August 1, 2024

Actorul Jon Hamm îl joacă pe Don Draper în „Mad Men”.

Michael Yarish |. AMC |

Sună-l pe Don Draper, Venu Sports poate avea probleme de marketing

acest disney, vulpe și Descoperirea Warner Bros Serviciul de streaming al asociației în comun a anunțat joi că se va lansa în această toamnă 42,99 USD pe lună. Aceasta este mai bună decât Netflix, Max, Peacock sau orice alt serviciu de streaming major cu abonament. Este mult mai ieftin decât pachetele de 73 USD pe lună YouTube TV sau TV prin cablu standard, dar aceste oferte includ o varietate de conținut de divertisment dincolo de sport.

Venu va oferi consumatorilor acces la o serie de rețele: ESPN, ESPN2, ESPNU, SECN, ACCN, ESPNEWS, ABC, Fox, FS1, FS2, BTN, TNT, TBS și truTV. Abonații vor primi și ESPN+. Programul debutează înaintea sezonului de fotbal. Nu include CBS și NBC, care dețin drepturi de difuzare pentru multe sporturi, inclusiv fotbal universitar și jocuri NFL.

Utilizatorii teoretici ai lui Venu sunt un mic subset de media — sporturi live, dar nu toate sporturile live — dispuși să plătească taxe lunare mari de abonament. Serviciul se poziționează ca un produs pentru așa-numitele „numiți prin cablu”, un grup de consumatori mai tineri care nu doresc să plătească pentru cablu deoarece este prea scump, dar au fost dornici să urmărească ESPN și alte sporturi în direct.

Nu este clar dacă această bază de utilizatori se va concretiza.

Există două obstacole majore în calea succesului lui Venu. În primul rând, piața totală adresabilă de utilizatori care doresc să plătească 43 USD pe lună pentru a viziona niște sporturi, dar nu plătesc pentru televiziune prin cablu, poate să nu fie atât de mare. Mulți abonați fără cablu foarte satisfacut Evidențieri și comentarii pe YouTube de la influenții lor preferați. Potrivit unui sondaj Kantar (citat de YouTube în sondajul său de dinainte de 2024), 54% mai dispus să Vizionați creatorii detaliază evenimentele live majore fără a urmări evenimentul.

Pe de altă parte, tinerii pasionați de NFL vor trebui să cumpere Peacock și Paramount+ (servicii de streaming deținute de NBC și CBS) pentru a viziona meciurile complete din NFL. De asemenea, pot obține o antenă digitală asociată cu Venu, dar telespectatorii mai tineri pot fi puțin ambivalenți în ceea ce privește recepția antenei.

Alte evenimente sportive majore – cum ar fi Jocurile Olimpice în desfășurare – nu vor fi difuzate deloc pe Venu, deoarece radiodifuzorii olimpici Comcast NBCUniversal nu face parte din acest serviciu.

Jucători existenți

A doua problemă poate fi mai mare: un produs ca Venu există deja — și poate fi deja o ofertă mai bună decât Venu.

60 USD pe lună, Sling TV de la Echostar Oferă rețelele populare care vin cu Venu — ESPN, TNT, TBS, Fox și ABC — dar și NBC. În plus, este disponibil cu CNN, Fox News, MSNBC, Bravo, SUA, HLN, Discovery NFL Network și o serie de alte rețele – 46 în total, față de 14 pentru Venu. Oferta introductivă este de doar 30 USD pentru prima lună.

Acțiuni de Cinciho |

La sfârșitul lunii martie, Sling TV avea 1,92 milioane de abonați și nu creștea. A pierdut 135.000 de clienți în primul trimestru, ceea ce a fost de fapt mai puțin decât cei 234.000 de abonați pe care i-a pierdut în primul trimestru în urmă cu un an.

Sling TV a încheiat 2021 cu 2,5 milioane de clienți, în scădere față de vârful său de 2,7 milioane de abonați în 2019.

Compania a dat vina pe declinul din trimestrul trecut pe prezența altor servicii de streaming.

„Continuăm să ne confruntăm cu o concurență din ce în ce mai mare, inclusiv din partea altor furnizori de servicii video la cerere și live liniare OTT, mulți dintre care sunt furnizorii noștri de conținut și furnizează programe de fotbal și alte sporturi sezoniere direct abonaților, pe bază de la carte”, Echo Star spus într-un document.

În total, Sling TV – un produs mai puternic decât Venu, care costă cu aproximativ 17 USD mai mult pe lună – pierde abonați de cinci ani, fără a depăși niciodată 2,7 milioane la vârf.

Aceasta este o provocare de marketing considerabilă pentru Venu, care trebuie să convingă consumatorii că avantajele mărcii și tehnologiei fac ca aceasta să merite să se înscrie.

Alternativ, speră ca oferta de 43 USD pe lună să dureze suficient de mult pentru a profita de incrementele de 17 USD. Modelul tipic cu pachetele de internet instant este că încep cu o ofertă introductivă doar pentru a crește prețul. Venu a sugerat acest lucru în comunicatul său de presă, spunând consumatorilor că pot bloca prețul de 43 de dolari pe lună în decurs de 12 luni de la înregistrare, sugerând că ar putea veni o creștere a prețului.

Venu speră să adauge mai multe sporturi la tee în timp, dar asta ar putea duce la o creștere a prețului, ceea ce face propunerea de valoare mai dificilă pentru cineva care nu este niciodată legat.

Vedere detaliată a siglei ESPN văzută pe camerele de televiziune de la Q2 Arena din Austin, Texas.

Robin Alam |. Graphic Sports Line |

Pentru a slăbi și mai mult Venu, Disney a plănuit să lanseze un serviciu de streaming emblematic ESPN în toamna anului 2025, care va include ESPN, dar la un preț mai mic decât Venu.

Disney, Warner Bros. Discovery Channel și Fox vor argumenta că obiectivul lor este de a obține o acoperire maximă – un fel de fel cum iPad mini de la Apple se potrivește în gama existentă a companiei de tehnologie între telefoane și tablete mari.. Poate că Venu are un public, iar dacă există, compania vrea să-i servească. CEO-ul Fox, Lachlan Murdoch Deja prezis Serviciul va câștiga 5 milioane de abonați în următorii cinci ani.

Dar având în vedere situația dificilă a Sling TV, chiar și 5 milioane pare ambițioasă. Realizarea acestui lucru necesită cheltuirea multor bani pe marketing.

Și acest efort poate fi atât de costisitor încât înfrânge scopul.

Dezvăluit: Compania-mamă CNBC NBCUniversal deține NBC Sports și NBC Olympics. NBC Olympics deține drepturile de difuzare din SUA pentru toate Jocurile Olimpice de vară și de iarnă până în 2032.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *