August 1, 2024

Kohl intenționează să deschidă 200 de magazine Babies R Us în magazinele sale până la sfârșitul lunii septembrie. Retailerul va vinde o varietate de produse pentru bebeluși, inclusiv cărucioare, scaune auto și pătuțuri.

Politețe: a lui Cole

Woodland Park, New Jersey— a lui Kohl Gândind mic pentru a crește vânzările.

Retailerul va deschide magazine Babies R Us în magazinele existente la nivel național începând cu această săptămână, cu intenții să deschidă 200 de magazine până la sfârșitul lunii septembrie. Magazinele vor vinde o varietate de produse pentru copii pe care compania nu le-a oferit niciodată până acum, inclusiv șampon, cărucioare și scaune auto. Kohl’s vindea anterior doar îmbrăcăminte pentru copii.

Odată cu mutarea, retailerul din Wisconsin își propune să răspundă mai mult nevoilor familiilor tinere, fie că își renovează casele, se pregătesc pentru întoarcerea la școală sau se pregătesc pentru o nouă adăugare. Cele mai multe dintre cele aproximativ 1.170 de magazine ale comerciantului cu amănuntul sunt situate în mall-uri suburbane, ceea ce face ca părinții ocupați să facă comisioane sau să cumpere alimente sunt un drum scurt cu mașina.

Pe lângă categoria bebeluși, și Kohl’s extinde varietatea acesteia Decor, cadouri și articole de impuls. Directorul executiv, Tom Kingsbury, a estimat la sfârșitul lunii mai că aceste categorii extinse, inclusiv Babies R Us, ar reprezenta „o oportunitate de vânzări de peste 2 miliarde de dolari” în următorii câțiva ani.

Cu toate acestea, demografia Americii nu a lucrat în favoarea lui Cole. Au fost 3,59 milioane de nașteri în Statele Unite anul trecut, potrivit datelor provizorii de la Centrul Național pentru Statistică în Sănătate. Acesta este cel mai mic număr de nașteri din ultimii 40 de ani.

Ofițerul șef de merchandising, Nick Jones, a prezentat primul magazin Babies R Us în timpul unui tur al magazinului din New Jersey, miercuri. Clienții care trec prin locație pot vedea și simți multe dintre articolele cu prețuri mai mari, cum ar fi cărucioare, pătuțuri și scaune înalte, în afara cutiilor de carton. Magazinul oferă multe mărci celebre pentru copii, inclusiv Hatch, Frida, Graco și Baby Bjorn.

Cumpărătorii online au văzut și Babies R Us pe site-ul Kohl în ultimele săptămâni. Compania a spus că are de două ori mai multe articole pe site-ul său decât cele aproximativ 800 până la 1.000 de articole găsite în majoritatea magazinelor. Kohl’s va lansa, de asemenea, un registru pentru copii în toamnă.

Fiecare magazin va varia în mărime, dar va fi amplasat alături de îmbrăcămintea pentru bebeluși și copii în prezent în toate magazinele.Jones a spus că vor veni în curând și mai multe produse pentru femeile însărcinate, inclusiv îmbrăcăminte pentru bebeluși Nike. Compania lansează îmbrăcăminte de maternitate sub brandul direct către consumator Motherhood, care va fi vândută exclusiv în magazinele Kohl’s.

Retailerul a deschis magazine Babies R Us într-un moment în care avea nevoie de un impuls de creștere. Vânzările nete ale lui KohlVenitul total pentru cel mai recent an fiscal încheiat la începutul lunii februarie a fost de 16,6 miliarde de dolari. Este o scădere cu aproape 14% față de acum cinci ani.

Cole se așteaptă la curentVânzările nete pe întregul an vor scădea cu 2% până la 4%. aceasta Pierdere netă neașteptată de 27 milioane USD Și-a redus previziunile pentru întregul an la sfârșitul lunii mai.

Acțiunile Kohl au scăzut cu 24% în acest an, în urmă cu câștigul de aproape 16% al S&P 500 în aceeași perioadă.

La fel ca alți comercianți cu amănuntul, Kohl’s se confruntă cu provocări din partea unor cumpărători care amână achizițiile neesențiale în timp ce cheltuiesc mai mult pentru cheltuielile de zi cu zi, cum ar fi alimente și locuințe. Cu toate acestea, provocările lui Cole nu se opresc aici, potrivit luiDana Telsey, CEO și Chief Research Officer al Telsey Consulting Group. Ea a spus că compania trebuie să-și îmbunătățească marfa pentru a atrage atenția clienților noi și existenți.

„Există multă concurență din partea altor oameni”, a spus ea. „Mărcile trebuie să reprezinte ceva și să conteze.”

În magazinele Kohl’s Babies R Us, clienții pot atinge și simți unele dintre articolele mai scumpe din lista de cumpărături sau din registrul lor.

Politețe: a lui Cole

Rata natalitatii mai scazuta, dar produse de calitate superioara

Kohl’s pariază pe categoria bebeluși, deoarece produsele inovatoare și produsele de ultimă generație, cum ar fi cărucioarele premium, stimulează consumul.

Vânzările de produse pentru bebeluși au totalizat 7,5 miliarde de dolari în cele 12 luni până în mai, în creștere cu 4% față de aceeași perioadă din 2020, potrivit Circana, o firmă de cercetare de piață care urmărește sectorul. Include articole precum scaune de mașină, cărucioare, biberoane, căsuțe, scaune înalte, pătuțuri și sisteme de alăptare.

Stephen Hinz, un consultant în industrie care urmărește vânzările de produse pentru copii la Circana, a declarat că disponibilitatea consumatorilor de a cumpăra produse pentru copii de înaltă calitate conduce la cheltuieli.

El a remarcat că Biroul de Recensământ al SUADescoperi Vârsta medie a femeilor din SUA care nasc Deja 30 de ani.

„Oamenii erau într-o etapă complet diferită a vieții pe atunci”, a spus el. “Sunt mai în vârstă. Carierele lor sunt mai bine stabilite. Sunt mai probabil să-și dețină propria casă. Au un venit disponibil mai mult. Acestea au un impact mai mare asupra a ceea ce ar putea alege să aducă în casa lor”.

Hinz a spus că piața rămâne stabilă, în ciuda ratei mai scăzute a natalității, deoarece părinții caută produse mai de lux, cum ar fi pătuțuri din lemn natural și scaune de mașină care se rotesc pentru a facilita introducerea și scoaterea copiilor. Chiar și în perioadele economice grele, familiile își măresc bugetele pentru a susține sănătatea și siguranța copiilor lor, a spus el.

În plus, proaspeții părinți au mai mulți retaileri și mărci din care să aleagă, precum și noi modalități de a se înregistra pentru produse pentru copii. lanț de cutie mare Ţintă și Walmart Departamentul pentru copii extins. magazinul universal macy’s Și-a lansat propriul registru pentru copii la sfârșitul lunii aprilie. Registrele universale, cum ar fi Zola și Babylist, sunt populare deoarece permit clienților să selecteze articole de pe site-urile web ale comercianților și ale mărcii.

Kingsbury a declarat pentru CNBC în martie că cota de piață în această categorie este pusă în joc. El a menționat falimentul și închiderea magazinelor Bed Bath and Beyond, compania-mamă a Buy Buy Baby.

El a mai spus că clienții care fac cumpărături la Babies R Us cumpără și în alte departamente.

Kohl’s face o mișcare similară cu Sephora Beauty Stores și deschide magazine Sephora Beauty în toate magazinele sale. În timpul unui apel pentru venituri, liderii lui Kohl au spus că magazinele Atrageți clienți mai tineri și mai diverși.

Jones a spus că Kohl’s va decide dacă va deschide Babies R Us în mai multe magazine după consultarea cu primele 200 de magazine.

Kohl’s va deschide magazine Babies R Us lângă îmbrăcămintea existentă pentru copii. De asemenea, a adăugat mărfuri conexe, cum ar fi îmbrăcămintea pentru bebeluși de la Nike și îmbrăcămintea de maternitate de la Motherhood.

Politețe: a lui Cole

Babies R Us este încă relevant?

În relansarea Babies R Us, Kohl’s va testa dacă marca este încă relevantă sau a devenit depășită.

Mărcile Babies R Us și fosta sa companie-mamă Toys R Us sunt acum deținute de firma de management al mărcii WHP Global din New York. Compania areA achiziționat și a încercat să reconstruiască alte mărci, inclusiv Bonobos, Rag & Bone și Isaac Mizrahi. Toys R Us și-a închis magazinele după ce a depus faliment în 2017.

Kohl’s și WHP Global, Acordul a fost anunțat în martietermenii financiari ai acordului nu au fost dezvăluiți.

Pe lângă contractul cu Kohl, WHP Holdings are și un acord cu Macy’s, care a Deschide un magazin Toys R Us în multe magazine universale.

Fondatorul și CEO-ul Babylist, Natalie Gordon, a spus că mișcarea lui Kohl a fost riscantă, deoarece gusturile s-au schimbat de la perioada de glorie a mărcii în anii 1980 și 1990.

Ea a spus că mulți retaileri au avut o experiență slabă a clienților, cu puține șanse de a testa produsele în persoană. Ea și-a amintit de frustrarea ei față de comercianții cu amănuntul în timp ce se pregătea să aibă primul ei copil în urmă cu aproximativ 13 ani, ceea ce a stârnit ideea pentru Babylist.

„M-am simțit naiv în privința acestor mărci”, a spus ea. “Era roz și albastru și avea mici personaje de desene animate pe el. Și eram o femeie care dădea naștere. Chiar nu a rezonat deloc.”

Directorul de marketing al lui Kohl, Christie Raymond, a spus că cea mai recentă versiune a lui Kohl’s Babies R Us folosește un font cunoscut al mărcii, dar Kohl’s și WHP au dat mărcii un aspect mai modern.

„Există multă credibilitate”, a spus ea. „Dar trebuie să ne modernizăm”.

Magazinele sunt decorate cu fotografii elegante de bebeluși în loc de pasteluri sau mascote din desene animate, cum ar fi Jeffrey the Giraffe de la Toys R Us.

Kohl’s va folosi un instrument de marketing care nu exista în perioada de glorie a lui Babies R Us: intenționează să colaboreze cu influenți care pot răspândi vestea despre magazine pe Instagram și TikTok.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *