
Un semn este văzut pe standul Boeing în ziua deschiderii Farnborough International Air Show 2024 din sud-vestul Londrei, pe 22 iulie 2024.
Justin Tallis |. AFP |
companie boeing Pierderile au fost mai mari în al doilea trimestru, iar veniturile au fost sub așteptările analiștilor, deoarece avioanele sale comerciale și programele de apărare au continuat să se lupte.
Iată cum performanța Boeing în trimestrul al doilea în comparație cu estimările elaborate de London Stock Exchange Group (LSEG):
- Pierdere pe acțiune: 2,90 USD ajustat pe acțiune față de 1,97 USD ajustat pe acțiune
- sursa de venit: 16,87 miliarde USD față de 17,23 miliarde USD
„În ciuda unui trimestru dificil, am făcut progrese substanțiale în consolidarea sistemului nostru de management al calității și în poziționarea companiei pentru viitor”, a declarat directorul executiv Dave Calhoun în raportul de venituri de miercuri.
Boeing a raportat o pierdere netă de 1,44 miliarde dolari, sau 2,33 dolari pe acțiune, în perioada de raportare, comparativ cu o pierdere de 149 milioane dolari, sau 25 de cenți pe acțiune, în aceeași perioadă a anului trecut. Pe o bază ajustată, compania a pierdut 2,90 USD pe acțiune, cu aproape 1 USD pe acțiune mai puțin decât se așteptau analiștii, potrivit LSEG.
Veniturile au scăzut cu 15% la 16,87 USD în trimestrul respectiv.
Boeing încearcă să-și recapete picioarele după ce un blocaj de uși a izbucnit la un 737 Max aproape nou la începutul acestui an, reaprinzând controlul suplimentar din partea autorităților de reglementare și încetinind și mai mult livrările de avioane noi, mai eficiente din punct de vedere al combustibilului, către companiile aeriene.
Livrările și producția în scădere au întârziat unele dintre obiectivele financiare ale Boeing.
Directorul financiar Brian West a avertizat în mai că compania va continua să ardă numerar în al doilea trimestru, similar cu primul trimestru, în principal din cauza ratelor de producție și livrare mai mici decât cele așteptate.
Miercuri, producătorul a raportat un flux de numerar liber în al doilea trimestru de 4,3 miliarde de dolari negativ.
Boeing și-a produs cele mai vândute avioane Max la o rată de 20 pe lună în ultimele luni, cu mult sub ținta sa de 38 pe lună.
Directorul executiv al Boeing Commercial Airplanes, Stephanie Pope, a declarat reporterilor la începutul acestei luni, înainte de show-ul aerian din Farnborough din suburbia Londrei, că compania lucrează pentru a face schimbări de durată în formarea și controlul calității, recunoscând că a lăsat clienții să fie dezamăgiți.
„Am avut impact asupra afacerii lor, dar nu ne-am îndeplinit promisiunile și nu am fost partenerul la care se așteptau și aveau nevoie să fim”, a spus ea. „Acest plan nu este un plan de trei luni”, a spus Pope. „Eu îl numesc transformator pentru că unele dintre aceste acțiuni durează ani.”
Celelalte unități de afaceri ale Boeing se confruntă, de asemenea, cu depășiri de costuri și întârzieri, cum ar fi unitatea sa de apărare, care construiește două avioane Boeing 747 care vor servi drept Air Force One, dar are întârziere.
Aceasta este o știre de ultimă oră. Vă rugăm să verificați din nou pentru actualizări.