August 2, 2024

Evan Spiegel, co-fondator și CEO al Snap Inc., la Bloomberg Technology Summit din San Francisco, pe 9 mai 2024.

David Paul Morris |. David Paul Morris Bloomberg |

pauză Acțiunile au scăzut cu mai mult de 20% în tranzacțiile după orele de lucru joi, după ce compania a raportat îndrumări pentru trimestrul al treilea care nu au fost la nivelul așteptărilor analiștilor.

Iată ce face compania:

  • Câștigurile pe acțiune: Ajustat 0,02 USD pe acțiune, estimat 0,02 USD pe acțiune, potrivit LSEG
  • sursa de venit: 1,24 miliarde USD față de așteptările de 1,25 miliarde USD, potrivit LSEG
  • Utilizatori activi zilnici la nivel mondial:Numărul a fost de 432 de milioane, în comparație cu așteptările de 431,1 milioane, potrivit StreetAccount
  • Venitul mediu global per utilizator: Se așteaptă 2,86 USD, 2,91 USD, potrivit StreetAccount

Snap a spus că veniturile din al treilea trimestru vor fi cuprinse între 1,335 miliarde dolari și 1,375 miliarde dolari, cu 1,355 miliarde dolari la mijlocul acestui interval. Analiştii se aşteptau la 1,36 miliarde de dolari. Compania a estimat venituri ajustate de la 70 de milioane de dolari la 100 de milioane de dolari, sub estimarea medie a analiştilor de 110 de milioane de dolari, potrivit StreetAccount.

Compania a spus într-o scrisoare a investitorilor că face investiții incrementale în domenii precum infrastructura, oamenii și marketingul și continuă să „simtă impactul creșterii sarcinilor legale și de reglementare asupra structurii noastre de costuri”.

Vânzările din al doilea trimestru au crescut cu 16% de la 1,07 miliarde de dolari cu un an mai devreme. Snap a spus că vânzările au fost afectate de un „mediu de publicitate blând pentru mărcile din anumite verticale discreționare ale consumatorilor”.

Utilizatorii activi lunari au crescut la 850 de milioane de la 800 de milioane în februarie.

„În al doilea trimestru, comunitatea noastră a crescut la peste 850 de milioane de utilizatori activi lunar, inclusiv peste 11 milioane de abonați Snapchat+”, a declarat CEO-ul Snap, Evan Spiegel, într-o declarație „Continuăm să ne extindem platforma de publicitate, cu agenți de publicitate activi de-a lungul anului an mai mult decât dublat.”

Snap lansează serviciul de abonament Snapchat+ în 2022 ca o modalitate de a-și extinde afacerea în publicitate online și explica La începutul acestui an, serviciul a estimat venituri anuale de 249 milioane USD până în 2023.

Miercuri, a raportat Meta Profit al doilea trimestru Acest lucru a depășit așteptările analiștilor și a spus că veniturile pentru perioada, în mare parte din publicitate online, au crescut cu 22% anual, până la 39,07 miliarde de dolari. Acțiunile Meta au crescut cu aproximativ 5% după ce compania și-a raportat ultimele rezultate financiare și a dezvăluit previziuni mai bune decât se aștepta pentru perioada respectivă.

Acțiunile Pinterest au scăzut săptămâna aceasta raport Ultimele sale venituri au oferit, de asemenea, îndrumări pentru trimestrul al treilea, care au decalat așteptările analiștilor. Directorul financiar, Julia Brau Donnelly, a declarat analiştilor la apelul privind veniturile că Pinterest a experimentat „în special slăbiciune în rândul agenţilor de publicitate pentru produse alimentare şi băuturi, care se confruntă cu vânturi în contra din această categorie”.

Săptămâna trecută, a raportat Alphabet Profit al doilea trimestru Și a spus că afacerea sa de publicitate Google a crescut cu 11%, până la 64,6 miliarde de dolari. Vânzările de reclame YouTube pentru acest trimestru au fost de 8,66 miliarde de dolari, sub așteptările analiștilor de 8,93 miliarde de dolari.

Nu ratați aceste informații de la CNBC PRO

CEO-ul Snap, Evan Spiegel: Oferim conexiune socială fără comparație socială

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *