August 1, 2024

CEO-ul Amazon, Andy Jassy, ​​vorbește la GeekWire Summit-ul de marți, 5 octombrie 2021, la Seattle, Washington, SUA.

David Ryder |. Getty Images

Amazon a citat un ciclu de știri neobișnuit de încărcat ca unul dintre factorii determinanți din spatele previziunii sale slabe de venituri.

Într-un interviu telefonic cu reporterii despre situația companiei, Raportul privind veniturile din al doilea trimestru Joi, directorul financiar al Amazon, Brian Olsavsky, a declarat că compania se așteaptă ca unul dintre motivele scăderii cumpărăturilor online din acest trimestru să fie distragerea atenției consumatorilor. Jocurile Olimpice de la Paris, care au început luna trecută, și viitoarele alegeri prezidențiale din 2024 din noiembrie.

a mai subliniat Olsavsky tentativa de asasinat Fostul președinte Donald Trump vorbește la un miting din Pennsylvania înainte de Convenția națională republicană de luna trecută.

„Perioada de atenție a clienților este limitată”, a spus Olsavsky. „Când se întâmplă ceva de mare profil sau tentativa de asasinat de acum câteva săptămâni, vezi că oamenii își îndreaptă atenția către știri. Este mai mult o distragere a atenției”.

Amazon a declarat că se așteaptă la venituri de la 154 la 158,5 miliarde de dolari în al treilea trimestru care se încheie în septembrie. Punctul de mijloc al acestui interval a fost de 156,25 miliarde de dolari, sub estimările consensuale de 158,24 miliarde de dolari, potrivit LSEG. Îndrumarea dezamăgitoare, împreună cu veniturile mai mici decât cele așteptate în trimestrul al doilea, au făcut ca prețul acțiunilor Amazon să scadă cu mai mult de 7% în tranzacțiile după orele de program.

Un ciclu haotic de știri nu este singurul factor care afectează modelele de cheltuieli ale consumatorilor, iar directorii companiei nici măcar nu au abordat subiectul în timpul convorbirii trimestriale cu analiștii privind veniturile.

O problemă importantă pe care o abordează este că cumpărătorii continuă să fie precauți la cheltuieli din cauza provocărilor economice. CEO-ul Andy Jassy a declarat la un apel al analistului că consumatorii cumpără articole mai ieftine, ceea ce înseamnă că prețul mediu de vânzare (ASP) al produselor vândute este mai mic.

„Clienții vor continua să scadă prețurile ori de câte ori este posibil”, a spus Jassy. „Pentru noi, articolele discreționare, cu prețuri mai mari, cum ar fi computerele, electronicele sau televizoarele, cresc mai repede decât vedem în altă parte a industriei, dar într-un ritm mai rapid decât vedem într-o economie mai puternică. Fii încet.

Olsavsky a spus într-un apel din presă că consumatorii „continuă să fie precauți” și pun mai mult accent pe cumpărarea de produse de zi cu zi, ceea ce ajută la explicarea de ce veniturile Amazon în acest trimestru au fost „puțin scurte”.

Alte companii de comerț electronic au făcut observații similare. wayfel Am văzut o încetinire Achizițiile de bunuri de uz casnic au crescut din cauza inflației și a stagnarii pieței imobiliare. etsi CEO Josh Silverman spus în interviu „Acesta este o perioadă grea pentru consumatori” și „fiecare industrie vede cu adevărat acest lucru”, a spus „Squawk Box” de la CNBC, după ce veniturile din al doilea trimestru au fost publicate miercuri.

Când vine vorba de Jocurile Olimpice, pierderea Amazon este câștigul NBCUniversal. Compania, care deține CNBC, a declarat în această săptămână că veniturile din publicitate din difuzarea Jocurilor Olimpice de la Paris vor ajunge la cel puțin 1,25 miliarde de dolari.

„Peste 70% dintre agenții de publicitate pentru Jocurile Olimpice de vară din 2024 sunt clienți noi, aproape 500 de milioane de dolari provenind de la sponsori pentru prima dată”, a spus compania într-un comunicat. afirmație Miercuri.

Pentru Amazon, acesta este doar un fenomen pe termen scurt, dar Olsavsky a spus că este o prognoză dură.

„De multe ori, achizițiile sunt întârziate și știi că oamenii se vor întoarce și vor cumpăra ceea ce vor cumpăra”, a spus el.

Dezvăluit: Compania-mamă CNBC NBCUniversal deține NBC Sports și NBC Olympics. NBC Olympics este deținătorul drepturilor din SUA pentru toate Jocurile Olimpice de vară și de iarnă până în 2032.

ceas:Retragerea Amazon este o oportunitate de cumpărare

Scott Devitt de la Wedbush spune că retragerea Amazon este o oportunitate de cumpărare

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *