August 1, 2024

modern Compania a raportat joi venituri pentru trimestrul II care au depășit așteptările, dar și-au redus pretențiile de vânzări pentru întregul an, invocând un „mediu competitiv” cu vânzări așteptate mai scăzute în Europa. vaccinul respirator Veniturile din SUA și potențialul de a amâna veniturile internaționale până în 2025.

Biotehnologia se așteaptă acum că veniturile din produse pentru 2024 vor fi între 3 și 3,5 miliarde de dolari, în scădere față de estimările anterioare de 4 miliarde de dolari.

Acțiunile companiei au scăzut cu 10% la tranzacționarea înainte de piață joi.

Compania a început să livreze vaccinul împotriva virusului respirator sincițial, numit mRESVIA, în Statele Unite. De acord Mai pentru seniori. Este al doilea produs comercial al Moderna după vaccinul său împotriva Covid, care a înregistrat o scădere a cererii pe măsură ce lumea iese din pandemie și se bazează mai puțin pe vaccinuri și tratamente de protecție.

CEO-ul Moderna, Stephane Bancel, a declarat că există „concurență sporită” pentru vaccinurile RSV și Covid. El a menționat că mRESVIA este al treilea vaccin RSV care a ajuns pe piață după vaccinul injectabil. Pfizer și GSKcare a dominat piața anul trecut.

El a adăugat că „am fost în discuții foarte intense cu guvernele europene” pentru a obține provizii cu vaccinul împotriva coronavirusului de la Moderna.

Dar „unele țări, chiar săptămâna trecută, ne-au spus că pentru că bugetele sunt foarte strânse… nu au capacitatea de a cumpăra mai multe vaccinuri decât au nevoie pentru că au deja un alt contract”, a spus Bancel.

Se referă la Uniunea Europeană Renegocierea masivă a contractelor de furnizare a vaccinurilor COVID-19 și Pfizer și partenerii săi germani Tehnologia biologică. El a remarcat, de asemenea, că războiul în curs din Ucraina a tensionat bugetul guvernului.

Cu toate acestea, Moderna se așteaptă să revină la creșterea vânzărilor în 2025 și să ajungă la pragul de rentabilitate în 2026, odată cu lansarea de noi produse, a spus Bancel.

Potrivit unui sondaj al analiștilor realizat de London Stock Exchange Group (LSEG), câștigurile Moderna din al doilea trimestru au fost comparate cu așteptările de pe Wall Street, după cum urmează:

  • Pierdere pe acțiune:3,33 USD, pierdere estimată de 3,39 USD
  • sursa de venit: 241 milioane USD față de 132 milioane USD așteptați

Veniturile companiei în al doilea trimestru au fost de 241 de milioane de dolari, vânzările produselor sale de vaccin împotriva Covid-19 au scăzut cu 37% față de aceeași perioadă a anului trecut. Moderna a raportat venituri de 344 de milioane de dolari în aceeași perioadă a anului trecut.

Compania a spus că scăderea veniturilor s-a datorat parțial unei tranziții așteptate către o piață sezonieră a vaccinurilor COVID-19, pacienții fiind vaccinați de obicei toamna și iarna. Dar Bancel a spus că Moderna a avut o „primăvară bună” pentru seniorii din SUA, recomandând să primească vaccinuri suplimentare cu cea mai recentă rundă de vaccinuri împotriva coronavirusului.

Moderna a raportat o pierdere netă în trimestrul al doilea de 1,28 miliarde dolari, sau 3,33 dolari pe acțiune. Aceasta se compară cu o pierdere netă de 1,38 miliarde USD, sau 3,62 USD pe acțiune, în aceeași perioadă a anului trecut.

Bancel a spus că pierderile companiei au fost mai mici decât se aștepta Wall Street, în parte din cauza progresului său în reducerea costurilor.

Moderna „a vândut puțin mai mult decât se aștepta, dar economiile de costuri au depășit așteptările de pe Wall Street”, a spus el. „De aceea sunt foarte mulțumit de progresul pe care l-am făcut pe ambele fronturi”.

Costul vânzărilor a fost de 115 milioane USD, în scădere cu 84% față de aceeași perioadă a anului trecut. Aceasta include o reducere de 14 milioane USD pentru dozele de vaccin COVID-19 neutilizate și o taxă de 55 milioane USD legată de reducerea producției companiei.

Cheltuielile de cercetare și dezvoltare au crescut cu 6% în al doilea trimestru, la 1,2 miliarde de dolari, comparativ cu aceeași perioadă din 2023.

Între timp, cheltuielile de vânzare, generale și administrative pentru perioada respectivă au scăzut cu 19%, până la 268 milioane USD, comparativ cu al doilea trimestru din 2023.

Până acum, Moderna a reușit să sporească încrederea investitorilor în drumul său de după COVID. Acțiunile companiei au crescut cu aproape 20% în acest an, datorită încrederii tot mai mari în pipeline-ul și platforma sa de mesager ARN, tehnologia folosită în vaccinul său împotriva Covid-19 și vaccinul RSV.

Compania de biotehnologie are în prezent 45 de produse în dezvoltare, dintre care cinci sunt în faza avansată de testare. Acestea includ un vaccin combinat împotriva COVID-19 și gripă, care ar putea fi aprobat în 2025.

Moderna dezvoltă, de asemenea, un vaccin antigripal independent, un vaccin personalizat împotriva cancerului care conține Merck și produse precum injecțiile care vizează viruși latenți.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *