Primul magazin din cărămidă și mortar Wayfair se pregătește să se deschidă pe 2 mai 2024, în Wilmette, Illinois.
Scott Olson |. Getty Images
Firma online de mobilare a locuintei wayfel Directorul executiv al companiei a comparat încetinirea actuală a categoriei de mobilier pentru casă cu criza financiară din 2008, care a dus la scăderea vânzărilor în al doilea trimestru fiscal.
„Datele cardului nostru de credit arată că ajustările de categorie reflectă acum amploarea declinului de la vârf la minim pe care sectorul de locuințe a experimentat în timpul crizei financiare”, a declarat CEO-ul Wayfair, Niraj Shah, într-un comunicat de presă „Clienții rămân precauți în cheltuielile pentru achizițiile de locuințe .
Veniturile și profitul e-tailerului au ratat așteptările de pe Wall Street.
Iată cum performanța fiscală a Wayfair în al doilea trimestru este comparată cu așteptările de pe Wall Street, conform unui sondaj LSEG al analiștilor:
- Câștigurile pe acțiune: Ajustat 47 de cenți, așteptat 49 de cenți
- sursa de venit: 3,12 miliarde USD față de 3,18 miliarde USD așteptați
Compania a raportat o pierdere de 42 de milioane de dolari, sau 34 de cenți pe acțiune, în cele trei luni încheiate la 30 iunie. bun.
Vânzările au scăzut la 3,12 miliarde de dolari, în scădere cu aproximativ 2% față de 3,17 miliarde de dolari cu un an mai devreme. Vânzările companiei au încetinit chiar dacă valoarea medie a comenzii a crescut la 307 USD de la 313 USD în trimestru. Deschide primul magazin mare.
De mai bine de un an, companiile de mobilier pentru casă precum Wayfair au înregistrat o cerere slabă pentru articole precum canapele noi și seturi de sufragerie, deoarece piața imobiliară generală stagnează sub influența ratelor ridicate ale dobânzilor. Consumatorii cumpără mai puține case noi, ceea ce înseamnă că au mai puține motive să cumpere mobilier nou. În plus, cu o inflație încăpățânată, sunt mai pretențioși în ceea ce privește modul în care își cheltuiesc veniturile discreționare, iar mobilierul de casă este mai puțin o prioritate atunci când vine vorba de alegeri precum restaurante, haine noi și călătorii.
Wayfair are nevoie de reduceri pentru a atrage clienți și nu se așteaptă ca categoria să își revină până când ratele dobânzilor scad și piața imobiliară nu revine.
„Scăderile pe care le vedem sunt similare cu scăderile pe care le-am văzut între 2008 și 2010, ceea ce cred că indică că categoria tocmai a trecut printr-o corecție masivă, în timp ce am avut doar recesiuni ale PIB-ului înainte”, Kate Gulliver, directorul financiar al Wayfair. ofițer, a declarat pentru CNBC Express.
„Evident, din punct de vedere tehnic, noi, ca țară, nu suntem într-o recesiune a PIB-ului în acest moment, așa că este oarecum unic pentru această categorie… Am văzut corecții asemănătoare recesiunii în această categorie în ultimii câțiva ani.”
Președintele Fed Powell spune că amânarea ar putea veni în curând S-ar putea să vină reduceri ale dobânzii Atâta timp cât datele economice continuă pe traiectoria sa actuală, acestea ar putea fi publicate de îndată ce septembrie.
Wayfair implementat O serie de concedieri masive Shah a spus că compania s-a străduit să devină profitabilă pentru a-și aduce structura costurilor în conformitate cu amploarea actuală a afacerii, dar acest trimestru a fost cel mai bun pentru generarea de fluxuri de numerar libere și EBITDA ajustat în trei ani.
EBITDA ajustat al companiei pentru trimestrul a fost de 163 de milioane de dolari, încă sub așteptările Wall Street de 168 de milioane de dolari, potrivit StreetAccount.
Shah a spus: „Deși veniturile rămân provocatoare, operăm afacerea cu scopul de a obține o creștere substanțială a profitabilității în acest an. Aceasta va fi, de asemenea, mentalitatea noastră în fiecare an în viitor”.