taxe obligatorii. Plângerea susține că StubHub a făcut-o Atribuiți aleatoriu consumatorii perioadei de testare la unul dintre cele două modele. Compania a constatat că consumatorii au mai multe șanse să cumpere bilete și să le cumpere la un preț mai mare dacă taxele erau ascunse până la încheierea procesului de casă, se arată în proces.

„Districtul Columbia este afectat în special de comportamentul ilegal al StubHub, deoarece rezidenții și vizitatorii din Washington, D.C. cheltuiesc mai mult pe cap de locuitor pe divertisment live decât multe alte orașe din Statele Unite”, a spus Procuratura Generală.

Într-un exemplu, reclamația arată o pereche de bilete anunțate la 178 USD per bilet sau 356 USD pentru o pereche. Pe măsură ce timpul a trecut, pagina de checkout a arătat că prețul total al celor două bilete a crescut cu aproximativ 40%, la 497 USD.

„StubHub nu explică niciodată consumatorilor pe parcursul procesului de cumpărare cum este calculat costul achiziției unui anumit bilet”, se arată în plângere.

Biroul AG a declarat că StubHub a vândut peste 5,5 milioane de bilete consumatorilor din regiune din 2015 și a încasat aproximativ 118 milioane de dolari în taxe ascunse.

Compania se confrunta si ea proces colectiv federal Acesta a fost acuzat în ianuarie că a induce în eroare în mod deliberat clienții cu privire la prețurile biletelor.

De la lansarea sa în 2000, StubHub a fost unul dintre cei mai buni jucători din industria biletelor.

Cofondatorul Eric Baker și compania sa Viagogo l-au recâștigat pe vânzătorul de bilete de la eBay în 2020, printr-o afacere de 4 miliarde de dolari.

Nu ratați aceste informații de la CNBC PRO

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *