
Jacques Silva |. Getty Images
Yuan Acțiunile au crescut cu 6% joi, după ce compania a raportat câștiguri. Raport financiar al doilea trimestru Acest lucru a depășit așteptările de pe Wall Street și a oferit o prognoză optimă a veniturilor.
Meta a declarat miercuri seara că veniturile trimestriale au crescut cu 22%, până la 39,07 miliarde de dolari, de la 32 de miliarde de dolari cu un an mai devreme. Analiştii se aşteptau la venituri de 38,31 miliarde de dolari, potrivit LSEG.
Profitul net a crescut cu 73%, la 13,47 miliarde dolari, sau 5,16 dolari pe acțiune, de la 7,79 miliarde dolari sau 2,98 dolari pe acțiune, cu un an mai devreme, reflectând o reducere masivă a costurilor începută la sfârșitul anului 2022. Cota de venit este de 4,73 USD.
Meta a estimat venituri pentru trimestrul al treilea de 38,5 miliarde dolari până la 41 miliarde dolari, cu 39,75 miliarde dolari la mijloc, peste estimarea medie a analiştilor de 39,1 miliarde dolari.
CEO Yuan Mark Zuckerberg Directorul financiar Susan Li le-a spus investitorilor companiei cheltuieli grele Investițiile în inteligența artificială au dat deja rezultate inițiale.
„Cred că există o mulțime de beneficii în modul în care îmbunătățește recomandările, îi ajută pe oameni să găsească un conținut mai bun și face experiența publicitară mai eficientă”, a spus Zuckerberg la apelul privind veniturile. „Aceste produse sunt deja extinse munca de informații va îmbunătăți acest lucru”.
Analiștii de la Baird au spus că afacerea Meta rămâne puternică și continuă să beneficieze de „mai mulți ani de investiții legate de inteligența artificială”.
Cele mai recente progrese ale Meta în inteligența artificială vor debloca oportunități de venituri prin niveluri mai ridicate de conversie a reclamelor, noi asistenți digitali și crearea de conținut multimodal, au scris ei într-un raport.
„Recomandăm o schimbare a simbolului la „AIAI””, au scris analiștii într-o notă de miercuri.
Analiștii Bank of America au declarat într-un raport că ei cred că Meta este cel mai bun joc de inteligență artificială în domeniul internetului de consum. Ei au spus că există dovezi că tehnologia conduce la o creștere puternică în publicitate și la creșterea utilizatorilor de aplicații de bază, în special a publicului mai tânăr.
Analiștii au remarcat că cheltuielile de capital ale Meta sunt în creștere din cauza cheltuielilor cu infrastructura AI, dar generează „rezultate tangibile de afaceri”. Există, de asemenea, produse AI generative mai noi, care au potențialul de a crea oportunități de venituri de-a lungul multor ani, au spus aceștia.
Meta a spus că cheltuielile de capital în acest an vor fi între 37 și 40 de miliarde de dolari. Limita inferioară a intervalului era anterior de 35 de miliarde de dolari.
Viteza de execuție a lui Meta este „probabil cea mai bună dintre orice companie din spațiul de publicitate digitală”, au scris analiștii Barclays într-o notă de miercuri.
„În acest moment, comunitatea de investiții oferă META și tuturor hyperscalers-ului un permis, permițându-ne să vedem o creștere a capitalului AI, dar va duce la o mulțime de produse noi interesante care nu sunt luate în considerare în prognozele de venituri”, au scris analiștii Barclays.
— Michael Bloom și Jonathan Vanian de la CNBC au contribuit la acest raport
ceas: Meta este lider în reproiectarea afacerilor cu inteligență artificială
